Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nedtur (eller opptur, kanskje)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-13, 10:47   #1
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Nedtur (eller opptur, kanskje)

Nå er jeg litt nedfor.Det er tiende dagen påketolyse og jeg hadde gått ned 4 kg da jeg veide meg for moro skyld den 5 dagen...og nå veide jeg meg igjen og jeg har gått opp alle utenom en kg...hva er det som skjer?

Hadde jo sååå trua på denne kuren og følte meg såå positiv og motivert men dette er jo ikke noe moro...skal det være slik eller hva? Kommer jeg ikke til å gå ned noe særlig på dette heller så gir jeg meg over altså...huff..

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 10:55   #2
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Opprinnelig lagt inn av Metal_Barbie, her.

Nå er jeg litt nedfor.Det er tiende dagen påketolyse og jeg hadde gått ned 4 kg da jeg veide meg for moro skyld den 5 dagen...og nå veide jeg meg igjen og jeg har gått opp alle utenom en kg...hva er det som skjer?

Hadde jo sååå trua på denne kuren og følte meg såå positiv og motivert men dette er jo ikke noe moro...skal det være slik eller hva? Kommer jeg ikke til å gå ned noe særlig på dette heller så gir jeg meg over altså...huff..

10 dager er ingenting! Gi det tid. Kroppen skal omstilles helt. Ikke vits å gi opp så snart. Kiloene har brukt en stund til å komme på, så det er greit å gi dem litt tid til å komme seg av også. Og hvis du har trua så er det bare å lese og lese og lese og så kommer resultatene etterhvert.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 10:56   #3
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Og hvis du blar til bunnen av denne sida så kan du finne noen tråder med lignende tema. Kanskje du finner litt mer støtte der?

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 10:57   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Det første du går ned er stort sett vann. Fettforbrenninga bruker nok litt mer tid å kicke inn, men vannet må ut det også! Så du har nok ikke gått opp noe sånn i realiteten. For å legge på deg en kilo trengs grovt regnet et ukentlig overskudd på 9000 kalorier, så bare slapp av. Ti dager er ingenting i den store sammenhengen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 11:11   #5
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Okei,litt roligere nå..hehe..jeg tror at forventningene mine ble veldig store når jeg så vekttapet etter bare få dager sant..har holdt på i over to år nå uten noe særlig nedgang siste måndene og man blir desperat. Plutselig går jeg ned igjen etter måndesvis sant..så går jeg opp nesten alt igjen ..d er jo kjipt:P

men ja jeg skal ta det rolig og være tolmodig...satser på at det skjer noe de neste to ukene ivertfall..det er liksom ikke snakk om mye som må skje men...en liten kick er jo kjekt for motivasjonens del

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 11:32   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 11:48   #7
monima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 39
Innlegg: 21
monima er på en erverdig vei

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Jeg har ikke hatt ett spesielt høyt vekttap og har holdt på over tre måneder, og de gangene jeg mistet motet litt så har målebåndet hjelpt veldig. Vekten har kanskje gått tregt, men midjen er plutselig 20 cm mindre så det hjelper selv om vekten ikke viser. Så anbefaler du måler deg i tilegg til å veie deg. Jeg går også opp i vekt når jeg spiser mye salt eller skal ha mensen, men det er jo bare vann

__________________




monima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 11:37   #8
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Takk for svar ,alle

Jeg blir litt motløs,har holdt med med lavkalori og hard trening og fått lite igjen for det synes jeg selv...vekta flyr opp og ned i hytt og pine flere kg opp og ned om dagen..

Nå hadde jeg endelig gått ned 4 kg...vekta har ikke rikket seg på evigheter,,så når jeg begynte på ketolyse og så dette ble jeg overlykkelig...tenkte..ja nå går det vel ned da...men ei...har bare gått opp og opp..og i dag veier jeg det samme som da jeg begynte for 12 dager siden

Er det normalt at vekta flyr opp alle de kg med vann som man normalvis mister ved starten på ketolyse..for det må jo være vann...?

Og jeg skal prøve å veie meg bare en gang i uka egentlig ,men i begynnelsen vil jeg se at dette funker på vekta ...så jeg kontrollveier ofte...og jeg går jo opp og ned som en jojo..:O

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 12:21   #9
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.194
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Om du vier deg daglig så ser du hvordan vekten svinger fra dag til dag. Jeg kan lett gå opp 2-3 kg fra en dag til neste, uten at det er noe annet enn vannbinding. Vær tålmodig, vei deg helst en gang i uken og la prosessene komme skikkelig i gang. Du trenger ikke være redd for at det ikke virker, for det gjør det. Men hvor fort man går ned er høyst individuelt. Jeg for min del har aldri gått fort ned, men jevnt og forsiktig er helt OK det også. I perioder har jeg kanskje gått opp et par-tre uker på rad, og så har jeg fått et dropp ned etterpå. I snitt ned 750 gram i uka det første halvåret og knapt det halve i uka året etter. Jeg begynte å trene etter det første halve året, og da stoppet vekttapet opp en stund før det sakte begynte å gå nedover igjen. Nå har jeg stort sett stått stille det siste halvåret godt og vel, så da er jeg vel der jeg skal være tenker jeg. Helt greit, jeg fortsetter med samme kosthold og trening og sater på å holde meg på dette nivået fremover...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 12:52   #10
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Om du vier deg daglig så ser du hvordan vekten svinger fra dag til dag. Jeg kan lett gå opp 2-3 kg fra en dag til neste, uten at det er noe annet enn vannbinding. Vær tålmodig, vei deg helst en gang i uken og la prosessene komme skikkelig i gang. Du trenger ikke være redd for at det ikke virker, for det gjør det. Men hvor fort man går ned er høyst individuelt. Jeg for min del har aldri gått fort ned, men jevnt og forsiktig er helt OK det også. I perioder har jeg kanskje gått opp et par-tre uker på rad, og så har jeg fått et dropp ned etterpå. I snitt ned 750 gram i uka det første halvåret og knapt det halve i uka året etter. Jeg begynte å trene etter det første halve året, og da stoppet vekttapet opp en stund før det sakte begynte å gå nedover igjen. Nå har jeg stort sett stått stille det siste halvåret godt og vel, så da er jeg vel der jeg skal være tenker jeg. Helt greit, jeg fortsetter med samme kosthold og trening og sater på å holde meg på dette nivået fremover...

Ja det skjønner jeg...det er så dumt å veie ofte,men ejg greier ikke å la være,hehe...er så redd for at jeg bare vil fyke opp i vekt ...

Har tenkt å holde meg hard nå fremover..ingen veiing før til neste uke..det er jo utrolig stressende også...

Kommer nok uansett til å fortsette,for jeg har ikke følt meg så bra på lenge Jeg tåler ikke karbs omtrendt så er ikke mye alternativ..men når man har 30 kg + å ta av så blir man liksom litt utolmodig...min værste fiende,tolmodigheten

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 13:07   #11
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.194
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Hvis du fyker opp i vekt på lavkarbo så gjør du noe veldig galt. Og etter hva jeg har lest virker det som om du har kontrollen så langt. Gi kroppen din en sjanse til å vende seg til det nye kostholdet, så kommer nok resultatene skal du se! Om du over en periode på flere måneder går ned 1 kg i uka i snitt eller 100 gram spiller ingen rolle. Målet er uansett der fremme et sted, og du vil nå det til slutt om du spiser riktig;-)

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 13:14   #12
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Hvis du fyker opp i vekt på lavkarbo så gjør du noe veldig galt. Og etter hva jeg har lest virker det som om du har kontrollen så langt. Gi kroppen din en sjanse til å vende seg til det nye kostholdet, så kommer nok resultatene skal du se! Om du over en periode på flere måneder går ned 1 kg i uka i snitt eller 100 gram spiller ingen rolle. Målet er uansett der fremme et sted, og du vil nå det til slutt om du spiser riktig;-)

Ja jeg har ikke gått opp over den vekta jeg i utgangspunkte veide nå før jeg begynte da..bare gått opp alle de kg jeg gikk ned de første dagene..

Har opplevd hodepine,ikke vond men litt hodepine hele den første uka...regner med det er tegn på noe..og jeg har fulgt typisk anbefalt mat på ketolyse...egg og bacon til frokost,salat med kylling ,ost til lunsj,lkjøtt med brokkoli/blomkål stekt på panna med seterrømme,spoostuing til middag,ost og grønnsaker,salami,eller lignende til kvelds...noe nøtter men veid det og ikke gått over 15 kh daglig...så vidt jeg vet :P Er ny på karb telling da så kanskje jeg gjør noe galt der..jeg vet ikke...

Er jo blitt kvitt mye plager også på kort tid..så noe riktig gjør jeg tydeligvis håperjeg...

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 14:08   #13
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.194
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Høres ut til at du gjør alt rett! Om du om et par-tre uker fortsatt står på stedet hvil kan du vurdere å kutte ut meieriprodukter for en stund for å se om det hjelper. Ost, rømme, fløte etc. Men mange tåler godt å spise dette, og det er jo en grei fettkilde. Så prøv med først, og så evt. uten senere...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 21:42   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Om du går fra streng lavkalori til ketolyse vil du legge på deg. Inntil kroppen skjønner at det ikke kommer til å bli hungersnød igjen, og klarer å gi slipp på kiloene i stedet for å hamstre.

Du skal ikke ligge under 15g, du skal ligge på 15-20g.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 12:09   #15
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Om du går fra streng lavkalori til ketolyse vil du legge på deg. Inntil kroppen skjønner at det ikke kommer til å bli hungersnød igjen, og klarer å gi slipp på kiloene i stedet for å hamstre.

Du skal ikke ligge under 15g, du skal ligge på 15-20g.

Har ikke lagt på meg.

15 gram fikk jeg beskjed om

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 13:41   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Det Carisma muligens mener å si, er at dersom du har levd på lite og mager mat over lengre tid, må kanskje kroppen få litt tid på å hente seg inn igjen, og dermed holde litt tilbake, ettersom den gjerne tror det har vært krisetid med lite mat og lite fett. Så for enkel i den situasjonen kan det gå noe treigere i starten.

Om du spiser 15 eller 20 gram har stort sett lite å si. Klart det er noen individuelle forskjeller på hvor lavt man må ligge for å oppnå vekttap, men jeg har inntrykk av at for jevnt de fleste er dette så marginalt at det er av liten eller ingen betydning.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-08-13, 21:06   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Opprinnelig lagt inn av Metal_Barbie, her.

Har ikke lagt på meg.

15 gram fikk jeg beskjed om

Siden du sa du hadde gått opp alle kiloene du gikk ed antok jeg du mente du gikk opp. Men å gå opp eller holde stabilt blir det samme i denne sammenhengen.

Hvor fikk du beskjed om det? Har du lest boka?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-13, 19:25   #18
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Mensen?? Da går jeg alltid opp. :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 10:36   #19
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Siden du sa du hadde gått opp alle kiloene du gikk ed antok jeg du mente du gikk opp. Men å gå opp eller holde stabilt blir det samme i denne sammenhengen.

Hvor fikk du beskjed om det? Har du lest boka?

Jeg har boksa,ikke gått lest noe mye enda.

Ja,altså,nå hadde jeg gått opp alt ,nesten,men har holdt meg stabil på minus 2 kg nå ...ser ikke ut til at det går mer ned ...ikke vt jeg,men lavkalori funket ikke for meg heller,jeg måtte så lavt at jeg gikk jo konstant sulten og vekta gikk ikke ned...så ...jeg vil tro dette er bedre likevel...nå kan jeg ivertfall være mett til tross for lavt inntak. Men selvsagt,jeg blir jo litt skuffa fordi jeg trodde alle gikk ned på ketolyse jeg..:P

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 10:40   #20
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Nedtur (eller opptur, kanskje)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.


Hvor fikk du beskjed om det? Har du lest boka?

Når man starter på kuren skal man som kvinne spise max 15g om dagen, som mann max 20g, ref s. 91 i Torkils bok. Senere kan man øke med 5-10g om man fremdeles er i ketose, står det, et annet sted står det også at om man etter hvert ser at man har problemer med å holde seg i ketose på 15g skal man redusere ril 10g.
Så om hun har lest boka og følger den til punkt og prikke, så er det jo helt korrekt av henne å tenke at hun skal holde seg under 15g i begynnelsen.

Anbefaler deg å holde på som du gjør, på meg virker det som du gjør de rette tingene. Gi kroppen din tid både til å omstille seg til ikke å være på et lavkalori kosthold og også til å få fettforbrenningen skikkelig i gang. Det kommer! Alle er utålmodige i begynnelsen, vi vil såååå gjerne ned i vekt, og når man starter på noe nytt er man redd for "at dette virker sikkert ikke dette heller". -Jeg tenkte selv det i begynnelsen, hadde jo prøvd alt annet før..... -Men gi kroppen din tid, når du har 30kg overvekt, er jeg overbevist om at du også vil få oppleve fantastiske fordeler både på vekt og helse på dette kostholdet! -Masse lykke til

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Opptur og nedtur low_barb Lavkarbo generelt 4 17-04-11 07:31
Åhh, nedtur ... Lindaplinda Ketolysekuren 24 20-10-10 23:19
Lavkarbo-opptur aktivjente Ketolysekuren 21 14-10-10 19:19
Liten opptur i hverdagen Kolve Livets lyse side 1 30-08-10 21:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no