Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva er din hobby, utenom maten?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-10, 11:33   #1
hoppetussa
Medlem
 
hoppetussa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 114
hoppetussa er på en erverdig vei

Hva er din hobby, utenom maten?

Eller rettere sagt,- utenom kurene/livstilen dere følger?
Min er smykkelaging,-pluss at jeg er forhandler av smykker utenom.

Hadde bare litt lyst å dele noen pene smykker med dere,-gå inn på mine album,og se...Spesielle,sommerslige smykker,nå som våren har meldt sin ankomst,de fleste steder i landet!

(Håper det var ok at jeg la denne her...)

Ha en fin dag folkens!

__________________




hoppetussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 12:56   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din hobby,utenom maten??(hehe)

Nydelige smykker! .. har lyst på ett i blått.. er så glad i blått og grønntoner
jeg ser du

En sommerfugl altså

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 13:09   #3
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Hva er din hobby,utenom maten??(hehe)

Fine smykker

Min fritid opptas i stor grad av hunden og i større grad nå som våren melder sin ankomst. Vi skal nemlig på blodspor-kurs snart så det er spennende. Så trener vi litt lydighet og går masse tur

Driver også litt med foto på si.

Kjekt å høre hva andre lavkarbere driver med utenom å lavkarbisere

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 13:12   #4
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din hobby,utenom maten??(hehe)

Glemte jo å si hva jeg gjør..

Jeg leser, strikker, maler og går tur med hunden. Tar noen bilder i hytt og vær,
sitter på dataen og driver med husarbeide

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 13:28   #5
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Hva er din hobby,utenom maten??(hehe)

Elsker bøker! Er vel det nærmeste som kommer til hobby. Men skulle gjerne hatt en litt kreativ hobby... Leter enda, haha!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 13:29   #6
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Hva er din hobby,utenom maten??(hehe)

Leser, syr, broderer, strikker, hekler, tegner/maler, fotograferer og mailer Og snaaart blir det hagetid, også!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..

Sist redigert av frifuggel : 22-03-10 kl 13:55.
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 13:40   #7
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Hva er din hobby,utenom maten??(hehe)

Vel, jeg er vel ganske patetisk, men har fullt opp med jobb, baby og et gammelt hus som skal pusses opp! Har liksom ALLTID noe som skal gjøres, hobbier har jeg ikke hatt på mange år....SUKK!! I ledige øyeblikk sitter jeg her inne eller ser på TV, helt utslitt.....Patetisk, I know...

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 13:40   #8
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din hobby,utenom maten??(hehe)

Så nydelige smykker, hoppetussa!! Kunne veldig gjerne tenkt meg en sommerfugl en gang kontoen er i pluss (hehehe...), så kanskje jeg kommer tilbake til deg

Selv driver jeg også med litt smykkelaging, og synes det er kjekt å inspireres av andre også! Ellers går det mye i strikking, hekling og søm her (vesker, sitteunderlag, tøfler, klær, småplagg av ulikt slag...), og så har jeg begynt med kort-scrapping for ikke så lenge siden, og STORKOSER meg med det! Har drevet med maling tidligere, og det er noe jeg har lyst til å ta opp igjen.
Skulle også veldig gjerne fotografert litt mer. Liker best naturfotografering, og det krever litt mer energi enn å sitte i godstolen og strikke foreløpig... Men det blir!

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 14:01   #9
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Fotograferer og samler primuser med alt det medfører av fisking, telt ski osv.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 14:06   #10
hoppetussa
Medlem
 
hoppetussa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 114
hoppetussa er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

intressant å høre om deres hobbyer!
Jeg måtte slette albumet mitt med smykkene,da jeg ikke hadde lov til dette
Men har jo egen hjemmesiden da,både med mine egne,og mine forhandlersmykker,for de som vil se. Da kan jeg evt.dele nettadr.med dere pr.mail.

__________________




hoppetussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 16:14   #11
JeanneJ
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 28
JeanneJ er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

jeg fargelegger, lager kort og scrapper, syr litt innimellom,lager smykker, mm

Skjønt akkurat nå er det nok hovedsakelig faglitteratur ( les: om mat)
det går i

JeanneJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg ? Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 16:18   #12
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Akkurat nå strikker jeg et teppe til babyen. Og etter det skal jeg begynne på et ullsett til S. Ellers har jeg noen broderier liggende, og scrapper og sånn når jeg har tid. Holder på med hagearbeid om sommeren.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 16:20   #13
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Flotte sommarfuglar! Lagar du sommarfuglane sjølv? Trengs det mykje utstyr til slikt?

Har sjølv drive litt med smykkelaging, men det går litt i rykk og napp. Samme med strikking, er skikkeleg dårleg på oppskriftslesing, men likar godt frihandsstrikking, gøy når ein ikkje heilt veit før etterpå korleis resultatet blir. Spesielt hattar og vesker, som blir tova.
Elles likar eg å gå tur og gjerne med fotoapparatet på ryggen. Likar å ta bilde av småkryp og detaljar.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 16:23   #14
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Jeg strikker nesten hele tiden, leser mye og sitter en del på nett

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 17:03   #15
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Her går det i hund, hund og strikking Ved siden av windows-shopping av hundeting

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 18:02   #16
frida frosk
Medlem
 
frida frosk sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 111
frida frosk er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Med tilsammen 5 barn så faller det naturlig at hobbyene blir div aktiviteter de er med på , og sosialt samvær.

Når jeg får tid ...eller skjerper meg og tar tid , så liker jeg å drive med foto.
Ellers har vi papegøye , så jeg er intr i holder mye på i gøyeverden
Trening har jeg gjort til min hobby , for å prioritere meg selv litt.

__________________


frida frosk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 18:33   #17
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Opprinnelig lagt inn av frida frosk, her.

Med tilsammen 5 barn så faller det naturlig at hobbyene blir div aktiviteter de er med på , og sosialt samvær.

Når jeg får tid ...eller skjerper meg og tar tid , så liker jeg å drive med foto.
Ellers har vi papegøye , så jeg er intr i holder mye på i gøyeverden
Trening har jeg gjort til min hobby , for å prioritere meg selv litt.

Hvilken art har du?
Vi har også papegøye ! Flere faktisk....en Grå Jaco, en dobbeltgulhodet Amazon og to stk Venezuela amazoner. Sistnevnte er ikke tamme og vi vil prøvde med oppdrett på dem....

Papegøyer også min hobby, samt internett og bøker. Tidligere laget jeg kort hver dag, men den hobbyen er det en lang stund siden jeg praktiserte nå.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 18:58   #18
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Jeg har enda ikke funnet meg en hobby som jeg liker godt nok til å gjøre det masse og fortsette med det. Jeg gjør litt av hvert i perioder. Fotografering er vel det som ligger høyest, selv om jeg ikke er noe flink. Jeg interesserer meg for innredning for tiden siden jeg holder på med huskjøp og skal innrede hus snart. Og så får jeg vel lov til å si matlaging selv om det blir litt lavkarbo?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 19:58   #19
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

sport, dvs ski, trening, orientering, golf. liker å være i form, mestre ting, psykisk utfordring, bli sliten. Og spiller piano fort en time om dagen. Det siste var noe jeg holdt opp med i over 20 år før jeg kjøpte et elektrisk piano og nå har jeg spilt ett år og elsker å spille. Veldig takknemlig for at min mor lurte meg til å holde på i 5 år som barn. Da skjønte jeg aldri den virkelige gleden, men nå åpner musikken opp en helt ny opplevelse for en ingeniør-sportsidiot.

Ok nå tok jeg litt av, men..man skal leke og oppleve i livet !

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:27   #20
hoppetussa
Medlem
 
hoppetussa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 114
hoppetussa er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Flotte sommarfuglar! Lagar du sommarfuglane sjølv? Trengs det mykje utstyr til slikt?

Jeg lager ikke disse nei,-det er "kun" forhandlersmykker.
Jeg holder på med glass-smykker,som jeg lager fra bunn av. Da trengs en del utstyr som glass-skjærer,olje,tang,brenneovn. Det er en spennende hobby,men dyr.

__________________




hoppetussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:31   #21
hoppetussa
Medlem
 
hoppetussa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 114
hoppetussa er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

dersom noen vil besøke smykkebloggen min,så er den:
smykkeverkstedet.blogspot.com

__________________




hoppetussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:32   #22
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Opprinnelig lagt inn av hoppetussa, her.

Jeg lager ikke disse nei,-det er "kun" forhandlersmykker.
Jeg holder på med glass-smykker,som jeg lager fra bunn av. Da trengs en del utstyr som glass-skjærer,olje,tang,brenneovn. Det er en spennende hobby,men dyr.

Ja, det var det eg frykta... At det var dyrt meiner eg. Var på eit marked her ein gong der ein kar sat og laga glasperler etc, såg skikkeleg gøy ut, men eg vil tru det kostar litt å styre med.
Uansett, sommarfuglane var kjempefine!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:12   #23
frida frosk
Medlem
 
frida frosk sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 111
frida frosk er på en erverdig vei

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hvilken art har du?
Vi har også papegøye ! Flere faktisk....en Grå Jaco, en dobbeltgulhodet Amazon og to stk Venezuela amazoner. Sistnevnte er ikke tamme og vi vil prøvde med oppdrett på dem....

Papegøyer også min hobby, samt internett og bøker. Tidligere laget jeg kort hver dag, men den hobbyen er det en lang stund siden jeg praktiserte nå.

Så moro !
Vi har også grå jaco Hadde to stk , men nå er han alenefugl. Har også vært innom dvergara tidligere. Mitt store ønske er dgh amazon !! eller gjerne en søt blåpanna jente
Men... bor i rekkehus så er vel ikke helt det store å ende opp med en amazon som kanskje eeeelsker lyde av sin egen stemme

__________________


frida frosk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:33   #24
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Jeg lager også smykker og øredobber, så maler jeg, spiller piano, lager litt musikk. Jeg holder nesten alltid på med noe kreativt. Det er da jeg henter inn energi som jeg kan trenge i jobben.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:44   #25
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din hobby, utenom maten? (hehe)

Strikking, brodering, maler, generlt lage ting. Vil påstå at jeg er veldig kreativ
Elsker å bake og kokkelere (men bakingen er ikke så ofte lenger) og kan godt bare høre på musikk uten å gjøre noe annet
Men jeg er student, tar ekstra fag, så det tar ekstremt mye tid. Også jobber jeg 40-50% så det blir lite tid til hobbyene desverre
Synes jeg hadde så mye bedre tid før jeg begynte på lavkarbo. Da var det bare å steke en frossenpizza til middag, og kjøpe en baguette til lunsj. Nå må jeg jo bruke så mye tid på lunsjplanlegging og matlaging

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips og råd, utenom det vanlige ... lokkebiff Generell diskusjon 81 29-01-08 11:44
Hobby Blåveispiken Generell diskusjon 20 01-07-05 17:43
Helt utenom tema.... cathrine Atkins kosthold 5 27-02-04 19:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no