Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-13, 07:30   #20601
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Noen nettverk er åpne i den forstand at de ikke har en sikkerhetsnøkkel, for eksempel på flyplasser, men når man åpner nettleseren blir man som regel sendt til en side der man må betale for å kunne bruke nettet.

.. og ofte må man bruke den innebygde nettleseren for at redirigeringen skal fungere.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 12-07-13, 08:24   #20602
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Noen nettverk er åpne i den forstand at de ikke har en sikkerhetsnøkkel, for eksempel på flyplasser, men når man åpner nettleseren blir man som regel sendt til en side der man må betale for å kunne bruke nettet.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det Julie sa
Men man trenger ikke alltid betale. Ofte står innloggingsinfoen på kvitteringa man får når man kjøper noe (evt sjekker inn om det er på hotell). Sikkert for å hindre at folk bruker plassene som "kontor" og sitter der hele dagen uten å kjøpe noe.

Hmmkey. Har aldri brukt nettverket på Sør, så jeg aner ikke hvordan de årner seg. "Normalen" er vel at de fleste kafeer har passord som står i disken, forsåvidt. Men jeg ble ikke videresendt til noen side. Jeg søkte på noe på google, og nettleseren ble bare stående og spinne uten å komme noe sted.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-07-13, 09:00   #20603
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hmmkey. Har aldri brukt nettverket på Sør, så jeg aner ikke hvordan de årner seg. "Normalen" er vel at de fleste kafeer har passord som står i disken, forsåvidt. Men jeg ble ikke videresendt til noen side. Jeg søkte på noe på google, og nettleseren ble bare stående og spinne uten å komme noe sted.

Da må jeg bare spørre: sjekket du at wifi var på og om du hadde signal? Prøvde du å koble til nettverket manuelt? (Innstillinger - Trådløst og nettverk - Wifi-instillinger)

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 12-07-13, 09:10   #20604
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Da må jeg bare spørre: sjekket du at wifi var på og om du hadde signal? Prøvde du å koble til nettverket manuelt? (Innstillinger - Trådløst og nettverk - Wifi-instillinger)

Ja, ja, og ja! Jeg tviler på at jeg kunne få opp et nettverk uten at wifien var på, og ikke minst se at signalstyrken var oppført som "bra" når jeg koblet meg på.
Jeg er n00b når det kommer til smarttelefoner, men ikke såå n00b.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-07-13, 10:18   #20605
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

noen som vet om telenor pleier å være vrange med å få delt opp en regning? dvs selvfølgelig betale hele greia, men over noen mnd, istedet for alt med en gang..

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 12-07-13, 10:23   #20606
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

noen som vet om telenor pleier å være vrange med å få delt opp en regning? dvs selvfølgelig betale hele greia, men over noen mnd, istedet for alt med en gang..

Jeg fikk gjort det for en tid tilbake uten noe problem. Så ville ringt å snakket med dem,

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 12-07-13, 10:28   #20607
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hmmkey. Har aldri brukt nettverket på Sør, så jeg aner ikke hvordan de årner seg. "Normalen" er vel at de fleste kafeer har passord som står i disken, forsåvidt. Men jeg ble ikke videresendt til noen side. Jeg søkte på noe på google, og nettleseren ble bare stående og spinne uten å komme noe sted.

Mulig det var for mange på nettverket f.eks. det høres ut som at du rett og slett ikke fikk ip-adresse. Det kan ikke fonen din gjøre noe med.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-07-13, 10:54   #20608
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Mulig det var for mange på nettverket f.eks. det høres ut som at du rett og slett ikke fikk ip-adresse. Det kan ikke fonen din gjøre noe med.

Skjønner. Har ikke tenkt på at det kan være en mulighet. Sjekka ikke om jeg fikk noen ip-adresse, men jeg ble da tilkoblet ... Får vel gå rundt og samle på litt nettverk rundt omkring som jeg kan få passord til. Ellers mener jeg det var et alternativ på telefonen før jeg oppgraderte den å koble seg til ... satelitt? Ikke vet jeg, men jeg finner det ikke igjen nå. Husker det var der, og at det sto at det kunne dra ekstra batteri. Mobilnett er jo dritdyrt. (Og, nei. Jeg skal ikke ha noe abonnement. )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-07-13, 10:58   #20609
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, det er slik det oppfører seg når man ikke får adresse. Det kan også være andre ting, men det at du ikke får ip-adresse er det mest sannsynlige. Da ser du tilkobla ut, men ingenting virker.

satellittgreiene vet jeg ingenting om.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-07-13, 11:23   #20610
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ja, det er slik det oppfører seg når man ikke får adresse. Det kan også være andre ting, men det at du ikke får ip-adresse er det mest sannsynlige. Da ser du tilkobla ut, men ingenting virker.

satellittgreiene vet jeg ingenting om.

Ok. Greit å vite! Takk for all hjelp, altså.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-07-13, 12:18   #20611
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, ja, og ja! Jeg tviler på at jeg kunne få opp et nettverk uten at wifien var på, og ikke minst se at signalstyrken var oppført som "bra" når jeg koblet meg på.
Jeg er n00b når det kommer til smarttelefoner, men ikke såå n00b.

Nei, jeg trodde egentlig ikke det, men måtte spørre i tilfelle da du sa at det du gjorde var å søke i google. Det kunne jo, i et tenkt tilfelle, ha fungert greit av seg selv det også hvis mobilen din hadde koblet seg til autmatisk.

Ser at manglende ip-adresse er foreslått. En annen mulighet kan være at det er så mye trafikk på nettet at nettleseren ikke får svar fort nok. Det er i så fall litt vanskelig for deg å gjøre noe med.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 12-07-13, 12:24   #20612
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Skjønner. Har ikke tenkt på at det kan være en mulighet. Sjekka ikke om jeg fikk noen ip-adresse, men jeg ble da tilkoblet ... Får vel gå rundt og samle på litt nettverk rundt omkring som jeg kan få passord til. Ellers mener jeg det var et alternativ på telefonen før jeg oppgraderte den å koble seg til ... satelitt? Ikke vet jeg, men jeg finner det ikke igjen nå. Husker det var der, og at det sto at det kunne dra ekstra batteri. Mobilnett er jo dritdyrt. (Og, nei. Jeg skal ikke ha noe abonnement. )

Det eneste jeg vet om på telefonen som bruker satelitt, er gps og det kan du ikke surfe med Satelittelefon er vel ganske spesilet og veldig dyrt.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 12-07-13, 15:23   #20613
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Satellitt er veldig, veldig dyrt ja! Om man er på båt, f.eks danskebåten hender det telefonen kobler over på satellitt om det mangler antennedekning. Det er endel som har fått sjokk når surferegninga kom vet jeg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-07-13, 16:08   #20614
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Satellitt er veldig, veldig dyrt ja! Om man er på båt, f.eks danskebåten hender det telefonen kobler over på satellitt om det mangler antennedekning. Det er endel som har fått sjokk når surferegninga kom vet jeg

Sier du nå at vanlige mobiltelefoner i dag har mulighet for satelittelefon, og at de faktisk kan finne på å automatisk gå over til det når det ikke er andre nett tilgjengelige? I så fall må du gjerne hinte om hvor jeg kan slå av dette - jeg finner ingenting om satelittelefoni på min mobil. Jeg trodde man måtte ha spesielle telefoner for dette...

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 12-07-13, 20:15   #20615
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Nei, jeg trodde egentlig ikke det, men måtte spørre i tilfelle da du sa at det du gjorde var å søke i google. Det kunne jo, i et tenkt tilfelle, ha fungert greit av seg selv det også hvis mobilen din hadde koblet seg til autmatisk.

Ser at manglende ip-adresse er foreslått. En annen mulighet kan være at det er så mye trafikk på nettet at nettleseren ikke får svar fort nok. Det er i så fall litt vanskelig for deg å gjøre noe med.

Grunnen til at jeg gikk på nettet da jeg var ute i byen, var for å se om jeg fant noen andre kulegriller enn den jeg fant på Claes Ohlson, så da kobla jeg meg på første og beste åpne nett og satte i gang å google kulegriller. Derfor google!

Ja, det er jo flere muligheter. Merker jo ofte at nettet på kafeer kan være tregt når jeg tar med laptopen min for å jobbe med skolearbeid, selv om de i baren påstår at bredbåndet deres er raskt.

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Det eneste jeg vet om på telefonen som bruker satelitt, er gps og det kan du ikke surfe med Satelittelefon er vel ganske spesilet og veldig dyrt.

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Sier du nå at vanlige mobiltelefoner i dag har mulighet for satelittelefon, og at de faktisk kan finne på å automatisk gå over til det når det ikke er andre nett tilgjengelige? I så fall må du gjerne hinte om hvor jeg kan slå av dette - jeg finner ingenting om satelittelefoni på min mobil. Jeg trodde man måtte ha spesielle telefoner for dette...

Begynner å lure på om jeg hallusinerte, nærmest. Men mener det var et ekstra alternativ til tilkobling, og at det hadde noe med satelitt å gjøre. Ikke vet jeg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-07-13, 20:45   #20616
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Siden det er snakk om mobiler etc. Jeg har både samsung s4 og et samsung nettbrett note 10.1. Jeg skal snart reise på ferie og vil gjerne ha en film å se på mens vi flyr. Poden sier det er skummelt og laste ned filmer nå via torrent ( og han er vågal), så..... hvordan kan jeg få kopiere en film på brettet eller mobben uten å bruke bluetooth??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 12-07-13, 20:46   #20617
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om et hotell i Riga de ville anbefalt?

__________________


Sist redigert av Julie : 12-07-13 kl 21:17.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 12-07-13, 20:48   #20618
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Siden det er snakk om mobiler etc. Jeg har både samsung s4 og et samsung nettbrett note 10.1. Jeg skal snart reise på ferie og vil gjerne ha en film å se på mens vi flyr. Poden sier det er skummelt og laste ned filmer nå via torrent ( og han er vågal), så..... hvordan kan jeg få kopiere en film på brettet eller mobben uten å bruke bluetooth??

Jeg har simkort i nettbrettet også, så jeg lurte på om jeg kan overføre feks via google?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 12-07-13, 22:31   #20619
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan du sikkert prøve på, men Storebror ser deg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-07-13, 22:33   #20620
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kan du sikkert prøve på, men Storebror ser deg

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 12-07-13, 22:47   #20621
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kan du sikkert prøve på, men Storebror ser deg

Hvorfor det da? Jeg har en googlekonto på ørten gig. Det går an å laste ned filmer på den akkurat som andre laster bilder. Det heter jo at det skal være like privat som en minnepenn (skjønt jeg er skeptisk til det da), ingen andre får se med mindre jeg tillater det. Dessuten er ekstern lagring ikke uvanlig lengere og da får man tilgang til sitt uansett hvor.

Når jeg tenker meg om har routern vår ganske stor lagringskapasitet, det gjør alt litt lettere.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 12-07-13, 23:32   #20622
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva fader svarer man ungdom som kun sier: "Vet ikke" til alt man spør om???

Har begynt å svare: "da kan jeg ikke hjelpe deg" men det er lite koselig når man lurer på hva man skal feks lage til middag.....

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 12-07-13, 23:59   #20623
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvorfor det da? Jeg har en googlekonto på ørten gig. Det går an å laste ned filmer på den akkurat som andre laster bilder. Det heter jo at det skal være like privat som en minnepenn (skjønt jeg er skeptisk til det da), ingen andre får se med mindre jeg tillater det. Dessuten er ekstern lagring ikke uvanlig lengere og da får man tilgang til sitt uansett hvor.

Når jeg tenker meg om har routern vår ganske stor lagringskapasitet, det gjør alt litt lettere.

Ingenting som er av amerikansk opprinnelse er privat. Spesielt ikke google. Men hva vet vel jeg.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-07-13, 00:02   #20624
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hva fader svarer man ungdom som kun sier: "Vet ikke" til alt man spør om???

Har begynt å svare: "da kan jeg ikke hjelpe deg" men det er lite koselig når man lurer på hva man skal feks lage til middag.....

Slutt med spørsmålene og ta avgjørelsene? Hadde jeg gjort.

Når sutringa om "ååh, jeg får ikke bestemme NOEN TING JEG!!" kommer, så si som sant er, kiden svarer jo "vet ikke" uansett så du gidder ikke kaste vekk mer energi på det før hun/han begynner å gi skikkelige svar. Eller?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-07-13, 00:39   #20625
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har opplevd veggdyr? Er på hotell i utlandet og har pakket ut i skapene. Nå får jeg litt små-"angst" for veggdyr etter prat fra min mann... Stor sjanse?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no