Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vil ut av sukker-helvete... NÅ!!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-10, 20:36   #1
Superleila
Medlem
 
Superleila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hedmarken
Alder: 41
Innlegg: 186
Superleila er på en erverdig vei

Vil ut av sukker-helvete... NÅ!!

Sliter om dagen, startet på fredag med ketolyse og det har så langt gått bra, men nå har sukkertrollet sneket seg innpå meg Har så lyst på no' godt, smågodt, sjokkis, potetgull, is, hvasomheltsnop........... Tenker at jeg bare kan ta en bit, ingen som merker at jeg gjør det, vet at det kun er meg selv jeg lurer, men tanken er fristende lell.. Kanskje jeg har lagt til meg en avhengighet til sukker/karber? Det var lettere å slutte å røyke...

Noen som har noen tips/råd?? Sliter om dagen nå, men Jeg kan, Jeg skal, Jeg vil, Jeg må (sitat Fantorangen )

__________________
Klar klar klar!!!!!!!!!

Startvekt 84kg

84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65
Superleila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 20:43   #2
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Vil ut av sukker-helvete... NÅ!!

Den første uka er verst - lag deg en omelett eller noe annet godt til kvelds som stagger sulten, og hiv gjerne innpå ekstra fett om du klarer (jeg tar 2 ss olivenolje til måltidene 2 ganger for dag for å være sikker på å få i meg nok fett) og HOLD UT!!! Søtsuget gir seg snart og så fort du er over den verste kneika er det BORTE vekk (riktignok så lenge du holder deg til det kostholdet du skal).. Jeg er en kronisk skapsnoker som hele tiden VET hva som er i skapene og "lurer" meg selv til å tenke at liiitt potetgull i dag gjør jo ingen forskjell, for i MORGEN skal jeg være SÅ mye flinkere.... Med 25 kg overvekt kan vi vel med trygghet slå fast at akkurat DET ikke var så lurt..
Etter at jeg startet på ketolyse kuren klarer jeg glatt å overse det som ligger og frister i skapene, sambo har diverse snop og brus liggende men jeg har overhodet ikke noe sug på disse tingene.. For en befrielse!!!!!!!!!! Tenk å kunne bruke tiden til noe annet enn å tenke på hva som skjuler seg i skapene?? Og slippe å hele tiden "planlegge" neste utskeielse..
Kjære deg, vær sterk i kveld så får du 10 ganger igjen for det etterhvert - du kan klare det!!!!!!!!!!!!

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 21:00   #3
Superleila
Medlem
 
Superleila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hedmarken
Alder: 41
Innlegg: 186
Superleila er på en erverdig vei

Sv: Vil ut av sukker-helvete... NÅ!!

SKAL klare det, men er litt kaos for meg nå! Kan jeg ta litt mandler? Mener å huske jeg gjorde det sist...
Det går seg nok til, måtte bare få det ut her!!!

__________________
Klar klar klar!!!!!!!!!

Startvekt 84kg

84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65
Superleila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 21:54   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Vil ut av sukker-helvete... NÅ!!

Hei,
Litt mandler går, men litt mandler kan fort bli for mye kh innhold: 6,9. Mange velger heller paranøtter som kun innholder 3,1 kh pr 100 g. I tillegg vil jeg bare minne på at for en del så er nøtter en såkalt partystopper. Partystopper er matvarer/ingredienser eller andre faktorer som kan hindre vektnedgang uten at man helt kan forklare hvorfor.
Husk å ta krom tablettene… og som Pearl75 sier lag deg noe ordentlig mat når du er sugen og pass på å få i deg nokk fett og vann.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:06   #5
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Vil ut av sukker-helvete... NÅ!!

Kjøp en pose bacongull, det er greit å ha for hånd når du sjesser på noe godt

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ja-sukker? supha Ketolysekuren 4 27-02-10 21:41
Sukker Lilli Generell diskusjon 6 25-08-09 12:51
Tofu og soyaprotein isolat. Himmel eller helvete? arvid g Spørsmål og svar 5 05-05-09 09:30
Sukker Alkoholer eller Sukker Arter ... miss_celica_83 Lavkarbo generelt 2 23-05-07 18:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no