Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 11-12-13, 20:19   #21776
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi tenkte å kjøpe en liten julegave til min sønns spesialpedagog og assistenten i barnehagen som takk for at de er så flinke med ham. Nå er det jo flere ansatte på avdelingen som alle er flinke med ham, men det er jo spes.ped. og assistenten som jobber og trener målrettet med ham og er grunnen til at han har vist den fremgangen han har, derfor tenkte vi bare å kjøpe til disse to. Er det greit å gi gave på den måten eller er det noen uskrevne regler om at man enten ikke gir, eller gir til alle?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 11-12-13, 22:25   #21777
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Spørsmålet er vel kanskje (slik jeg ser det) heller om de har lov å ta i mot gavene..?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-12-13, 00:37   #21778
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Vi tenkte å kjøpe en liten julegave til min sønns spesialpedagog og assistenten i barnehagen som takk for at de er så flinke med ham. Nå er det jo flere ansatte på avdelingen som alle er flinke med ham, men det er jo spes.ped. og assistenten som jobber og trener målrettet med ham og er grunnen til at han har vist den fremgangen han har, derfor tenkte vi bare å kjøpe til disse to. Er det greit å gi gave på den måten eller er det noen uskrevne regler om at man enten ikke gir, eller gir til alle?

Det er helt greit! mamma har jobbet mange år i bhg og det var sånn hver jul, de fikk spesielt fra dem de var kontakt for av de nye og slikt f.eks. Kan kanskje gi en pose tvist e.l til avdelingen så de andre ikke føler seg oversett?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-12-13, 07:51   #21779
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Spørsmålet er vel kanskje (slik jeg ser det) heller om de har lov å ta i mot gavene..?

Ja, enkelte barnehager kjører den linja, men ikke vår. Vi har gitt gaver tidligere, men da som samlet foreldregruppe, f.eks. til ei som brakk beinet o.l.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er helt greit! mamma har jobbet mange år i bhg og det var sånn hver jul, de fikk spesielt fra dem de var kontakt for av de nye og slikt f.eks. Kan kanskje gi en pose tvist e.l til avdelingen så de andre ikke føler seg oversett?

Smart. Tenker vi gjør det sånn, twist til avdelingen og så en liten ekstra oppmerksomhet til spes.ped og assistenten.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 12-12-13, 17:00   #21780
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Råd mot munntørrhet?
Får noen lungemedisiner (serevent, atrovent og spiriva), og sliter nå med munntørrhet, spesielt om natta og er helt uttørka i munnen når jeg våkner om morgenen. Fins det noen tips for det?

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 12-12-13, 17:19   #21781
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på om det er noen som kan script og kunne tenke seg å hjelpe meg.
Driver og programmerer et 'eksperiment' som skal være innlevert til i morgen. Jeg har mildt sagt panikk, fordi jeg forstår ikke stort. Setter enormt stor pris på all hjelp.

(Det går stort sett ut på å initiere variabler, randomisering og if-then-greier...øh...)

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 12-12-13, 17:41   #21782
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Råd mot munntørrhet?
Får noen lungemedisiner (serevent, atrovent og spiriva), og sliter nå med munntørrhet, spesielt om natta og er helt uttørka i munnen når jeg våkner om morgenen. Fins det noen tips for det?

Det finnes kunstig spytt, sugetabletter, drops og tror også tannkrem som skal hjelpe. Spør på apoteket, de har god peiling på slikt.

Husk å bruke tannkrem uten såpe, drikk mye vann, sug på sukkerfri drops (gjerne syrlige) og ta opp med tannlegen(gå dit minst hver 6 måned) hvilke medisiner du bruker. Du kan ha krav på tilskudd til tannbehandling om du bruker medisiner som gir munntørrhet.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 12-12-13, 18:03   #21783
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det finnes kunstig spytt, sugetabletter, drops og tror også tannkrem som skal hjelpe. Spør på apoteket, de har god peiling på slikt.

Husk å bruke tannkrem uten såpe, drikk mye vann, sug på sukkerfri drops (gjerne syrlige) og ta opp med tannlegen(gå dit minst hver 6 måned) hvilke medisiner du bruker. Du kan ha krav på tilskudd til tannbehandling om du bruker medisiner som gir munntørrhet.

Det har jeg fått; tannbehandling grunnet munntørrhet. Jeg fikk hos tannlegen min en tannkrem som er på resept samt en gel man skal legge på tunga for så å la tunga stryke det utover i hele munnhulen. Jeg blir tørr i munnen av ymse medisiner og i tillegg bruker jeg denne pustemaska hver natt, men tannkremen og denne gel'n virker kjempebra!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 12-12-13, 18:10   #21784
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Råd mot munntørrhet?
Får noen lungemedisiner (serevent, atrovent og spiriva), og sliter nå med munntørrhet, spesielt om natta og er helt uttørka i munnen når jeg våkner om morgenen. Fins det noen tips for det?

Dessuten virker bris veldig bra mot tørrhet på natta...Selv om det ikke er så bra for tennene, men kullsyra gir liksom en slags mer seig konsistens på slimhinnene etterpå.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 12-12-13, 19:27   #21785
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I fjor kjøpte jeg pepperkaker som var litt store, hjerter med hull i, for å henge opp... Husker ikke hvor. Noen som vet?

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 12-12-13, 19:52   #21786
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Råd mot munntørrhet?
Får noen lungemedisiner (serevent, atrovent og spiriva), og sliter nå med munntørrhet, spesielt om natta og er helt uttørka i munnen når jeg våkner om morgenen. Fins det noen tips for det?

På apoteket får du kjøpt Zendium saliva - en fuktgele som du smører på tannkjøttet. Denne er beregnet på folk med munntørrhet. Du får også kjøpt sugetabletter spesielt mot det, jeg tror de jeg har hatt best erfaring med heter Xerodent. Mener å huske at det finnes en spray også. Spør på apoteket!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-12-13, 20:25   #21787
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

På apoteket får du kjøpt Zendium saliva - en fuktgele som du smører på tannkjøttet. Denne er beregnet på folk med munntørrhet. Du får også kjøpt sugetabletter spesielt mot det, jeg tror de jeg har hatt best erfaring med heter Xerodent. Mener å huske at det finnes en spray også. Spør på apoteket!

Xerodent funker dårlig for meg... Det er drops...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 12-12-13, 21:15   #21788
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Xerodent funker dårlig for meg... Det er drops...

så leit. jeg synes de fungerer utmerket, så sier også mange jeg kjenner. det eneste måten å finne ut hva som fungerer er bare å prøve.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-12-13, 01:14   #21789
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk til alle som har svart om munntørrhet, skal teste ut tipsene!
Har også hørt at folk som skal holde foredrag eller synge, drikker vann m/ sitronsaft i forkant, for å unngå at munnen går tørr, skal prøve ut det også, presse litt sitron i vannglasset på nattbordet.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 13-12-13 kl 01:19.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 13-12-13, 09:29   #21790
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

I fjor kjøpte jeg pepperkaker som var litt store, hjerter med hull i, for å henge opp... Husker ikke hvor. Noen som vet?

Europris har slike, de er ikke kjempestore da, men større enn de vanlige i pplastboks.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 13-12-13, 23:46   #21791
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

I fjor kjøpte jeg pepperkaker som var litt store, hjerter med hull i, for å henge opp... Husker ikke hvor. Noen som vet?

Lage selv? Tegn mønster på matpapir og skjær etter. Lag hull med sugerør.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-12-13, 01:02   #21792
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kan forlate huset nyttår, for at sønn skal ha litt fritt. dvs lan med 3 kompiser.

Greia er at jeg vet ikke hvor jeg evt skal gå?

Da finner man ut at man er "venneløs" liksom...

Har prøvd å søke single treff osv, men finner kun gamle ting. Kanskje jeg ender opp med å besøke gamlehjemmet. Heller erte de gamle, enn å irritere de unge


Noen tips?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 15-12-13, 02:06   #21793
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg kan forlate huset nyttår, for at sønn skal ha litt fritt. dvs lan med 3 kompiser.

Greia er at jeg vet ikke hvor jeg evt skal gå?

Da finner man ut at man er "venneløs" liksom...

Har prøvd å søke single treff osv, men finner kun gamle ting. Kanskje jeg ender opp med å besøke gamlehjemmet. Heller erte de gamle, enn å irritere de unge


Noen tips?

Jeg skal til bestevenninna mi i Sandnes. Skal jeg spørre om du kan være med? Jeg vet ikke helt hva som er greia der. Om det er partyparty eller om det er rolig feiring. Jeg jobber til kl 19 og så kjører jeg til Sandnes. Du kan jo sitte på med meg i så fall? Tror jeg sover over. Jeg jobber kveld 1. januar, så jeg drar nok fra Sandnes i ett-tiden. Hvis det er partyparty, så er barna borte og da har de to "gjesterom". Hvis ikke så har de ingen gjesterom, men de har noen sofaer. Eventuelt ta med oppblåsbar madrass.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 15-12-13, 02:55   #21794
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen butikker i Oslo som selger usukra multe?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 15-12-13, 10:34   #21795
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du får kjøpt frossen multe i mange dagligvarebutikker. Bla Meny og helt sikkert på Mathallen og Jacobs. De koster skjorta på denne tiden, men det var jo ikke det du spurte om

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 15-12-13, 10:42   #21796
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Du får kjøpt frossen multe i mange dagligvarebutikker. Bla Meny og helt sikkert på Mathallen og Jacobs. De koster skjorta på denne tiden, men det var jo ikke det du spurte om

Det gjør de nok. Skal ikke ha så mye, bare til desserten på julaften. Hjemme er jo multe en "vennetjeneste", og det er selvfølgelig sylta ned med absurde mengder sukker.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 15-12-13, 11:45   #21797
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har på Rema her.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 15-12-13, 11:52   #21798
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Har på Rema her.

Ah, supert. Skal sjekke. Ellers blir det vel Mathallen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 15-12-13, 15:02   #21799
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sjekk hvor multene er fra...ikke alle er like gode....syns jeg da. De norske er best

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 15-12-13, 15:47   #21800
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Rimi hadde før i små pakker, ikke de store bøttene til flere hundre kr som Meny og de har.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no