Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-12-13, 09:03   #21801
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg skal til bestevenninna mi i Sandnes. Skal jeg spørre om du kan være med? Jeg vet ikke helt hva som er greia der. Om det er partyparty eller om det er rolig feiring. Jeg jobber til kl 19 og så kjører jeg til Sandnes. Du kan jo sitte på med meg i så fall? Tror jeg sover over. Jeg jobber kveld 1. januar, så jeg drar nok fra Sandnes i ett-tiden. Hvis det er partyparty, så er barna borte og da har de to "gjesterom". Hvis ikke så har de ingen gjesterom, men de har noen sofaer. Eventuelt ta med oppblåsbar madrass.

Så hyggelig! Tusen takk!
Nå har jeg fått flere tilbud, er vel ikke så "venneløs" som jeg først sa. Jeg takker høflig nei til forslaget ditt, setter stor pris på tilbudet

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 16-12-13, 23:42   #21802
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Lage selv? Tegn mønster på matpapir og skjær etter. Lag hull med sugerør.

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Europris har slike, de er ikke kjempestore da, men større enn de vanlige i pplastboks.

Tusen takk Orker ikke lage selv lat!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 17-12-13, 11:52   #21803
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Leter etter en sang jeg hørte i helga. De sa den het "when I die", men de sangene jeg finner ved å søke på det passer ikke.

Det er en rolig sang, det synges på engelsk med innslag av spansk? Eller italiensk.. Den dukker opp i hodet som små strofer som forsvinner når jeg prøver å sette sammen nok til å lete mer.

Nydelig sang som jeg gjerne skulle hørt igjen.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 17-12-13, 12:29   #21804
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Leter etter en sang jeg hørte i helga. De sa den het "when I die", men de sangene jeg finner ved å søke på det passer ikke.

Det er en rolig sang, det synges på engelsk med innslag av spansk? Eller italiensk.. Den dukker opp i hodet som små strofer som forsvinner når jeg prøver å sette sammen nok til å lete mer.

Nydelig sang som jeg gjerne skulle hørt igjen.

Googlet. Kanskje de har blandet to sanger og at det egentlig var No Mercy - Tu Amor. No Mercy har en lignende sang som heter "When I Die". Jeg googlet "when I die lyrics amor" (antok at det var en kjærlighetssang) og da kom jeg frem til denne.

Hvis det ikke stemmer, kan du nynne den? Last ned SoundHound og nynn sangen og se om SoundHound klarer å finne den.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 17-12-13, 14:12   #21805
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Googlet. Kanskje de har blandet to sanger og at det egentlig var No Mercy - Tu Amor. No Mercy har en lignende sang som heter "When I Die". Jeg googlet "when I die lyrics amor" (antok at det var en kjærlighetssang) og da kom jeg frem til denne.

Hvis det ikke stemmer, kan du nynne den? Last ned SoundHound og nynn sangen og se om SoundHound klarer å finne den.

Fin sang, men det var ikke den. Mer swung over den jeg mener.

Nynne ja... hehe kanskje

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-12-13, 09:16   #21806
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg fant sangen. Det var en jeg valgte bort først. Jeg husket kun noen toner her og der,
Og det er nok ikke helt samme, for den jeg hørte var det to språk, og denne er kun engelsk.

http://www.youtube.com/watch?v=uA_g87FeWps

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-12-13, 10:00   #21807
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg fant sangen. Det var en jeg valgte bort først. Jeg husket kun noen toner her og der,
Og det er nok ikke helt samme, for den jeg hørte var det to språk, og denne er kun engelsk.

http://www.youtube.com/watch?v=uA_g87FeWps

Hehe, da var jeg ikke langt unna. Var på rett artist. Det finnes en spansk versjon av "No Mercy - When I Die". Kanskje de også har laget en versjon med begge språk?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 18-12-13, 10:51   #21808
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hehe, da var jeg ikke langt unna. Var på rett artist. Det finnes en spansk versjon av "No Mercy - When I Die". Kanskje de også har laget en versjon med begge språk?

Ja det er mulig, det er på slutten av sangen det synges spansk

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-12-13, 20:48   #21809
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dere som har gått ned endel og er "ferdige", hva bruker dere den ekstra tida og energien til? Jeg bruker ca 80% av tankekapasiteten min til å tenke på (og skamme meg over) utseendet, og på å planlegge mat osv. Sånn har det vært siden hvertfall tidlig tenårene. Jeg tenker at om jeg blir "normal" noen gang vil jeg jo få enormt mye tid og hjernekapasotet plutselig? Eller tenker man like mye på det likevel?

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 18-12-13 kl 20:56.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-12-13, 20:51   #21810
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Flere enn meg som ikke takler muskat i kjøttkaker? Muskat er en fisketing.


Lurer derfor på om medisterkaker kan ha noe annet krydder enn muskat?

Vet jo at medister betyr svinekjøtt med litt oksekjøtt ispedd, men det trenger da ikke være krydret med muskat?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-12-13, 23:20   #21811
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Flere enn meg som ikke takler muskat i kjøttkaker? Muskat er en fisketing.


Lurer derfor på om medisterkaker kan ha noe annet krydder enn muskat?

Vet jo at medister betyr svinekjøtt med litt oksekjøtt ispedd, men det trenger da ikke være krydret med muskat?

hmm, mor brukte alltid muskat i kjøttkakene.. bruker det lite selv, men prøver litt

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-12-13, 23:23   #21812
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dere som har gått ned endel og er "ferdige", hva bruker dere den ekstra tida og energien til? Jeg bruker ca 80% av tankekapasiteten min til å tenke på (og skamme meg over) utseendet, og på å planlegge mat osv. Sånn har det vært siden hvertfall tidlig tenårene. Jeg tenker at om jeg blir "normal" noen gang vil jeg jo få enormt mye tid og hjernekapasotet plutselig? Eller tenker man like mye på det likevel?

Tja, jeg bruker tiden min på mine voksne barn og barnebarn, dessuten mine hobbyer. Strikking, naturen osv, og selvsagt venner.

Skjønner ikke helt hva du mener, tiden og dagen er jo der uansett hva man spiser

Du trenger litt mer hjelp enn hva vi kan gi her, Carisma. Har tilbudt deg før, og sier det igjen: Vil du komme innom en kveld du er her, så er du velkommen

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-12-13, 23:25   #21813
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dere som har gått ned endel og er "ferdige", hva bruker dere den ekstra tida og energien til? Jeg bruker ca 80% av tankekapasiteten min til å tenke på (og skamme meg over) utseendet, og på å planlegge mat osv. Sånn har det vært siden hvertfall tidlig tenårene. Jeg tenker at om jeg blir "normal" noen gang vil jeg jo få enormt mye tid og hjernekapasotet plutselig? Eller tenker man like mye på det likevel?

Dette er så klart individuelt. Hvis det er så ille som du sier så bør du ikke vente til du er ferdigslanket med å jobbe deg ut av det. Høres ikke sunt ut.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 19-12-13, 00:20   #21814
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Tja, jeg bruker tiden min på mine voksne barn og barnebarn, dessuten mine hobbyer. Strikking, naturen osv, og selvsagt venner.

Skjønner ikke helt hva du mener, tiden og dagen er jo der uansett hva man spiser

Du trenger litt mer hjelp enn hva vi kan gi her, Carisma. Har tilbudt deg før, og sier det igjen: Vil du komme innom en kveld du er her, så er du velkommen

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Dette er så klart individuelt. Hvis det er så ille som du sier så bør du ikke vente til du er ferdigslanket med å jobbe deg ut av det. Høres ikke sunt ut.

Ja, altså det jeg mente var når man kan leve noenlunde normalt uten å måtte planlegge alt av måltider, påkledning osv. Jeg vet at jeg bruker ekstremt mye tankekapasitet på det, på bekostning av mye annet, men de fleste bruker nok mer tid og tanker på hvertfall planleggingen i nedgangsfasen. Så jeg lurer egentlig bare på om man klarer å bruke dette på andre ting, eller om man blir sittende fast i det?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-12-13, 00:34   #21815
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje jeg som er unormal, men jeg bruker ikke mer tid på planlegging, matlaging, etc nå enn tidligere....eller, det er ikke helt sant akkurat nå i omleggingen til et nytt kosthold, men ikke en gang nå når jeg må holde karbohydratene nede på 5-6 til måltidet og må holde meg unna alt av hvete/gluten, alle melkeprodukter, eggehvite, mandler/nøtter/peanøtter, soya og torsk, bruker jeg mer enn en drøy halvtime på og planlegge måltidene mine.
Jeg tror at om man bruker ekstremt mye tid på og planlegge maten/påkledning nå, så vil man fortsette med det senere, om man ikke finner en måte og bryte mønsteret.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 19-12-13, 01:36   #21816
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tja, maten har jo for lengst blitt rutine, så der er det ingen forskjell, men jeg må jo si at det å kle på seg/velge antrekk er langt mer ukomplisert og mindre tidkrevende enn før. Men det innebar jo for min del mye jobbing med det mentale på vei nedover, for å faktisk se endringene og hva det innebærer. Jeg tenker sjelden på hvordan jeg ser ut i visse vinkler og sånn lenger, men det vet jeg jo at det finnes mennesker som er like slanke som meg som gjør ... Men ja, det er deilig å gi faen, og det frigjør nag og tid. Tid jeg bruker på å late meg i sofaen før f.eks. fest enn med hue i klesskapet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-12-13, 08:14   #21817
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det har kanskje litt med historien å gjøre også? Jeg har planlagt og regnet og tenkt på det siden jeg var åtte år, så ser ikke for meg at det blir enkelt å bare ikke. Men ser også for meg at jeg er nødt til å være bevisst resten av livet, da vaner lett sklir ut, her i gården. Men bruker ikke så mye tid og energi på det nå, så hvis jeg da bruker enda litt mindre på å tenke på det i fremtiden, så er det ihvertfall ikke en problemstilling.

Ting er gjerne ikke noe problem før man føler seg hemmet av det?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 19-12-13, 12:34   #21818
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en IPhone 5 som er 1 år gammel. Batteriet er elendig, telefonen slår seg av uten grunn... Fått virus tro? Noen med samme opplevelse?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 19-12-13, 15:34   #21819
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg brukte ikke særlig med tid på å tenkte på/ planlegge mat/ klær før da jeg var tjukk, og gjør det heller ikke nå. Annet enn hva jeg skulle ha på meg på fest og i spesielle anledninger, og det gjør jeg fortsatt.

Så det er vel kanskje litt individuelt hva man bruker tiden sin på, og hva som er viktig for hver enkelt?

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-12-13, 11:36   #21820
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Flere enn meg som ikke takler muskat i kjøttkaker? Muskat er en fisketing.


Lurer derfor på om medisterkaker kan ha noe annet krydder enn muskat?

Vet jo at medister betyr svinekjøtt med litt oksekjøtt ispedd, men det trenger da ikke være krydret med muskat?

Jeg tror Lille Gubben bruker både allehånde, nellik og ingefær i sine kjøttkaker, men jeg er ikke helt sikker...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-12-13, 14:09   #21821
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg har en IPhone 5 som er 1 år gammel. Batteriet er elendig, telefonen slår seg av uten grunn... Fått virus tro? Noen med samme opplevelse?

Du sier jo selv at batteriet er elendig. Det kan jo gjøre at telefonen slår seg av.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 20-12-13, 23:21   #21822
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Finnes det ett fast underlag til laptop?
Nå bruker jeg ett trekk ment som beskyttelse ved reise, og det er litt mykt.
hadde ett annet trekk til minipc, men det funker ikke her.

har vifte under, men det blir varmt okke som.

Glad for tips

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 21-12-13, 01:01   #21823
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Finnes det ett fast underlag til laptop?
Nå bruker jeg ett trekk ment som beskyttelse ved reise, og det er litt mykt.
hadde ett annet trekk til minipc, men det funker ikke her.

har vifte under, men det blir varmt okke som.

Glad for tips

Noe sånt? http://www.clasohlson.com/no/Targus-...ng/Pr383752001

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-12-13, 02:19   #21824
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk, Carisma!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 22-12-13, 01:55   #21825
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bortsett fra julestjerne og hyasinter, hva annet kan man nyse av i huset?
Og tenker ikke på div støv osv.

har nyst særlig mye på kveldene i lang tid nå. *phføy*

De nevnte plantene kom i hus etter nysingen startet. Og ikke si dyr da, har huset fullt

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no