Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Atkins oppskriftstips

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-11, 16:26   #1
persille123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 1
persille123 er på en erverdig vei
Smile

Atkins oppskriftstips

Er helt ny i dette med lavkarbo mat, og syns det er litt vanskelig å skille de ulike oppskriftene fra hverandre alt etter hvilken diett de hører til.

Hadde blitt veldig glad om noen ville legge inn oppskrifter her som man kan bruke på Atkins, gjerne spesielt på Induksjonsfasen som jeg er i nå

På forhånd takk!

persille123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 18:24   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Atkins oppskriftstips

Oversikt over matvarer som er lovlige på atkins-induksjon finner du i neste innlegg fra Nille


Sist redigert av Nerthus : 16-02-11 kl 21:21.
Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 20:28   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins oppskriftstips

Nerthus sin link virker ikke, så vi prøver dette isteden:

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:21   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Atkins oppskriftstips

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Nerthus sin link virker ikke, så vi prøver dette isteden:

Fniiiiis fikk tydeligvis ikke kopiert url - MEN en melding fra kjente på facebook.
"tåkehjerne" TAKK for at du hjelper til Nille!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 11:46   #5
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Atkins oppskriftstips

Opprinnelig lagt inn av persille123, her.

Er helt ny i dette med lavkarbo mat, og syns det er litt vanskelig å skille de ulike oppskriftene fra hverandre alt etter hvilken diett de hører til.

Hadde blitt veldig glad om noen ville legge inn oppskrifter her som man kan bruke på Atkins, gjerne spesielt på Induksjonsfasen som jeg er i nå

På forhånd takk!


Kommer en ny Atkinsbok denne uken! Den nye Atkins-dietten :-)
sender deg en PM

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins bar Elinee Generell diskusjon 1 14-03-10 22:33
Atkins-bar Robyn Ketolysekuren 5 25-06-07 17:45
[Atkins] Spiser dere bare kjøtt & fett på Atkins? HP Spørsmål og svar 1 05-09-05 00:20
Ny Atkins bok! Atkins Diabetes Revolusjonen! HP Atkins kosthold 0 29-07-04 21:32
Selges: Boken ATKINS FOR LIVET av Dr. Robert C. Atkins rsy Generell diskusjon 2 25-04-04 21:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no