Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Lindberg oppskriftstråd

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-07, 01:16   #1
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys
Exclamation

Lindberg oppskriftstråd

Hei damer og menn.

Jeg er heeeelt ny med Lindberg, så jeg hadde blitt veeeeldig glad om dere kunne samlet oppskrifter som er greie å Lindberg-dietten i denne tråden. Oppskriftsforumet er ikke så enkelt når det er alle filosofier på samme sted, og man ikke enda vet hva man kan spise.

Sorter dem i fire kategorier.
1) Frokost/Kvelds
2) Middager
3) Mellommåltider
4) Snaks o.l.

Gjerne klipp og lim/lag link til andre tråder så dere slipper å skrive inn på nytt.

Hadde dere kunne gjordt dette så hadde det vært super fint.
Tusen takk.

Hilsen ny og håpefull.

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:41   #2
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Middag:
Blomkålsuppe a'la Lindberg
Til ca 4 porsjoner

7 dl grønnsakskraft (vann + terning)
1 stort blomkålhode, delt i buketter
1 løk, hakket
1 beger Kesam 1 %
1 knivsodd muskat
2 ss kaldpresset olivenolje
3 ss hakket gressløk
½ ts fruktose
Salt og kvernet pepper

1. Kok opp kraften, tilsett blomkål og løk og la det koke i 10 minutter. Mos det hele i en food processor eller bruk en stavmikser direkte i kjelen.
2. Tilsett muskat, olivenolje og fruktose. Bland godt og smak til med salt og pepper.
3. Rett før servering tilsettes Kesam som røres inn i suppen, gjerne med en stavmikser. Suppen må ikke koke etter at Kesam er tilsatt.
4. Øs suppen opp i boller og dryss gressløken over.

Tips
For å få denne suppen til å fungere som et balansert hovedmåltid, må du tilsette en ekstra proteinkilde.
Jeg spiste kyllingvinger ved siden av, det funka veldig bra iallefall!

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:42   #3
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Hei Lollypop
Her er en som står på hjemmesiden hans:

"Blomkål med tomater og feta

Til ca 4 porsjoner

½ dl olivenolje
2 ss smør
1 stor løk skåret i skiver
2 fedd hvitløk, knust
2 bokser hermetiske tomater, grovhakket
2 ts tørket oregano
1 stort blomkålhode, delt i buketter
100 g fetaost, smuldret
Litt kanel
Salt og nykvernet pepper
1 ss friskpresset sitronsaft

1. Smelt smøret i en tykkbunnet stekepanne og surr løk og hvitløk i 3-4 minutter.
2. Legg i de hakkede tomatene, oreganoen, en knivsodd kanel og krydre med salt og pepper. Rør godt og la det koke under lokk i ca. 5 minutter.
3. Forvarm ovnen til 190°C. Legg blomkålbukettene i tomatsausen, legg på lokk og la det småkoke i 10-15 minutter. Ta stekepannen av platen.
4. Legg blomkålen og tomatsausen over i en ildfast form og drypp olivenoljen over. Drypp sitronsaften over og strø den smuldrede fetaosten på til slutt.
5. Stek formen i ovnen i ca. 40 minutter, da vil blomkålen være mør og osten smeltet.

Serveringstips:
Retten kan serveres ved siden av de fleste lammeretter eller andre kjøttretter med kraftig smak."

Her var også noen flere(nede på siden) hvis du ikke har sett dem før:
http://www.drlindbergs.no/page/index...07&joinid=2132

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:45   #4
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Mellom-måltider:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=lindberg

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:45   #5
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Frokost:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=lindberg

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:46   #6
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Middag:

Chiligryte
Til 4 pers. trenger man:

4 kyllingfileter
1 litt stor løk
1 litt stor rød paprika
4 dl kyllingfond/buljong
1 bx røde bønner (hell av den seige gugga de ligger i)
1 bx hakkde tomater med chili
Salt
Pepper
Tørket persille

Del kyllingen i ca. 1 cm store terninger.
Hakk løken, ikke for smått.
Del papirkaen i ca. 1 cm store biter.
Lag buljong av 5 dl vann og 1 buljongterning (det som står på pakka)
Stek kyllingen litt på alle sider
Ha i løken og paprikaen sammen med kyllingen og stek blankt.
Hell av ca. 1 dl. av buljongen, mindre om den har kokt en stund.
Ha 1 bx tomater m/chili oppi buljongenkjelen.
Ha i 1 bx røde bønner.
Ha i kylling, løk og paprika.
Krydre etter smak.
Kok ca. 10 minutter.
Server med brød for de som vil ha det.
Dersom man vi ha den sterkere kan man så klart ha i fersk chili, kajennepepper osv.

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:47   #7
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Middag:

Fedons gratinerte squash Kutt to squash i skiver, og forvell dem i 2-3 minutter.
Skyll dem godt i kaldt vann i et dørslag, og når de er smått kalde/tørre legg dem i en ildfast form.
Smuldre 200 g fetaost over.
Visp sammen 4 egg, og bland inn salt, pepper, basilikum, finhakket hvitløk og 3 dl lettrømme. Hell over squashen.

Stek i ovnen på 180 grader i 15 minutt, skru ned varmen til 150 grader og stek i 20 minutter til.

Veldig godt, og passer nok også som siderett til kjøtt eller kylling.

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:48   #8
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Middag:
Kjøttbrød:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5793

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:49   #9
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Middag:
Suppe:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12435

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:50   #10
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Frokost:
Oatmeal frittatta:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13870

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:51   #11
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Frokost:
Havrevelling:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5145

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 01:51   #12
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Frokost:

Pølse- og oste "muffins"


Disse egg "muffinsene" er en mettende frokost som kan spises i farten. Lag dem på forhånd og varm dem i mikro'n for en rask ta-med-frokost.

130 g kalkunpølse 0,65 (lettrøkt kalkunfilet fra Norsk kylling)
25 g hakket grønn paprika ca 1 kbh
30 g, hakket purreløk ca 0,8 kbh5 store egg = 4,5 kbh
0,5 boks (114g) skivede champignon = 3 kbh50 g revet ost = 0

Forvarm ovnen til 175 grader. Smør en muffinsform-panne eller bruk store muffinsformer i papir. Stek pølsebitene, paprikaen og løken i noen få minutter. Avkjøl. Ha i eggene og soppen. Ha røren i muffinsformene og strø over revet ost.Stekes i 20 minutter eller til eggene har stivnet.Blir 6 store muffins.

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 10:38   #13
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Tusun Takk! Dere er så snille.
Nå lager smoothie frokost i dag, og så lager jeg handleliste fra denne oppskriftstråden og forsøker meg på noen av dem allerede i dag.

Supert. :-D

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 12:46   #14
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Denne må være oppe, og forhåpentligvis bygges videre på. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 00:19   #15
Mentira
Medlem
 
Mentira sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 52
Mentira er på en erverdig vei

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Grove muffins

Til ca. 15 stk

2 ½ dl fint sammalt speltmel (helsekost)
2 dl soyamel (helsekost)
½ dl mandler, finmalt
½ dl havrekli
3 ss fruktose
3 ts bakepulver
2 dl tørre aprikoser, hakkede
2 egg
1 dl vann
2 ss smeltet smør
2 ½ dl kulturmelk

Stekes i ovn ved 175 grader i ca. 30 minutter.

1. Bland alle tørre ingredienser og aprikoser. Visp sammen egg, vann, smeltet smør og kulturmelk og rør det sammen med de tørre ingrediensene.

2. Fordel røren i smurte muffinsformer. Stekes til de er gylne og gjennomstekte.

Mentira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikker... Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 00:22   #16
Mentira
Medlem
 
Mentira sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 52
Mentira er på en erverdig vei

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Jordbæryoghurt sorbé

En veldig enkel og frisk dessert som lages på bare noen minutter

4 porsjoner

1 pk frosne jordbær (ca. 500 g)
90 g fruktose
2 beger mild yoghurt naturell (a 125 ml)
1 ss presset sitronsaft

1. Ha alle ingrediensene i en food-processor og kjør til ønsket konsistens. Jo lenger du kjører jo tynnere blir sorbeen. Ønsker du en søtere sorbet tilsetter du mer fruktose.

2. Ha sorbeen over i serveringsglass eller boller. Legg gjerne et frossent bær på toppen som pynt.

3. Denne enkle desserten kan lages med de fleste frosne bær, bringebær blir kjempe godt.

Mentira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikker... Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 09:43   #17
Frodige former
Juniormedlem
 
Frodige former sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 16
Frodige former er på en erverdig vei
Smile

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Hei damer og menn.

Jeg er heeeelt ny med Lindberg, så jeg hadde blitt veeeeldig glad om dere kunne samlet oppskrifter som er greie å Lindberg-dietten i denne tråden. Oppskriftsforumet er ikke så enkelt når det er alle filosofier på samme sted, og man ikke enda vet hva man kan spise.

Sorter dem i fire kategorier.
1) Frokost/Kvelds
2) Middager
3) Mellommåltider
4) Snaks o.l.

Gjerne klipp og lim/lag link til andre tråder så dere slipper å skrive inn på nytt.

Hadde dere kunne gjordt dette så hadde det vært super fint.
Tusen takk.

Hilsen ny og håpefull.


Fersk jeg også finnes det oppskrift på fedonbrød?
Må kutte ut ketolyse jeg også. Og da begynner jeg på fedon/lavkarbo.

__________________
Min blogg: http://krolltoppenslille.blogspot.com/


Frodige former er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra ketolyse til Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 15:11   #18
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

syns fedon er vel glad i sukker jeg da innimellom...90 gr fruktose er da unødvendig.
1 ss splenda!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 15:11   #19
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Lindberg oppskriftstråd

kjøp dansk rugbrødblanding evt fedonbrød på rema (Afroditebrød) eller se på hjemmesiden hans.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 18:07   #20
Mentira
Medlem
 
Mentira sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 52
Mentira er på en erverdig vei

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

syns fedon er vel glad i sukker jeg da innimellom...90 gr fruktose er da unødvendig.
1 ss splenda!

Haha, helt enig med deg der!
Han liker sukker litt for godt syns jeg, i mange av oppskriftene kan man erstatte fruktosen med Splenda

Mentira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikker... Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 00:56   #21
klarasophie
Juniormedlem
 
klarasophie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Ålesund
Alder: 54
Innlegg: 49
klarasophie er på en erverdig vei

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Hei på dere!

Jeg bekymrer meg for tiden etter ketolyse.... og lurer på hvilke bok fra Lindberg jeg bør kjøpe? Er der en oppfølgingsbok? Skal bli godt å spise vanlig brød igjen iallfall, regner med lindberg brødet er mer vanlig enn lavkarbo brødene?!

klarasophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 15:39   #22
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lindberg oppskriftstråd

dytt

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 19:07   #23
Gamlekona
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 3
Gamlekona er på en erverdig vei

Sv: Lindberg oppskriftstråd

Opprinnelig lagt inn av klarasophie, her.

Hei på dere!

Jeg bekymrer meg for tiden etter ketolyse.... og lurer på hvilke bok fra Lindberg jeg bør kjøpe? Er der en oppfølgingsbok? Skal bli godt å spise vanlig brød igjen iallfall, regner med lindberg brødet er mer vanlig enn lavkarbo brødene?!

Lavkarbo brødet på Rimi er mye bedre enn Fedon Lindbergs sitt. Jeg har boka hans og har laget begge brødene som står der. Du får kjøpt lavkarbo brød i Sverige også som er mye bedre enn Lindbergs , men det er min smak.

Gamlekona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen her som kan litt om Lindberg? Kan jeg få spørre om det her? Lollypop! Dr Lindbergs 31 01-11-07 19:32
Fett, Lindberg og pcos Enid Dr Lindbergs 14 01-03-07 13:47
Litt usikker. Atkins vs Lindberg michelle_a Spørsmål og svar 5 26-02-07 08:37
Atkins eller Lindberg a-slbakk Dr Lindbergs 4 30-12-04 23:31
Nytten av ketose + Atkins vs Lindberg - igjen.... Zoë Lavkarbo generelt 3 21-06-04 10:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no