Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

I DAG har jeg

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Sponsede koblinger:

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-05-13, 21:22   #476
Bønna200
Teflonhjernen

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 36
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det smakte greit. Men ikke mer enn det! Jeg spiste opp restene etter at treåringen var ferdig.

Det er jo gjerne sånn. Når jeg spiser en ting jeg forestiller meg er fantastisk, så er det bare greit. Får trøste meg sjøl!

Sponsede koblinger:

Gammel 17-05-13, 21:23   #477
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 27
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Du går ikke glipp av så ille mye! One second on the lips, a Lifetime on the hips, osv.

nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Biorytmisk. Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 21:25   #478
Bønna200
Teflonhjernen

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Du går ikke glipp av så ille mye! One second on the lips, a Lifetime on the hips, osv.

Ja, de sier så.

Gammel 17-05-13, 21:26   #479
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

One second on the lips, a Lifetime on the hips, osv.

hadde det enda lagt seg på hoftene skulle jeg levd på soft-is!

I dag har jeg gått i to 17.maitog (ca 100m i hver, men )

Persistence Pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dazed and confuzed.... Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 21:48   #480
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
TrillTrall har veldig mye å være stolt avTrillTrall har veldig mye å være stolt avTrillTrall har veldig mye å være stolt avTrillTrall har veldig mye å være stolt avTrillTrall har veldig mye å være stolt avTrillTrall har veldig mye å være stolt avTrillTrall har veldig mye å være stolt avTrillTrall har veldig mye å være stolt avTrillTrall har veldig mye å være stolt avTrillTrall har veldig mye å være stolt av

Tilbragte natten til i dag delvis med hodet i dass, delvis i en bøtte... Og jeg var ikke engang på fest i går!

Så dagen ble rolig for min del, droppet å dra til byen for å feire med ungene, men ble hjemme hos Lille Gubben. Han dro ut og feiret med sin familie (søsken, inkelunger og foreldre) mens jeg koste meg hjemme alene i fred og ro. Puslet litt i hagen så nå er det straks klart for å få noen frø og planter i jorda, lille-drivhuset har kommet ut av stallen og småplantene har kommet inn der fra stuevinduet.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 22:13   #481
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 27
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

gått på 3 fjell! Blitt litt solbrent på skuldrene, til tross for at jeg har smurt meg.

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo pluss trening Svar med sitat
Gammel I dag, 15:01   #482
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 26
vaskeklut er en virkelig god ressursvaskeklut er en virkelig god ressursvaskeklut er en virkelig god ressursvaskeklut er en virkelig god ressursvaskeklut er en virkelig god ressursvaskeklut er en virkelig god ressursvaskeklut er en virkelig god ressursvaskeklut er en virkelig god ressursvaskeklut er en virkelig god ressursvaskeklut er en virkelig god ressursvaskeklut er en virkelig god ressurs

I dag har jeg hatt en sånn det bitteliten og forholdsvis ny og sovende baby i armene! Til og med jeg måtte innrømme at den var litt søt

Min sin journal
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel I dag, 15:28   #483
Kanutten
Støttemedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

I dag har jeg hatt en sånn det bitteliten og forholdsvis ny og sovende baby i armene! Til og med jeg måtte innrømme at den var litt søt

Sponsede koblinger:

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.