Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tråd for junistartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-07-10, 07:34   #526
rik
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 39
rik er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Fornøyd etter å ha veid meg igår. Nå går det nedover etter å ha stått litt stille. Det nytter, men en tålmodighets prøve som skal ende bra. (Håper jeg).

rik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 09:24   #527
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av rik, her.

Fornøyd etter å ha veid meg igår. Nå går det nedover etter å ha stått litt stille. Det nytter, men en tålmodighets prøve som skal ende bra. (Håper jeg).

Her oxo!!!! Virker som det går nedover weeeee!!!!!!!!
Sjekk tickern min nå da

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:01   #528
SuperSun
Juniormedlem
 
SuperSun sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 11
SuperSun er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Folk er virkelig flinke her! Jeg klarte ikke å dy meg, og veide meg i dag tidlig igjen. Opp 500g!! Ikke særlig gøy, men det kan jo også skyldes mange ting, eller?

Ellers lurer jeg på om noen har tips til lunsj jeg kan ta med på jobben. Vi har ikke noe kjøleskap som virker, så lunsjen ligger i veska hele dagen (fram il jeg spiser de, altså.. Jeg synes ikke det er noe særlig med svett omelett eller rekesalat. Her om dagen hadde jeg med "chicken nuggets" (med panering av baconcrisp) og coleslaw. Det klarte jeg ikke å spise da det hadde ligget i veska i for mange timer. Blæh! Begynner å bli litt desperat, håper noen kan hjelpe meg. De siste dagene har jeg spist alt for lite i løpet av dagen på jobb...

__________________


SuperSun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:56   #529
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

På Coop Obs hadde de en slik pitteliten kjølebag. Akkurat plass til 5 pils..evt lunsj

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:04   #530
pingunn
Medlem
 
pingunn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Ski
Alder: 42
Innlegg: 112
pingunn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av rik, her.

Fornøyd etter å ha veid meg igår. Nå går det nedover etter å ha stått litt stille. Det nytter, men en tålmodighets prøve som skal ende bra. (Håper jeg).

Så deilig da! har så vitt begynt å gå nedover her også, kuttet ut endel brød, pølser, yougert og nøtter. Var i Sverige igår og skjøpte inn en stor stabel med bacon Tror vretfla det blir minus denne uken

__________________


Pingunns journal

Uke 1: -3,1
Uke 2: +1,5
pingunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:07   #531
pingunn
Medlem
 
pingunn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Ski
Alder: 42
Innlegg: 112
pingunn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

På Coop Obs hadde de en slik pitteliten kjølebag. Akkurat plass til 5 pils..evt lunsj

Kjølebag er lurt Hvertfal bruke kjøle elementer, jeg bruker ofte 0,5 liters flaske som kjøling, når vannet smelter blir det utrolig deilig og kaldt vann på varme dager. Og maten holder seg kald.

__________________


Pingunns journal

Uke 1: -3,1
Uke 2: +1,5
pingunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:08   #532
pingunn
Medlem
 
pingunn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Ski
Alder: 42
Innlegg: 112
pingunn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Her oxo!!!! Virker som det går nedover weeeee!!!!!!!!
Sjekk tickern min nå da

__________________


Pingunns journal

Uke 1: -3,1
Uke 2: +1,5
pingunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:18   #533
pingunn
Medlem
 
pingunn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Ski
Alder: 42
Innlegg: 112
pingunn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Mizzme, her.

Hvordan går en vanlig dag for dere? Hva spiser dere til frokost, middag, kvelds?? (har begynt idag men føler jeg bruker evigheter på å lage mat og det har jeg ikke tid til :P )

Frokost: Egg og bacon
Lunsj: Salat! Kutter opp innholdet og putter i forskjellige bokser, da holder alt seg bedre og lenger syns jeg. Så når jeg skal spise er det fort gjort å mikse en "ny" salat fra alle boksene. Kan kutte opp for hvertfal 5 dager.
Middag: blir mye grilling nå på sommern, Da blir det ofte mer salat. og gjerne sopp stekt i cf.

Kveld: Spiser ikke så ofte kvelds, kun hvis jeg har fått i meg for lite fett. men da blir det gjerne noe godt og enkelt som ost: bri med syltetøy, krem med litt jorbær, lavkarbo brød. noen nøtter. ol


Lager jeg f eks. pannekake røre, lager jeg ekstra posjon som står i kjøla, og spiser det gjerne flere ganger den dagen, som variasjon.


Så bortsett fra middagen har jeg veldig kjappe måltider å lage..
Lykke til

__________________


Pingunns journal

Uke 1: -3,1
Uke 2: +1,5
pingunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:46   #534
SuperSun
Juniormedlem
 
SuperSun sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 11
SuperSun er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Kjølebag er selvfølgelig en god idé. Jeg blir åpenbart lettere dum av å gå med for lite mat... Men jeg tar uansett gjerne imot tips om romtemperaturvennlig lunsj!

__________________


SuperSun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 00:08   #535
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SuperSun, her.

Folk er virkelig flinke her! Jeg klarte ikke å dy meg, og veide meg i dag tidlig igjen. Opp 500g!! Ikke særlig gøy, men det kan jo også skyldes mange ting, eller?

Ellers lurer jeg på om noen har tips til lunsj jeg kan ta med på jobben. Vi har ikke noe kjøleskap som virker, så lunsjen ligger i veska hele dagen (fram il jeg spiser de, altså.. Jeg synes ikke det er noe særlig med svett omelett eller rekesalat. Her om dagen hadde jeg med "chicken nuggets" (med panering av baconcrisp) og coleslaw. Det klarte jeg ikke å spise da det hadde ligget i veska i for mange timer. Blæh! Begynner å bli litt desperat, håper noen kan hjelpe meg. De siste dagene har jeg spist alt for lite i løpet av dagen på jobb...

Ang vekta så kan jeg fortelle at det kan være mye som virker inn på den! Jeg tåler helt tydlig ikke å drikke alkohol. Selv om jeg var i ketose hele veien, så tok det en uke før ting begynte å fungere igjen, og vekta gikk ned... jeg har altså kasta bort to uker for så mye som en flakse vin tilsammen de to helgene! Jommen sa jeg smør!! Ikke bare stagnerte vekta, men jeg, som da hadde gått ned 3 og 4 kg var nesten oppe på startvekt igjen!!!! DET var nedtur, men jeg ga meg ikke! Nå, etter 4 uker, har jeg gått ned 6 kg! JIPPII!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 00:10   #536
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

JIPPIII! Tenkte jeg bare måtte meddele at jeg på to dager har gått ned 600 g.! Da har jeg spist inntil 50 karber, men holdt meg til 1300 kalorier. Ser ut for at det er oppskriften min. Føler meg MYE bedre når jeg ikke er i ketose. Hehe, vakummet i hodet er borte! :-D

Cec xxx.

SÅ bra!! Endelig!
Det er jo bare sånn, at man må finne sin egen vei! Ketose er ikke for alle, mens ketose er eneste vei for andre, sånn føler jeg det akkurat nå da, at det er ketose eller ingenting!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 14:22   #537
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SuperSun, her.

Jeg blir åpenbart lettere dum av å gå med for lite mat...

Det er da ikke meningen at du skal gå rundt og være sulten eller spise for lite Tvert imot, det fine med ketolysekuren er jo å spise seg mett hele tiden!

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 14:31   #538
rik
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 39
rik er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

At vekta går ned er jeg mest glad for, men har en glad melding til. Mygga i Finnmark liker ikke oss som er i ketose. Det var virkelig rart å se at den ikke likt meg lengre den som har vært helt vill etter mitt blod. Kan det være lukt av meg som selv mygge skyr eller??? Håper ikke noen andre tar avstand fra meg selv om jeg blir litt slankere. Det føles deilig!!!!

rik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 14:47   #539
rik
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 39
rik er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.

Ang vekta så kan jeg fortelle at det kan være mye som virker inn på den! Jeg tåler helt tydlig ikke å drikke alkohol. Selv om jeg var i ketose hele veien, så tok det en uke før ting begynte å fungere igjen, og vekta gikk ned... jeg har altså kasta bort to uker for så mye som en flakse vin tilsammen de to helgene! Jommen sa jeg smør!! Ikke bare stagnerte vekta, men jeg, som da hadde gått ned 3 og 4 kg var nesten oppe på startvekt igjen!!!! DET var nedtur, men jeg ga meg ikke! Nå, etter 4 uker, har jeg gått ned 6 kg! JIPPII!

Jippi sier du for 6 kg på 4 uker. Det må man kunne si mange ganger jippi for.
Det er ikke bortkastet uke. Jeg får andre utfordring til helgen med stort selskap, men krysser fingrer på at det denne gang skal gå like bra som for en tid tilbake hvor det var bursdagsselskap. Må stå det av og må lære seg å kose seg utfra den situasjon man befinner seg i, men er fryktelig spent.

rik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 15:33   #540
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Det ordnet seg for meg allikevel Var bare litt for tidlig ute med veigingen rett og slett. Jeg startet ganske tidlig i juni, er på fjerde uka nå. Men har fått litt ny kunnskap i dag om søtningsmiddler så med det i minnet skal vi nok se om ikke det raser enda litt. Fikk bl.a. vite at Tab Xtra er den beste av lettbrusene om noen andre også kunne få glede av den kunnskapen her inne, dette er fordi den er for diabetikere også så den påvirker ikke blodsukkeret på samme måte som de andre lettbrusene gjør.

Resultater så langt:

Vekt: - 4.8 kg
Fett %: - 2.9 %
Muskel %: + 1 %
Vann %: + 1.6 %
BMP: - 46
BMI: - 1.6

Jeg gikk ned litt før begynte på kuren også så totalt stemmer denne:

.


Sist redigert av MinaMarie85 : 10-07-10 kl 09:54.
MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 09:42   #541
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Forresten! Det er salg på fitness DVD'er på play.com nå! Jeg kjøpte meg fire forskjellige for 200 lappen Blandt annet Jillian Michaels 30 day shred, gleder meg til å få den. Noen andre som vil være med på den?

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 09:44   #542
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av SuperSun, her.

Folk er virkelig flinke her! Jeg klarte ikke å dy meg, og veide meg i dag tidlig igjen. Opp 500g!! Ikke særlig gøy, men det kan jo også skyldes mange ting, eller?

Ellers lurer jeg på om noen har tips til lunsj jeg kan ta med på jobben. Vi har ikke noe kjøleskap som virker, så lunsjen ligger i veska hele dagen (fram il jeg spiser de, altså.. Jeg synes ikke det er noe særlig med svett omelett eller rekesalat. Her om dagen hadde jeg med "chicken nuggets" (med panering av baconcrisp) og coleslaw. Det klarte jeg ikke å spise da det hadde ligget i veska i for mange timer. Blæh! Begynner å bli litt desperat, håper noen kan hjelpe meg. De siste dagene har jeg spist alt for lite i løpet av dagen på jobb...

Et tips kan rett og slett være og lage maten dagen før, fryse ned og så ta med på jobb. Da bruker maten tiden i romtemperatur på å tine så den er klar til du skal spise. Verdt et forsøk iallefall

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 10:00   #543
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av tmaria, her.

Jada... Da var jeg ute av ketose
Kunne IKKE skjønne hvorfor...

Men etter noen søk på internett så finner jeg at maltitol tas opp av kroppen som sukker, og påvirker blodsukkeret. Så da har jeg rett og slett gjort en kjempetabbe da jeg spiste Sjokoladeprinsens sjokolade i går!
Trodde maltitol var ok, det leser man om på forumet hele tiden.
Men, neida!!

Så pass dere, kjære ketolysevenner!!

http://www.nettdoktor.no/ernaering/m...sotemidler.php

Det var bra du sa! Personlig er jeg fremdeles i ketose etter sånt til lørdagskos o.l., men det er jo den blodsukker svingningen vi ikke vil ha da! Kan forøvrig melde om EKSTREME smerter (jeg har gått med sprukken blindtarm i 18 timer, og disse smertene er like ille om ikke verre) ved for høyt inntak av disse sukkeralkoholene også, så for min del er det ikke verdt det lenger!! Selv ikke til helgene (siden smertene varer hele natta og selve 'kosen' i en time eller to.....)

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 02:17   #544
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Hmh....Veide 90,3 her om dagen, å nå 91,2! Fatter ikke..Må vel være vann.... Har ikke spist noe som skulle tilsi at jeg skulle gå opp heller...Eneste er at jeg har trent i det siste...kanskje det er det?

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 12:34   #545
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Hmh....Veide 90,3 her om dagen, å nå 91,2! Fatter ikke..Må vel være vann.... Har ikke spist noe som skulle tilsi at jeg skulle gå opp heller...Eneste er at jeg har trent i det siste...kanskje det er det?

jeg er sånn hele tiden... veide 88,1 i går lissom og 90,2 i dag.. sånn går jeg opp og ned hele tiden... skjer lissom ingenting. enda jeg er flink asså.! begynner og tro jeg klarer og gå ned mere med vanlig kost og morsjon..

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 12:43   #546
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av whynn, her.

jeg er sånn hele tiden... veide 88,1 i går lissom og 90,2 i dag.. sånn går jeg opp og ned hele tiden... skjer lissom ingenting. enda jeg er flink asså.! begynner og tro jeg klarer og gå ned mere med vanlig kost og morsjon..

Jeg klarer ikke å gå den vanlige veien..Har ikke syken og viljen til det dessverre. Men nå veide jeg 90 kg

Så blir litt forvirra ja

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 22:02   #547
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Hmh....Veide 90,3 her om dagen, å nå 91,2! Fatter ikke..Må vel være vann.... Har ikke spist noe som skulle tilsi at jeg skulle gå opp heller...Eneste er at jeg har trent i det siste...kanskje det er det?

Hvis du har trent styrke så kan jo det være forklaring på det. Muskler veier jo mer enn fett. Men er vel uansett ikke bra å veie seg for ofte sånn sett, mye rart som kan skje mellom hver gang. Vann kan samles, muskler kan bygges, hormoner kan gjøre rampestreker osv.

__________________
"Whether you think you can or think you can't, either way you are right" Henry Ford

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 22:09   #548
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av MinaMarie85, her.

Hvis du har trent styrke så kan jo det være forklaring på det. Muskler veier jo mer enn fett. Men er vel uansett ikke bra å veie seg for ofte sånn sett, mye rart som kan skje mellom hver gang. Vann kan samles, muskler kan bygges, hormoner kan gjøre rampestreker osv.

Jeg vet..men klarer ikke vente 1 uke av gangen:P

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 22:32   #549
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av MinaMarie85, her.

Hvis du har trent styrke så kan jo det være forklaring på det. Muskler veier jo mer enn fett. Men er vel uansett ikke bra å veie seg for ofte sånn sett, mye rart som kan skje mellom hver gang. Vann kan samles, muskler kan bygges, hormoner kan gjøre rampestreker osv.


Veldig enig her!
Jeg har begynt å slappe litt av ang. veiingene jeg nå. Veier meg lite mellom de faste dagene. Det er så mye opp og ned at jeg bli sprø! Men tror det blir innkjøp av digital vekt her snart...den der skivevekta er så teit!

Forresten så tror jeg at jeg må roe ned den sjokoladebruken jeg også...har blitt litt mye i det siste. :S Blir fryktelig vindfull, og hvis den i tillegg er SÅ dårlig for meg, så må jeg kunne stå han av!
Og takk for tips ang. Tab Xtra! Liker den ikke på nær så godt som Zero, men kanskje jeg kan venne meg på den? Prøver det!

Hyggelig å se deg her også, Mina Marie!
(jeg er www.junune86.blogspot.com)

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-07-10, 01:58   #550
Nuvian
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 21
Nuvian er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Da har det gått 2 uker siden jeg starta, gikk fra 94.5 til 87.7 i denne perioden.
Blei frista med jordbær denne helgen, kjøpte en 1/3 L krem fløte og en kurv med jordbær, kverka alt på lørdag, brukte endel splenda også, angra dagen etterpå men gikk vist ikke ut av ketose

Nuvian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eggehvite-tråd Adriane Annen mat 23 03-09-11 02:19
Eggeplomme-tråd Adriane Annen mat 0 03-01-09 16:40
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no