Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Belønning

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-10, 10:15   #51
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Belønning

Nå når vekta går nedover i litt tregere tempo har jeg endre "taktikk" med belønningene mine. Jeg "tar meg en" når jeg føler behov for det F.eks; Nå har jeg vært flink i enda en måned, nå bevilger jeg meg en runde i solarium, nytt undertøy etc. Eller at jeg nå kjøpte meg en rimelig symaskin, sånn at jeg får fikset litt på klærne mine, sånn at de sitter bedre.. Ikke avhengig av vekt, men belønning for den innsatsen jeg faktisk har gjort! Selv om kiloene tilsynelatende klorer seg fast (vet ikke akkurat om de gjør det, har boikottet vekta for noen dager, men uggen mage gjør at jeg FØLER meg tyngre..) Har jo delmålene mine, men synes at det å faktisk oppnå dem er rimelig god belønning, i seg selv

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 10:37   #52
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Belønning

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Nå når vekta går nedover i litt tregere tempo har jeg endre "taktikk" med belønningene mine. Jeg "tar meg en" når jeg føler behov for det

Jeg har gjort det litt sånn, jeg også. Nå har ikke jeg merka noen særlig forskjell i buksestørrelser og sånt ennå - jeg regner med at dette vil gjøre seg mer gjeldende i de neste ti kiloene enn de forrige, på en måte - men nå er jeg på vei ut for å kjøpe et par nye gåsko. Og så hadde jeg 'planlagt' å klippe håret ved neste delmål, men jeg tror egentlig at å vente til da er mer selvavstraffelse-i-form-av-hockeysveis enn noe annet, hehe.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 18:25   #53
ninagronn
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nordnesøy
Alder: 55
Innlegg: 114
ninagronn er ny på veien

Sv: Belønning

- 15 kg nytt stort kjøleskap.
- 25 kg ordentlig ferietur.
- 40 kg pusse opp badet og vaskerommet.
- og når BMI er kommet på plass, Full bukplastikk.

og innimellom, nye klær, sko, sminke og andre koselige ting.

__________________


ninagronn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 19:45   #54
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Belønning

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det kommer nok jeg til å gjøre også, for det er noe jeg har ønsket meg så lenge!
Det at jeg måtte vente til jeg nådde idealvekta mi var vel mer det at det økonomisk sett var så usannsynlig, og så lenge som jeg sto stille, så var det liksom like greit. Men nå som det går såpass radigt nedover igjen, så må jeg nok begynne å skrape sammen .

Hvor hen skal du tattovere deg (hvilket studio)?
Therese, Pink Ink er veldig flink synes jeg. Hun har akkuratt åpnet et nytt studio i Oslo...som heter Pink Ink Har facebook-side, blogg og hjemmeside (men må innrømme at bloggen og hjemmesiden ikke akkuratt er sånn "wow, for en side", hun er flinkere på tattiser enn hun er på html). Tok den forrige hos henne..og skal ta de neste der

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 20:57   #55
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Belønning

Jeg vet ikke ennå. Tror det blir Lucky 13 eller House of Pain, kjenner mange som har tatt der, og de er virkelig virkelig flinke. House of Pain er vel et av de lengst eksisterende bodyartstudioene i Oslo meg bekjent. Jeg tok en liten en der for fire fem år siden, men den var veldig enkel, utført av en lærling (dermed billig), men var veldig fornøyd.
De andre tattisene mine er sånn; språkreise i Brighton i -94, skoletur i London -98, og Køben midt i Roskildefestivalen -02. Hehe. Jeg føler for binde det litt mer sammen etterhvert, men det er som sagt økonomien det går på.
Jeg har sett facebook-sida til Pink Ink, fikk godt inntrykk .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 13:30   #56
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Belønning

Jeg har ikke definert helt alle mine belønninger, men min første er at når jeg kommer under 100 kg så skal jeg ha meg ett frisørbesøk. Striping og kanskje klipp. Er lei av håret som det er nå.

Ellers så er det alltid god belønning å "måtte" kjøpe klær i mindre størrelser

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 15:06   #57
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Belønning

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg vet ikke ennå. Tror det blir Lucky 13 eller House of Pain, kjenner mange som har tatt der, og de er virkelig virkelig flinke. House of Pain er vel et av de lengst eksisterende bodyartstudioene i Oslo meg bekjent. Jeg tok en liten en der for fire fem år siden, men den var veldig enkel, utført av en lærling (dermed billig), men var veldig fornøyd.
De andre tattisene mine er sånn; språkreise i Brighton i -94, skoletur i London -98, og Køben midt i Roskildefestivalen -02. Hehe. Jeg føler for binde det litt mer sammen etterhvert, men det er som sagt økonomien det går på.
Jeg har sett facebook-sida til Pink Ink, fikk godt inntrykk .

Svigerinna mi fikk tattoo av Pink Ink nå for et par uker siden, og hun er strålende fornøyd. Bilde av den ser du her:

http://diary.shamini.no/2010/05/07/m...mini-the-toon/

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:04   #58
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Belønning

Min belønning skal være et sminkekurs for og finne ut hva akkurat jeg kler! Om 10 kg tror jeg at jeg skal få det.... eller før om jeg da kjenner at jeg er ganske fornøyd med resten av meg. Fornøyd er forutsetningen!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:18   #59
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Belønning

Ønsket vekt 100 kg mål : utvide 2 av mine tattoveringer til å gå fra rygg ut til halvarmer
Første delmål : tattovering på venstre underarm. (laget for å "ære" mine 2 bestevenner)
Andre delmål : tattovere baksiden av venstre legg (AO logo)
tredje delmål : Tattovere baksiden av høyre legg (wow image)

Den virkelige belønningen er å ta med min datter på ferie akkuratt hvor hun vil, og at hun ikke trenger å vente på meg fordi jeg er sliten.

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:49   #60
Beatrixie
Medlem
 
Beatrixie sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 137
Beatrixie er ny på veien

Sv: Belønning

Jeg har time hos Toschie på Let's Buzz i Bergen for en koi-fish+lotus tattoo neste måned
Herregud som jeg gleder meg

__________________
Totalt vekttap




Delmål


Beatrixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 23:13   #61
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Belønning

Den største belønningen er å få passe inn i alle de fine klærne jeg sikler på i butikkene, som de aldri har i min størrelse, eller der magen tyter over kanten, eller armene er for store for jakka osv.

Deretter, når jeg er fornøyd med vekta, skal jeg koste på meg en svæær tatovering.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 11:25   #62
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Belønning

Den dagen jeg har gått ned ALLE mine kilo, dvs godt over 30, nesten 40 kg til så skal jeg bestille meg en time her:

http://godtsyn.no/priser.html

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål og belønning - viktig for suksess firth Generell diskusjon 9 28-04-08 00:05
Gulrot / belønning til meg sjæl :-) Spungeworthy Generell diskusjon 4 01-03-07 23:41
Hva er din belønning når du når ditt mål? Bamseline Lavkarbo generelt 19 03-03-05 10:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no