Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Mine "fastelavensboller"

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-05, 01:53   #1
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Mine "fastelavensboller"

Bruker oppskriften på Rolls:
3 store egg
1 ts. bakepulver
3 ss Cottage cheese
0-1ss Natreen pulver pulver(avhenger av hva du skal bruke dem til)

Skill eggene. Stivpisk hvitene
Bland eggeplommene med Cottage cheese,bakepulver og Natreen, og bland tilslutt dette forsiktig inn i eggehvitene (eggehvitene skal ikke falle sammen).
Settes med skje på stekeplate (9stk) og stekes i nederste rille 35 - 50 min. ( 35 min. i min ovn) ved 150 grader.

http://forum.lavkarbo.no/attachment....ntid=606&stc=1

Disse kan brukes i stedet for brødskiver, men de er også gode hvis en deler dem, legger i litt friske bær + en god klatt med vispet kremfløte,- og legger på igjen toppen. Det blir mine "fastelavensboller i morgen". Noen som kommer innom?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Rolls.JPG (141,4 KB, 317 visninger)
__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben

Sist redigert av Gamla : 24-02-06 kl 11:44.
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 02:40   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

mmmmm! jeg kommer!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 13:27   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Plass til meg og...?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 06-02-05, 14:07   #4
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg kommer!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 02:11   #5
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Så koselig at dere ville komme,- og selvsagt er her plass til deg også Anne!

Nam, nam!
"Fastelavensbollene" smakte virkelig godt, ikke sant!
Nå er de alt oppspist, men det blir ikke siste gangen jeg lager bruker rollsen min på den måten!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 09:43   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

*burp* ops, da det var virkelig godt!! lenge siden jeg har spist sååå mye på en gang

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 01:51   #7
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Hørtes virkelig godt ut,men hva er kremotartari og får en tak i det?

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 01:55   #8
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Hørtes virkelig godt ut,men hva er kremotartari og får en tak i det?

Kremotartari er et hevingsmiddel og du får du kjøpt på apoteket. Lykke til med baksten!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 26-02-05, 19:16   #9
Soelli
Juniormedlem
 
Soelli sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Tønsberg
Alder: 70
Innlegg: 32
Soelli har en fantastisk aura rundt segSoelli har en fantastisk aura rundt seg

Kan man bruke bakepulver istedenfor kremotartari?

__________________

Jippi Vekta mi er på rett vei..... nedover.... gram for gram
Soelli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Begynte med Atkins - Senere over på Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 00:24   #10
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Soelli

Kan man bruke bakepulver istedenfor kremotartari?


Det har jeg ikke forsøkt, men kan tenke meg at det kanskje går ann. Tror også at det helt kan sløyfes, da det jo er ganske mye hevingsmiddel i eggene.
Hvis apoteket sier at de ikke har Kremotartari, kan du jo spør om de ikke kan skaffe det, eller fortelle dem at det er det samme som Kaliumhydrogentartrat, -men det burde de jo vite.
Lykke til,- håper det vil smake!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 19:30   #11
Ninja
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ullensaker
Innlegg: 177
Ninja er ny på veien

Sv: Mine "fastelavensboller"

Lurte på om hvordan konsistensen blir, siden det ikke er noen form for mel i??

__________________
Ninja`s dagbok

Ninja`s MUP
Ninja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kommer snart.. Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 22:00   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mine "fastelavensboller"

Konsistensen blir noe ala vannbakkels. Og der er jo normalt godt.
jeg lagde disse i dag. Med "cream of tartar" som jeg har i skapet. De er bare nødt til å smake bedre med bakepulver. Dette var IKKE godt. De smakte rett og slett surt og hadde en rar ettersmak. Spiste to (vi hadde en hver med krem på). De resterende sju gikk i søpla........ Lurte på om det var cottage cheesen som var dårlig, men sambo påsto den skulle smake sånn.Men jeg har jo aldri likt cottage cheese. Kanskje det var derfor.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 01:15   #13
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Mine "fastelavensboller"

Heisann Nille!
Synd du/dere ikke likte rollsene. (Var din cream of tartar gammel?) Jeg synes de er gode, og brukte dem nesten daglig da jeg gikk på Atkins for over 30 år siden. Brukte de da istedet for brød med ost og pålegg på, men også som "vannbakkels" og syntes jeg hadde ett herremåltid!
Vel, smak og behag kan jo, som kjent ikke diskuteres! Må jo også legge til at jeg da ikke hadde den helt store variasjonen i kostholdet som jeg har hatt på Ketolysekuren. Det var ingen i min nærhet som gikk på kuren, og som jeg kunne dele oppskrifter med. Dessuten var jo alle oppskrifter med amerikanske mål og tildels med ukjendte ingredienser.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 08:15   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mine "fastelavensboller"

eh.... ja, når du sier det, så har vel den cream of tartaren stått der en stund Kombinasjonen av det og av cottage cheese (som jeg jo egentlig aldri har likt) gjorde vel at det ble en selsom opplevelse. Skal jammen prøve å lage dem med enten NY cream of tartar eller bakepulver jeg....

Takk for tips ang tartaren Komkari ! Den går rett i bosset !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 10:12   #15
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Mine "fastelavensboller"

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,dissa var jommen gode.selvom de så heeelt annerledes ut enn på bildet.kremt.var rimelig flate mine begge gangene jeg prøvde.de jeg hadde bare ørlitt "sukekr " i brukte jeg faktisk som pizza bunn,heeeelt nydelig.har virkelig savna det.og kjempe godt med smør og kokt egg på.
takk for en super oppskrift,redningen for meg å kunne spise dissa altså :0)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 10:14   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mine "fastelavensboller"

Når jeg prøver dem omigjen uten den gamle cream of tartaren, skal jeg lage i muffinsformer for å se om det funker bedre, - mine ble ikke helt flate altså, men morro å prøve i muffinsform allikevel....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 12:25   #17
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Mine "fastelavensboller"

ja det var kjempe lurt.har tenkt tanken jeg også.og blir nok ikke lenge til jeg lager flere :0)))))))))))))))))))))

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:00   #18
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Mine "fastelavensboller"

Tuuusen takk for denne oppskriften!!
Lagde dem i sted, den versjonen uten søtstoff.
De var nydelige med ost og skinke på, og med blåmuggost også - og i morra skal jeg kjøpe paprika å ha på også. Dette er egentlig det første jeg har spist som ligner på en blings siden juni!

Kan de fryses, forresten?
Jeg har lagt resten i en pose i kjøleskapet, tenkte å ta med som lunch i morra.
Spent på om det blir bra!

Lurte på om noen har prøvd å eksperimentere? Feks prøvd å putte i småbiter av soltørkede tomater, oliven, ost osv? Eller vil bare deigen ramle sammen da?
Går kanskje an å strø ost over på toppen på slutten av steketiden, slik at det blir litt sånn "ostehorn"-aktig?

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:52   #19
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Mine "fastelavensboller"

Joda, det går veldig bra å fryse dem, Enid.
Har ikke eksperimentert så veldig mye da resultetene aldri ble særlig bra. Er nok redd for at om du blir skuffet om du har noe i deigen. For ikke å ødelegge hele porsjonen (slik jeg alltid gjorde ) kunne du jo forsøke med en eller to rolls på brettet og la de andre være vanlige. Jeg har aldri forsøkt å ha de i muffinsformer, men det burde vel gå greit.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 11:47   #20
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Mine "fastelavensboller"

Blander du bare sammen eggepl. og cc, eller er det lurt å bruke stavmixer??

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 12:03   #21
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Mine "fastelavensboller"

Stavmikser er et must, for at det skal bli glatt

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 12:39   #22
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Mine "fastelavensboller"

Jeg tok et par små runder med stavmixer'n for å være sikker! Tenkte også at det ble best med glatt røre, men kunne jo ikke være sikker - så det ble en halvglatt røre med litt småklumper oppi . De står nå i ovnen og ser nydelig ut! Jeg lagde dobbel porsjon og ekstra store siden jeg skulle ha alle på en plate (resten av røra hadde vel blitt til suppe dersom jeg skulle vente over 35 min. før neste brett ble satt inn?). De ser helt nydelig ut - spent på hvordan de smaker??

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 12:45   #23
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Mine "fastelavensboller"

Lager du de med eller uten søtstoff da? Spent på å høre om du liker dem!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 12:57   #24
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Mine "fastelavensboller"

Jeg fikk 13 stk av den doble porsjonen - 10 uten og 3 med. Regnet ut at det ble 1 karb pr "bolle":
6 egg=6
100 g cc=3
2 ts bakepulver=4
Det blir 13 karber det - og 13 boller

Har nå smakt en uten søtstoff, med ost og skinke på - og det var nydelig (tok først en bit uten noe på og det var ikke så godt - lite smak). Delte den i to og la godt med pålegg imellom. Dette blir nok en ny matpakkevariant for meg - 2 sånne med godt pålegg og litt grønt må jo være bra som lunsj.

Spent på de med søtstoff i - skal ha de med i bursdag på søndag, så jeg får vente i spenning! De stekte jeg oppi store muffinsformer - fylte de helt opp og de este godt over kanten, men nå har de falt sammen igjenn!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 12:59   #25
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Mine "fastelavensboller"

Opprinnelig lagt inn av Nett, her.


Har nå smakt en uten søtstoff, med ost og skinke på - og det var nydelig (tok først en bit uten noe på og det var ikke så godt - lite smak). Delte den i to og la godt med pålegg imellom. Dette blir nok en ny matpakkevariant for meg - 2 sånne med godt pålegg og litt grønt må jo være bra som lunsj.

Ja helt enig - må være masse pålegge på, ellers så smakte de lite. Men med pålegg - kjempegode!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Håper på svar på spørsmåla mine. Ligner denne Atkinson eller Lindbergs diett? Liva Andre dietter 11 25-01-05 20:13
Produktene mine erfaringer Maz Eurodiett 13 01-11-04 14:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no