Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-09, 23:54   #51
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva slags pollen er det nå om dagen utenom gress?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 02-06-09, 00:15   #52
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Muligens Timian.. og noe som heter salix,
se forøvrig pollenvarsel på yr.no

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 02-06-09, 19:17   #53
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

1. Hvor mye koster det å få fornyet passet ?
2. Når får vi som får igjen på skatten pengene ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 02-06-09, 19:22   #54
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

1:
NOK 450 for personer over 16 år
NOK 270 for barn under 16 år

2: Slutten av juni. Vel å merke viss det ikke blir streik.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 02-06-09, 19:23   #55
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk Gerd !!!


Noen som vet om en neglelakk som virkelig styrker neglene? Altså som virker!
Og en krem som reduserer rynker rundt øynene ? Som også virker!

*smiler*

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>


Sist redigert av Jabba : 02-06-09 kl 19:28.
Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 02-06-09, 19:28   #56
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

1. Hvor mye koster det å få fornyet passet ?

450 spenn for personer over 16 år. Husk å søke om pass minst fjorten dager før (Nødpass kan man få utstedt, men kan kun brukes for én reise, og må levers tilbake til nærmeste politi/lensmannskontor når man har kommet tilbake).

Sitat:

2. Når får vi som får igjen på skatten pengene ?

Skatteoppgjøret er ferdig utregnet 24. juni, og de fleste får normalt igjen skattepenger i slutten av juni. De som får betalt tilbake til høsten får beskjed i eget brev.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 02-06-09, 19:33   #57
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Takk Gerd !!!



Og en krem som reduserer rynker rundt øynene ? Som også virker!

*smiler*

Alcos Anal!!! Har ikke prøvd det selv, men har lest at hemmoridekrem virker mot rynker under øynene... Men ville selv IKKE brukt det... det er jo tross alt kortisonkrem...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 02-06-09, 20:15   #58
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvorfor man blir så utrolig sulten når man sovner i sofaen etter jobb og middag? Selv om jeg sover bare ti minutter må jeg rett ut på kjøkkenet for å finne noe å putte i munnen

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 02-06-09, 20:51   #59
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Noen som vet om en neglelakk som virkelig styrker neglene? Altså som virker!
Og en krem som reduserer rynker rundt øynene ? Som også virker!

*smiler*

Jeg er veldig glad i produkter fra Body Shop, så tror jeg hadde forhørt meg hos dem ! (Hvis du ikke allerede har prøvt det da)

__________________



Sist redigert av Photobscura : 02-06-09 kl 21:12. Årsak: Rettet opp sitatklammer
Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 02-06-09, 23:26   #60
froken
Medlem
 
froken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: rogaland
Alder: 53
Innlegg: 76
froken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Noen som vet hvorfor man blir så utrolig sulten når man sovner i sofaen etter jobb og middag? Selv om jeg sover bare ti minutter må jeg rett ut på kjøkkenet for å finne noe å putte i munnen

Det er blitt meg fortalt at det er pga lavt blodsukker

froken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbo i maten
Gammel 03-06-09, 15:11   #61
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Noen som vet om en neglelakk som virkelig styrker neglene? Altså som virker!

L'Oreal Ceramide resiste. Kjempesterk og holder i 5-6 dager med bare ett strøk.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo
Gammel 06-06-09, 00:28   #62
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

L'Oreal Ceramide resiste er herved testet! Nå sitter jeg her med flotte negler!!!

Spørsmål: hvor dumt er det egentlig å spise fyllet på Dolly Pizzaen....altså kun fyllet? Var ute på en Dolly i kveld med familien og siden guttungen kun spiser bunnen så tok jeg fyllet....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-06-09, 00:30   #63
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

(Jeg tillater meg å spør igjen siden spørsmålet jeg stilte her tidligere i tråden kanskje har blitt oversett....)
Finnes det noen kjente merker med sukkerfri sjokolade som er lav på karber å oppdrive i utlandet. Og i utlandet mener jeg vel spesielt på Mallorca... :-)

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-06-09, 00:32   #64
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi har drivhus i hagen og dyrker våre egne grønnsaker. Men - er det noen kål og salat typer jeg bør unngå å spise pga for mye karber ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-06-09, 01:23   #65
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

(Jeg tillater meg å spør igjen siden spørsmålet jeg stilte her tidligere i tråden kanskje har blitt oversett....)
Finnes det noen kjente merker med sukkerfri sjokolade som er lav på karber å oppdrive i utlandet. Og i utlandet mener jeg vel spesielt på Mallorca... :-)

Det vet jeg desverre ikke, mener jeg kun så de vanlige sjokoladene sist vi
var der, de samme vi har hjemme.. men jeg lette ikke etter annet da..

Man må vel bare lese på baksiden og sjekke innholdet.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-06-09, 01:24   #66
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Vi har drivhus i hagen og dyrker våre egne grønnsaker. Men - er det noen kål og salat typer jeg bør unngå å spise pga for mye karber ?

Tror ikke du trenger unngå noen, men noen typer er mest vann, og
lite "mat", som inneholder mest vann, liksom..

Håper noen andre kan gi deg ett bedre svar

(se også på matvaretabellen)

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-06-09, 07:34   #67
Bærtolina
Medlem
 
Bærtolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 67
Bærtolina er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lizzi, her.

Jeg lurer på :
hvordan skal jeg gå fram for å bytte farge på terrassen (fra brun til grå)

Det finnes noe som heter terasserens. Det tar fargen lett (ja, om det er beis iallefall) Smøres på og fjernes med høytrykkspyler. TIl og med den hundgamle platten slapp malinga.

__________________
Gladtjukk, men på vei nedover.
-2,4 kg
Bærtolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose - generell lavkarbo
Gammel 06-06-09, 10:57   #68
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jabba! Sist jeg fløy så jeg opp til flerer Cavaliér-produkter på Tax Free-en på Gardermoen. Det finnes vel omtrent ikke godere sukkerfri sjokolade enn Cavaliér, min favoritt er belgisk konfekt. Mmmm!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-06-09, 15:08   #69
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Alcos Anal!!! Har ikke prøvd det selv, men har lest at hemmoridekrem virker mot rynker under øynene... Men ville selv IKKE brukt det... det er jo tross alt kortisonkrem...

De hjelper mot poser under øynene (eller hovne øyne), ikke mot rynker!
En liten, men viktig forskjell...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 06-06-09, 21:55   #70
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

(Jeg tillater meg å spør igjen siden spørsmålet jeg stilte her tidligere i tråden kanskje har blitt oversett....)
Finnes det noen kjente merker med sukkerfri sjokolade som er lav på karber å oppdrive i utlandet. Og i utlandet mener jeg vel spesielt på Mallorca... :-)

Da jeg var i Egypt før påske hadde de den blå firkantede nougatsjokoladen, jeg akkurat nå ikke for mitt bare liv kan komme på hva heter, i sukkerfri variant. Finnes i mange andre varianter som vanlig sjokolade, men akkurat den mørkeblå fantes som sukkerfri der hvertfall. En Nestle type de hadde i sukkerfri også forøvrig. Begge disse er sjokolade-merker jeg har sett i spania før.

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

De hjelper mot poser under øynene (eller hovne øyne), ikke mot rynker!
En liten, men viktig forskjell...

Har ikke Jan Thomas i tillegg gått ut og sagt at det med hemoroide-kremen var en fleip han og Vendela fant på for å se hvor lett det var å lure media?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-06-09, 22:41   #71
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dette var en kjekk tråd!
Kan bidra med to svar her:


Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men, hvor ER egentlig dueungene?

Det vet jeg! Jeg har sett dueunger som er et par uker gamle, og da er de faktisk på størrelse med de voksne duene. Altså, dueungene er der ute, vi kan bare ikke skille dem fra de voksne duene!

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Skal som sagt på ferie og har regna ut at det typisk nok klaffer med mens-uka mi. Kjipt. Jeg har en hormonspiral men fremdeles får jeg mens hver måned og med tildels kraftig blødning. Kan jeg gjøre noe for å utsette mensen? Kan jeg i tillegg til spiralen ta p-piller i dette aktuelle tidspunktet?

Du kan gå til legen og be om resept på noen tabletter som heter Primolut-n. De skal tas tre dager før forventet mens og i maks to uker. Utsetter da mensen mens du tar tablettene.


Jeg lurer på hvor mye man i verste fall risikerer å gå opp i vekt dersom man skeier LITT ut på ferie i to uker. Snakker vi 2 kg eller 6 kg?

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-06-09, 22:45   #72
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Jeg lurer på hvor mye man i verste fall risikerer å gå opp i vekt dersom man skeier LITT ut på ferie i to uker. Snakker vi 2 kg eller 6 kg?

Det er nok fryktelig individuelt. Og ikke minst avhengig av hvor mye LITT er. Men det er veldig begrenset hvor mye fett man rekker å legge på seg på to uker da. Mesteparten vil være vann som forsvinner fort ut igjen så fort du er tilbake på ketolyse. Kos deg på ferie du

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-06-09, 12:15   #73
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har ikke Jan Thomas i tillegg gått ut og sagt at det med hemoroide-kremen var en fleip han og Vendela fant på for å se hvor lett det var å lure media?

Det tror jeg ikke, hørte om dette som et Hollywood-fenomen på et amerikansk program lenge før jeg visste hvem Jan Thomas var
Dessuten har jeg ei venninne som virkelig sliter med poser under øynene, sånne tydelig nærmest blå poser, hun kjøpte hemoroidekrem på apoteket, og det utgjorde en stor forskjell for henne. Poser under øynene er jo en hevelse, det er forsåvidt hemoroider også, selv om det teknisk sett er åreknuter. Høres ikke det bedre ut, folkens? Åreknuter i rompa

Jeg lurer på hvor man får kjøpt sånne trehyller tilsvarende Ivar-hyller annet enn på Ikea, gjerne billigere, og som man kan på en måte bygge selv.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-06-09, 19:28   #74
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Da jeg var i Egypt før påske hadde de den blå firkantede nougatsjokoladen, jeg akkurat nå ikke for mitt bare liv kan komme på hva heter Rittmester sjokolade??

Har ikke Jan Thomas i tillegg gått ut og sagt at det med hemoroide-kremen var en fleip han og Vendela fant på for å se hvor lett det var å lure media?

Jeg husker at jeg leste at Sandra Bullock brukte hemmoridekrem under øynene for maaaange år siden.
Kremen har sammentrekkende virkning og vil dempe hovne øyne/poser. Det blir nok ikke samme resultat på rynker - heller litt mer av de hvis du er uheldig .

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 07-06-09, 19:56   #75
Luna*
Seniormedlem
 
Luna* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 48
Innlegg: 703
Luna* er en juvelLuna* er en juvelLuna* er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skal vi starte en Mandagsklubb for oss som veier oss hver mandag?
Lettere å følge med andre da og kanskje motiverende også...?

Ser det har vært en mandagsklubb før, sist brukt i 2007, men tenkte det kan være greit med en ny

__________________
Påskeutfordring:


Luna* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no