Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Marellas TACO-LAPPER

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-12, 19:54   #26
Henrikol
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 2
Henrikol er på en erverdig vei

Sv: Marellas TACO-LAPPER

Synes dette såg så godt ut at jeg måtte ta å prøve. Har alle ingrediensene uten Fiberhusk, så håper det går bra uten og.

Men nå er jeg ubrukelig på kjøkkenet, så jeg vispa alt ihop og vispet en god del (brukte CC og parmesan).
Skal det være små "klumper" eller er det meningen at de skal røres ut?
Og jeg tror jeg skal steke de i stekepannen som ei pannekake siden røra er litt ganske tynn. Sitter nå og venter de 15minuttene så den får kvile så får se hva som skjer.

Henrikol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo av et slag Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 21:04   #27
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Marellas TACO-LAPPER

Opprinnelig lagt inn av Henrikol, her.

Synes dette såg så godt ut at jeg måtte ta å prøve. Har alle ingrediensene uten Fiberhusk, så håper det går bra uten og.

Men nå er jeg ubrukelig på kjøkkenet, så jeg vispa alt ihop og vispet en god del (brukte CC og parmesan).
Skal det være små "klumper" eller er det meningen at de skal røres ut?
Og jeg tror jeg skal steke de i stekepannen som ei pannekake siden røra er litt ganske tynn. Sitter nå og venter de 15minuttene så den får kvile så får se hva som skjer.

Hei, jeg så ikke dette før nå, så det er sikkert for sent å svare, men jeg svarer likevel Jeg bruker stavmikser når jeg rører det ut, og da blir det igen klumper, blir kremet lissom... Jeg har ikke prøvd uten fiberhusk og ikke prøvd i stekepanna, hvordan ble det?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 22:18   #28
Henrikol
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 2
Henrikol er på en erverdig vei

Sv: Marellas TACO-LAPPER

Må få skaffet meg en stavmikser men det fungerte helt fint sånn sett.
Jeg fant ut at stekepanna var en dum ide ettersom den var altfor løs og revnet rimelig fort. Så i vill panikk så tok jeg resten og la den i ovnen som anvist. Forskjellen var natt og dag virket det som, men jeg skulle smurt den litt mer utover for de ble litt tykke.
Men, det skal sies.. de var NYDELIGE! Vet ikke helt hva fiberhusk er, men er storfornøyd slik som den var.
Det ble egentlig en Taco Burrito, skal se om jeg får lastet opp bilde.

Takker så meget for denne oppskriften

Sitat:

Taco Burrito


Sist redigert av Henrikol : 31-08-12 kl 22:27.
Henrikol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo av et slag Svar med sitat
Gammel 01-09-12, 01:57   #29
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Marellas TACO-LAPPER

Herlig!!! Jeg smiler stolt over dette nå! Så kult at du likte oppskriften!! Smilte når jeg leste at du i VILL panikk tok resten i ovnen!! Haha, syns jeg ser det for meg!! Bra jobba!! Takk for at du la ut bilde, sååå artig å se!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 03-08-14, 15:30   #30
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Marellas TACO-LAPPER

At jeg ikke har oppdaget denne oppskriften før, da. Den skal i hvert fall prøves ut en dag.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 04-08-14, 21:18   #31
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Marellas TACO-LAPPER

Denne skal prøves til uka, ja!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 04-08-14, 22:02   #32
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Marellas TACO-LAPPER

Denne hadde jeg glemt! Skal prøve den selv igjen jeg

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 13:56   #33
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Marellas TACO-LAPPER

Altså, dette fikk jeg veldig lyst til å teste! Hvor mye sånn ca er 20 g revet parmesan? Kan man bruke sånn på "boks" (ferdigsmuldret)? Blir det stor forskjell med CC og CF? Henger de såpass sammen at man kan bruke dem som påleggswraps?

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar

Emneord
lapper, marella, taco


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Marellas rundstykker, med 2,41 kh pr stk Marella77 Bakst 16 28-03-12 15:45
Marellas kylling- og bacon-rett i ildfast form. Mmm! Marella77 Middag 5 01-02-12 15:12
Marellas smakfulle biffgryte Marella77 Middag 27 22-01-12 15:52
Marellas saftige smørbrød Marella77 Bakst 10 05-01-12 23:15
Taco MissPhun Ketolysekuren 10 07-11-07 20:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no