Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kosttilskudd på ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-10, 17:50   #1
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Kosttilskudd på ketolyse

Jeg har mange ulike symptomer som jeg sliter endel med, inkl. svimmelheten min og rykningene...Nå skal jeg til legen på mandag, så jeg begynner ikke med kosttilskudd før den tid for å ikke ødelegge eventuelle blodprøver, men...
Når man først begynner med kosttilskudd og eventuelt har mangler, hvor lang tid tar det før man bygger seg opp igjen?
Jeg hadde jernmangel for noen år siden, og da sa legen min at det kunne ta opptil 6 mnd før jernlagrene var ok igjen, og det ferritinnivået gikk vel fra 5-45 på 5 måneder, noe jeg egentlig synes er lite økning.
Er det slik med andre tilskudd også?

__________________


Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 18:00   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kosttilskudd på ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Devana, her.

Jeg har mange ulike symptomer som jeg sliter endel med, inkl. svimmelheten min og rykningene...Nå skal jeg til legen på mandag, så jeg begynner ikke med kosttilskudd før den tid for å ikke ødelegge eventuelle blodprøver, men...
Når man først begynner med kosttilskudd og eventuelt har mangler, hvor lang tid tar det før man bygger seg opp igjen?
Jeg hadde jernmangel for noen år siden, og da sa legen min at det kunne ta opptil 6 mnd før jernlagrene var ok igjen, og det ferritinnivået gikk vel fra 5-45 på 5 måneder, noe jeg egentlig synes er lite økning.
Er det slik med andre tilskudd også?

Med magnesium merker man visstnok bedring omtrent fra første tablett. Jern kan ta laaang tid ja.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kosttilskudd? flaskeee Lavkarbo generelt 0 17-07-10 18:14
Kosttilskudd Stanley Ogden Spørsmål og svar 2 25-06-09 14:42
Kosttilskudd GKS Ketolysekuren 2 11-01-09 14:49
Kosttilskudd (hva trenger man på ketolyse?) bobbla Ketolysekuren 14 04-01-09 15:43
Kosttilskudd nita58 Ketolysekuren 1 20-11-06 14:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no