Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-05-10, 21:27   #1
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Og ønske om å beholde LITT melder seg, sterker og sterkere for hver hekto jeg går ned. Det er snart bare små lefser igjen.... Jeg har alltid sagt at silikon skal jeg i hvertfall ALDRI ha, men nå kan det hende jeg må svelge i meg de ordene. Jeg mener ikke all verdens, jeg vet ikke hva som er mye eller lite, men jeg ønsker meg bare noe som fyller ut huden så det ikke ser ut som vrengte baklommer.... Huff...dette var det rart å plutselig ytre, jeg som har vært motstander lenge.

Jeg ønsker meg ikke pupper som ser ut som silikonpupper. Jeg ønsker meg ikke noen glamourmodell-look - gud bedre! Jeg ønsker meg fasongen tilbake, og at jeg ikke kan løfte 5 cm hud uten at puppen i seg selv rikker seg en milimeter...

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 21:48   #2
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Litt tabu for meg...men...puppene forsvinner..

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier. Har slanket meg så mange ganger at puppene er skikkelig slappe. Regner med at når jeg er ferdig med å slanke meg så er det bare skinnfiller igjen. Og det er ikke mye lekkert! Som du sier så ønsker jeg ikke store glamour pupper, men å fylle ut "skinnfillene" og ha pupper som står i stil til kroppen min Så hvis jeg når målvekta mi må jeg nok spandere på meg "nye" pupper.

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 21:52   #3
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Litt tabu for meg...men...puppene forsvinner..

Eeeeenig!!! Har alltid hatt store pupper og hata de! Hata de så mye at jeg har også tatt reduksjon på de, men nå er det nok føler jeg... Man kan jo ta løft også da, men om det ikke er noe og løfte er det jo ikke så enkelt.. Pupper er generelt en uting!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 22:00   #4
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Litt tabu for meg...men...puppene forsvinner..

Mine har også alltid forsvunnet ved "vanlig" slanking, men denne gangen så har de ikke krympet noe. Enda...
De kan godt krympe litt, har nok å ta av...

Kanskje du kan overta noe? *Gavmild*

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 22:07   #5
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Litt tabu for meg...men...puppene forsvinner..

Opprinnelig lagt inn av Bæret, her.

Kanskje du kan overta noe? *Gavmild*

Haha!! Yes please

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 22:12   #6
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Litt tabu for meg...men...puppene forsvinner..

Sharing is caring!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 22:21   #7
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Mine har krympa, men ikke blitt slappe

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 22:51   #8
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Den er grei, hvor mange cuper vil du ha da?

Jeg har 75 E, greier meg fint med en C cup egentlig. :nikker:

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 23:35   #9
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

kjenner meg så godt igjen! Har aldri hatt store bryst, men med 3 års amming fordelt på to barn og nå noen kilo lettere er det bare flusser igjen... Jeg har sagt til min mann at jeg vil gjøre noe med det, jeg vil ha "normale" bryst som jeg kan føle meg vel med. Vil absolutt ikke ha noen gigapupper som ser unaturlige ut, men noe som passer til kroppen min... Her har jeg funnet mange bilder med før/etter, ganske spennende! http://www.qvinne.info/

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 04:07   #10
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Nå er jeg kanskje litt feil kjønn for denne tråden men våger meg til en liten kommentar alikevel..

Om du etter nøye omtanke velger å "etterfylle" litt finnes det klinikker som bruker fett flyttet fra andre deler av kroppen i stedenfor kunstige innlegg. Fordelene er klare, det er null risiko for lekkasje eller avvisning og de "nye" puppene er faktisk like naturlige som de gamle. Ulempene har vært at fettvevet som sprøytes inn kan bli klumpete, men er flere år siden jeg hørte om dette sist så er godt mulig noen kloke hoder har løst dette også.

Uansett hva du velger, lykke til videre!

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 08:38   #11
Lill-B
Medlem
 
Lill-B sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 125
Lill-B er på en erverdig vei

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Puppene er det aller første som blir "slanket" her i gården. Og etter mye
jojo vekt så har jeg mange forskjellige BH'er. For de som var perfekte når
jeg begynte, passer plutselig ikke lenger, og jeg må ta dypdykk i skuffen
igjen. Og etter etpar unger og 40 års alderen er passert er det nesten som
å bare "rulle opp" og "stappe inn" for tyngdekraften vinner. Skjønner frustrasjonen din.

__________________


September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 08:42   #12
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Jeg er av de barmfagre(DD cup), og er sååå glad for at de har blitt mindre ettersom kiloene har forsvunnetde har blitt litt slappe men altfor store synes jeg,ønsker meg små pupper som ikke alltid kommer i fokus og misunner de på treningen som ikke har altfor mye når de trener
Men forstår jo at det er kjedelig å være nesten flat
Jeg vurderer og minske og løfte

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 09:58   #13
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Jeg er av de barmfagre(DD cup), og er sååå glad for at de har blitt mindre ettersom kiloene har forsvunnetde har blitt litt slappe men altfor store synes jeg,ønsker meg små pupper som ikke alltid kommer i fokus og misunner de på treningen som ikke har altfor mye når de trener
Men forstår jo at det er kjedelig å være nesten flat
Jeg vurderer og minske og løfte

Wow, det var rart å lese dette, for det var akkurat som om jeg skulle ha skrevet det Helt identisk med meg i alt fra cup til tankene rundt. Merkelig opplevelse...

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 18:13   #14
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Takk for mange fine svar. Og takk for link, du som la ut det. Kanskje jeg må inn og kikke. Kan godt hende det egentlig er et løft jeg trenger, og ikke "fyll", i og med at jeg ikke ønsker meg PUPPER-pupper. Jeg ønsker meg bare noe som fyller ut huden og noe som ikke ser ut som om jeg har blitt 69 år, når jeg lener meg framover..uten bh.

Er det noen som har noen prisoversikter? Eller finnes det på de forskjellige klinikkenes nettsider? Skjønner at det selvfølgelig vil variere etter hva man skal gjøre, løfte, fylle osv. Kanskje jeg må lage meg en spareplan, og om jeg har nok penger og fortsatt holder vekta (et gulrot til meg selv) en gang, så skal jeg vurdere å kontakte en klinikk?...hm...

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 23:11   #15
stormfull
Juniormedlem
 
stormfull sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 11
stormfull er på en erverdig vei

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Takk for mange fine svar. Og takk for link, du som la ut det. Kanskje jeg må inn og kikke. Kan godt hende det egentlig er et løft jeg trenger, og ikke "fyll", i og med at jeg ikke ønsker meg PUPPER-pupper. Jeg ønsker meg bare noe som fyller ut huden og noe som ikke ser ut som om jeg har blitt 69 år, når jeg lener meg framover..uten bh.

Er det noen som har noen prisoversikter? Eller finnes det på de forskjellige klinikkenes nettsider? Skjønner at det selvfølgelig vil variere etter hva man skal gjøre, løfte, fylle osv. Kanskje jeg må lage meg en spareplan, og om jeg har nok penger og fortsatt holder vekta (et gulrot til meg selv) en gang, så skal jeg vurdere å kontakte en klinikk?...hm...

Jeg har silikonpupper
Har 2 tette barn, og 1 år etter at jeg var ferdig med å amme minstemann så la jeg inn 350CC i hvert bryst - det høres kanskje sykt mye ut, men jeg er jo en stor jente, så det ser ikke stort ut i det hele tatt.
Aldri har noen spurt om jeg har silikon, men er ikke noe flau over å ha lagt det inn så hele omgangskretsen vet det jo Min mor trodde at jeg tullet da jeg fortalte det, for hun så ingen forskjell med klærne på.
Mine er såkalt "lavprofil" - akkurat som dekk, hehe. DVS at jeg har INGEN protesekant som synes på de, ikke når jeg bruker push-up bh engang. De henger normalt og faller ned til siden når jeg ligger på ryggen f.eks, men det sier kanskje litt om hvor mye det var å rulle opp her før de fikk påfyll
Hvis du mistrives nå og har økonomi til det, så hadde jeg ikke nølt.
Betalte 28`for 3 år siden.

stormfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nyfrelst Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 07:20   #16
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Wow, det var rart å lese dette, for det var akkurat som om jeg skulle ha skrevet det Helt identisk med meg i alt fra cup til tankene rundt. Merkelig opplevelse...

Ja det er godt det er flere av ossog sikker mange flere også......

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 11:37   #17
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av stormfull, her.

Jeg har silikonpupper
Har 2 tette barn, og 1 år etter at jeg var ferdig med å amme minstemann så la jeg inn 350CC i hvert bryst - det høres kanskje sykt mye ut, men jeg er jo en stor jente, så det ser ikke stort ut i det hele tatt.
Aldri har noen spurt om jeg har silikon, men er ikke noe flau over å ha lagt det inn så hele omgangskretsen vet det jo Min mor trodde at jeg tullet da jeg fortalte det, for hun så ingen forskjell med klærne på.
Mine er såkalt "lavprofil" - akkurat som dekk, hehe. DVS at jeg har INGEN protesekant som synes på de, ikke når jeg bruker push-up bh engang. De henger normalt og faller ned til siden når jeg ligger på ryggen f.eks, men det sier kanskje litt om hvor mye det var å rulle opp her før de fikk påfyll
Hvis du mistrives nå og har økonomi til det, så hadde jeg ikke nølt.
Betalte 28`for 3 år siden.

Takk for ditt innlegg. Jeg tenker meg også at det egentlig ikke skal synes med klærne på. En push-up bh nå er enten nesten helt tom når cupen er riktig (da tenker jeg spilen som omslutter brystet i underkant er riktig str.) eller om jeg prøver en mindre str så tyter det lille som finnes ut over kantene og jeg får "dobbeltpupp" pga at innholdet/huden er så tøyelig og "formbart" (..??) at det ikke blir noen fin effekt av en det!...

Jeg har prøvd sånne geleinnlegg i bhen, men de er jo litt ekle å gå rundt med...har følelsen av at de skal schvuppe ut og over kanten av bhen en gang... Men de gir den beste effekten av ulike ting jeg har prøvd så langt, for greia er jo faktisk den at det er ingen bher som egentlig passer meg. De som egentlig passer meg fyller jeg ikke ut! Så det er jo størrelsen det er noe feil med her...!

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 19:32   #18
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Herregud, ikke gjør det! Gå på biblioteket og lån SILIKONRAPPORTEN! I hvert fall før du gjør noe drastisk! Det er ikke bedre i dag enn for 10- 15 -20 år siden, det er bare produsentene og markedsføringen som har forandret seg. PENGER avler PENGER uanset hvem det går ut over! Og det er ingen andre enn DEG ...

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 23:54   #19
RitaBo
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 50
RitaBo er på en erverdig vei

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Hei.

Jeg la inn silikon for 13 år siden. Etter 2 svangerskap hvor puppene vokste ett par str, ble det en stor overgang å få slappe og tomme bryst etterpå. Jeg husker ikke hvor mye jeg la inn, men sa til kirurgen at jeg ønsker at det skal se naturlig ut. Ingen har noen gang spurt om jeg har uekte pupper, og jeg vil påstå at de ser helt ut som ekte. Jeg fikk bedre selvtillitt, er 181 cm høy, og med flate pupper og for stor mage ble det veldig uproposjonert. Jeg vil bare advare om at følelsen i brystene (lystfølelse ved sex) ble helt borte, og er det fortsatt, nesten som en litt brennende følelse ved berøring. Så de er mest til pynt.
Jeg har tenkt å stramme opp flere ting når jeg er ved målet mitt. Har sjekka opp priser i Tyrkia, Istanbul. Flere klinikker der som har topp standard med høy ekspertise. De er høyt annerkjent i verden når det gjelder plastisk kirurgi. De ligger langt under i pris, og du bor på luksushotell rett ved klinikken, med tilgang på lege og sykepleier hele døgnet etter operasjonen. Vel, lykke til hva du enn bestemmer deg for.

RitaBo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:20   #20
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Jeg aner ikke om jeg noen gang kommer til å gjøre dette jeg nå fabler om. Har ikke sagt noe til kjæresten min heller, for jeg syns det er litt...ja...flaut.

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:49   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Jeg syns det er utrolig trist at vi blir så opphengt i det ytre at vi ikke klarer å definere oss på noen annen måte enn gjennom silikonpupper....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:51   #22
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Jeg har silicon
Fikk lagt inn for ca 10-11 år siden. Etter amming av 2 barn var puppene som brukte te-poser Aner ikke hvor mye jeg fikk lagt inn, men det så iallefall naturlig ut Ingen som kan se det, eller kjenne det - ikke jeg selv en gang kjenner siliconen!
Arrene under puppene er knapt synlig, må være veldig nærgående for å se de, hehe
Har ikke angret et sekund!!!!

Nå har jeg nettopp fått nr 3, - en liten attpåklatt
Var veeeldig bekymret for om jeg kunne amme, men det går kjempefint - heldigvis!
Eneste er at puppene ble schwææære
Har kommet seg litt nå, da Spent på hvordan de blir når jeg er ferdig å amme....

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:53   #23
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg syns det er utrolig trist at vi blir så opphengt i det ytre at vi ikke klarer å definere oss på noen annen måte enn gjennom silikonpupper....

Og jeg er helt enig med deg...

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:59   #24
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Carisma: Det synes jeg er dårlig gjort av deg å si. Selvfølgelig hadde det vært veldig all right fra et filosofisk ståsted om alle kunne være fornøyde med seg selv uansett hvordan de så ut, men forsøk å se det fra f.eks. naturens ståsted. Evolusjon er drevet av sexuell utvelgelse, de beste partnerene velges og de svakeste velges bort (veldig, veldig simplistisk fremstilt). Hadde alle dyr (og vi er jo dyr) vært fullstendig likegyldige når det kom til det overfladiske hadde vi fortsatt vært en-cellede organismer som fløt rundt i havet. :P

Er kanskje en kynisk måte å se på ting, men pupper og hofter sies å være tegn på gode gener akkurat som symmetri i ansiktet og kroppen generelt tilsier god (genetisk) helse statistisk sett. Dermed anser jeg det som meget spesielt at mange i Statene har denne "BIG IS BEAUTIFUL"-mentalismen, for damer har alltid villet ha menn som ser sunne ut (da det å se sunn ut faktisk statistisk sett betyr at man er sunn) og menn har alltid villet ha kvinner som ser "kvinnelige" ut da hofter, rumpe, pupper, lår, fyldige lepper ol. alle er indikatorer på gener som gjør en (fysiologisk) god, sunn mor.

Vitenskap til side, jeg synes folk bør få lov til å gjøre det de selv føler må til for å føle seg vel. Jeg trener og spiser lavkarbo, kanskje fordi media har fortalt meg at jeg bør være slank og sterk, kanskje fordi millioner av år med evolusjon har gjort at slanke, sterke menn oppfattes som sunne, sterke, gode lederemner osv. men mest av alt fordi jeg ikke føler meg vel når magen henger over beltet, jeg har "fettbrett-merker" etter å ha sittet en stund og ting smådisser om jeg skulle finne på å bevege meg noe større.

Dersom trådstarter føler puppene hennes forhindrer henne i å føle seg bra og hun har gitt saken mye omtanke ser jeg absolutt ingenting i veien med at hun foretar et kirurgisk inngrep for å fylle opp, stramme på eller rette opp ting som ellers ville vært umulig å forrandre.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 22:05   #25
RitaBo
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 50
RitaBo er på en erverdig vei

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Kanskje noen gjør det, men jeg definerer ikke meg selv gjennom puppene mine. Men etter 20 år med overvekt, som gjør noe med huden, synes jeg det er lov å restaurere seg selv. Man bruker ganske mye penger for eks på service på bilen sin, men hvis det er noe en vil fikse på på seg selv, er det sært eller flaut. Jeg synes det handler om å føle seg vel.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg syns det er utrolig trist at vi blir så opphengt i det ytre at vi ikke klarer å definere oss på noen annen måte enn gjennom silikonpupper....

RitaBo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smaken forsvinner ieaarva Lavkarbo generelt 4 02-03-10 00:06
Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene? Jojodama Generell diskusjon 37 22-02-10 16:03
Når forsvinner ketosen ... mariusmor Lavkarbo generelt 6 07-05-08 13:41
Når forsvinner sultfølelsen? Carisma Ketolysekuren 34 11-05-07 14:49
Gi puppene et løft "lille meg" Trening 6 26-05-05 11:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no