Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-07, 14:03   #1
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Takk Torkil Og Ketolyse!!!

ja, TUSEN TAKK!!!

jeg må bare si at jeg er YDMYK og TAKKNEMLIG for at jeg har kommet over ketolysekuren din. den har forandret livet mitt, på alle måter til det bedre!!!

jeg gikk ned 10 kg den første mnd, og ytterligere 14 kg de neste to mnd. altså 24 kg på ufattelige tre mnd. og dette uten å sulte, uten ubehag, uten offer og uten "lidelser".

Jeg opplevde tvert imot et økt velvære, dag for dag. humøret ble stabilt, det samme med blodsukkeret. energien økte, ryggsmertene forsvant. jeg er, som sagt, blitt et nytt og myyye BEDRE menneske!!!

dette er nå snart et år siden, og jeg vedlikeholder vekten uten problemer! jeg går faktisk enda litt ned i vekt, men ifølge høyden min er det egentlig helt greit, selvom jeg har funnet min trivselsvekt, og nådd mitt mål!!

så kjære Torkil, tusen, tusen hjertelig takk!!!! jeg er deg evig takknemlig!!!

STOOOOR klem

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 14:06   #2
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Dette var rørende, og jeg kunne skrevet det selv!!
Siden 10.juli 2006, har jeg tatt av 15 kilo!..
Jeg hadde aldri trodd det var mulig, og hadde mer eller mindre gitt opp, helt til jeg hørte om ketolyse....

Vi er nok flere som er takknemlig her, og det så til de grader!!!
Du har forandra livet mitt..
Ikke bare har jeg det bedre, men også de rundt meg...
Jeg er helt forandra, både inni og utenpå....

Tusen takk kjære Torkil!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 09:51   #3
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Hei, jeg er ny her og lurer så på hvor mye jeg kan spise og egentlig hva. Skjønner at brød,pasta ol.er noe vi ikke skal ha. Er takknemmelig for veiledning da jeg har 30+ som må av nå.

berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 10:07   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Velkommen Berit!
Før du begynner på Ketolysekuren må du lese boken Slank med ketolyse av dr. Torkil P. Andersen. Først da får du skikkelig forståelse for kuren og dermed mest glede av den. Inntil da kan du lese litt rundt her i forumet og/eller gå inn på www.ketolyse.no for å finne mer informasjon, eget forum og masse flotte oppskrifter.
Lykke til!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 10:14   #5
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Opprinnelig lagt inn av berit, her.

Hei, jeg er ny her og lurer så på hvor mye jeg kan spise og egentlig hva. Skjønner at brød,pasta ol.er noe vi ikke skal ha. Er takknemmelig for veiledning da jeg har 30+ som må av nå.

hei Berit og velkommen hit!!

Først av alt: har du lest noen av bøkerne som finnes om lav-karbokosthold? det anbefaler jeg på det sterkeste! her finner du masse gode råd, oppskrifter og forklaringer på hvorfor denne dietten virker som den gjør og hvorfor den er så suveren.

i korte trekk kan jeg si at under min kur spiste jeg mye grillet kylling (jeg elsker det) samt kjøttdeig, koteletter, egg, bacon, salat og fisk. jeg drakk vann, små mengdre fun light saft, light brus og litt kaffe.

jeg tok vitamintilskudd som jeg kjøpte gjennom www.ketolyse.no

jeg var veldig redd for å feile i begynnelsen, for utskeielser på denne kuren ødelegger mer enn utskeielser på andre kurer, så jeg spiste mest mulig "ren mat": altså kjøtt og fisk som ikke er tilsatt noe.
men til sammenligning med andre kurer, gjør denne kuren til at behovet for utskeielser forsvinner så lenge du er "streng" og følger kuren nøye de første dagene.

Jeg kunne egentlig lagt ut i det vide og det brede om denne fantastiske levemåten, men du får heller spørre mer om konkrete ting du lurer på! Her er mange flotte mennesker, med masse erfaring.

So long, og massemasse lykke til!! dette klarer du!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 10:39   #6
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Tusen takk til dere som svarer så fort, jeg begynte i forgårs med mat uten karbo. Er litt rar og svimmel avogtil, men drikker mye. Føler meg tørst, skal jeg passe meg for salt? tenker på bacon som er litt salt.
Leser alt jeg kommer over, og har bestillt bøker, men finner lite om hvor store porsjoner jeg skal ha. Jeg sluttet å røyke for 5 mnd siden etter 40 år iherdig nikotinslaveri så de ekstra kiloer + de fra før skal av nå, MÅ av

berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 10:41   #7
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Så lenge du spiser riktig mat, kan du spise så mye og så ofte du vil!! fantastisk, hva??

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 10:45   #8
berit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: trøndelag
Innlegg: 23
berit er på en erverdig vei

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

NYDELIG- å få dette på trykk, alt som er godt er jo lovlig Nå skal jeg ta en tur på butikken, takk skal du ha.
Har forstått det slik at epler ikke er så lurt, er det noe frukt som er helt lovlig?

berit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 10:50   #9
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

nope, desverre...
frukt er fyfy, da det inneholder ganske mye karbohydrater..
riktinok er det "sunne karbohydrater", men i begynnelsen er alle karbohydrater "farlige" karbohydrater.

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 11:49   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Hei

Ehhh tusen takk for de veldig fine ord. Men jeg har sagt det før. Jeg viser kun veien, det er dere selv som har gått - og går- den.
Takk dere selv for innsatsen og lov dere selv å kjempe for å beholde det nye og lettere liv.

Lykke til

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 11:54   #11
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei

Ehhh tusen takk for de veldig fine ord. Men jeg har sagt det før. Jeg viser kun veien, det er dere selv som har gått - og går- den.
Takk dere selv for innsatsen og lov dere selv å kjempe for å beholde det nye og lettere liv.

Lykke til

Torkil

TAKKTAKKTAKK!!!
Ketolyse er herved min religion!!
Torkil viser veien, og vi lydige disipler følger den!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 11:58   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

TAKKTAKKTAKK!!!
Ketolyse er herved min religion!!
Torkil viser veien, og vi lydige disipler følger den!!

Den signerer jeg!!!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 13:49   #13
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 45
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

TAKKTAKKTAKK!!!
Ketolyse er herved min religion!!
Torkil viser veien, og vi lydige disipler følger den!!

Det er ihvertfall en religion som det går an å tro på da vi det den er sann...

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 16:40   #14
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Opprinnelig lagt inn av Traxior, her.

Det er ihvertfall en religion som det går an å tro på da vi det den er sann...

AAAAMEN!!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Takk - Støttemedlem guro Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 221 13-02-18 19:41
Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren Melania Ketolysekuren 13 19-05-07 11:17
Hvor mye kjøtt går med på en 7-ukerskur? (Ketolyse) Feline Spørsmål og svar 2 04-02-06 23:50
Takk og takk Marianne Generell diskusjon 3 19-09-04 17:14
Takk!! Nooria Generell diskusjon 1 23-04-04 23:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no