Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-11, 22:23   #51
LilleMill
Medlem
 
LilleMill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 40
Innlegg: 255
LilleMill er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Jeg ble ikke så veldig imponert egentlig. Smaken var grei ettersom den ikke smaker noe. Men den ble veldig tynn, og vår ble bløt. Men det var sikkert pga for bløtt/fett fyll.

Hvor stor er den egentlig beregnet å bli? Jeg trodde det ble en hel stekeplate, men det fikk jeg ikke til. Så den ble en del mindre, men allikevel tynn.

__________________




5.8 kg til 31.okt: 1.3/5.8
LilleMill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 23:28   #52
Nalle
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 4
Nalle er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Hvis det bare er å ønske her så ønsker jeg meg Mama lupes lefser. Er det noe dere kunne fått inn?

Nalle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 08:12   #53
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av LilleMill, her.

Jeg ble ikke så veldig imponert egentlig. Smaken var grei ettersom den ikke smaker noe. Men den ble veldig tynn, og vår ble bløt. Men det var sikkert pga for bløtt/fett fyll.

Hvor stor er den egentlig beregnet å bli? Jeg trodde det ble en hel stekeplate, men det fikk jeg ikke til. Så den ble en del mindre, men allikevel tynn.

Jeg syns det høres ut som du har gjort noe feil, for det resultatet du fikk er så langt fra mitt som du kan komme...min pizza rakk ikke til hele plata, men det var ikke langt igjen, for å si det sånn.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 11:27   #54
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Sjekk om du kannfå inn mama lupes a? Hihi. Tortilla lefser altså. Fryktelig dyr frak fra netrition.com

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 11:34   #55
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Forøvrig: Er det noen produkter dere ønsker at vi skal ha i butikken er vi åpne for forslag.

Hva med Mama Lupes tortillas? De går igjen flere plasser i forumet, men er ikke å få kjøpt i Norge. Noen bestiller fra Danmark, andre i Sverige og sist i USA. Se mer info her: http://www26.netrition.com/mama_lupe...llas_page.html

  Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 16:41   #56
LilleMill
Medlem
 
LilleMill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 40
Innlegg: 255
LilleMill er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Jeg syns det høres ut som du har gjort noe feil, for det resultatet du fikk er så langt fra mitt som du kan komme...min pizza rakk ikke til hele plata, men det var ikke langt igjen, for å si det sånn.

Men hva var det å gjøre feil liksom? Blandet med olje, lunkent vann og posen med gjær.

__________________




5.8 kg til 31.okt: 1.3/5.8
LilleMill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 18:02   #57
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Angående Mama Lupes så jobbes det med saken, problemet er at det er ferskvare, så de må fryses og gå i frysecontainer fra USA til Norge, noe som ikke er direkte billig. Dialife i Danmark gjør det på den måten, og vi prøver å få til et samarbeide der. Jeg vil nemlig ha dem selv også.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 18:04   #58
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av LilleMill, her.

Men hva var det å gjøre feil liksom? Blandet med olje, lunkent vann og posen med gjær.

Det er vanskelig å si, men jeg skal innrømme at jeg slet litt første gangen selv også, dvs med å få den jevnt utover. Forsøk nummer 2, 3 og så videre gikk mye bedre, og den dekker faktisk tilnærmet en hel bakeplate. Men den er tynn, det er sant. Mer italiensk pizza enn den amerikanske typen som vi er vant til fra Peppe's osv.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 19:43   #59
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Angående Mama Lupes så jobbes det med saken, problemet er at det er ferskvare, så de må fryses og gå i frysecontainer fra USA til Norge, noe som ikke er direkte billig. Dialife i Danmark gjør det på den måten, og vi prøver å få til et samarbeide der. Jeg vil nemlig ha dem selv også.

Men når vi bestiller fra USA kommer dem ikke fryst. Null problem å fryse dem igjen når dem kommer til Norge.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 20:13   #60
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

o.t.

ER det virkelig bare jeg som syns de lefsene er helt forferdelige? =P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 20:15   #61
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

o.t.

ER det virkelig bare jeg som syns de lefsene er helt forferdelige? =P

Har ikke smakt dem - men er nysgjerrig på dem.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 21:34   #62
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Synes de smaker heelt utrolig godt jeg. Hehe. MEN det er en ganske stram lukt på de ja, spess varme.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 16:04   #63
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Synes de smaker heelt utrolig godt jeg. Hehe. MEN det er en ganske stram lukt på de ja, spess varme.

Det er faktisk godt å tørrsteke dem i varmovnen. Jeg deler dem i "pizzabiter" og tørker dem.. Blir ypperlig som nøytral kjeks til ost.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 09:21   #64
jonibulda
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
jonibulda er på en erverdig vei

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Mulig denne smaker godt, men ikke f*** om jeg gidder betale 50 spenn for en forbanna pizzaideg!! Den slags uforskammet sløsing vil jeg prøve holde meg for god for.

Spesielt når det er en simpel sak å lage egen lavkarbodeideig på 5min som smaker helt OK.

feks her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=pizza

jeg bruker fra 1/4-1/3 av ingrediensene og glutenmel og det funker fint som en tynn bunn til nesten en hel langpanne (1/2 er mer enn nok til en hel langpanne).

jonibulda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 09:53   #65
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jonibulda, her.

Mulig denne smaker godt, men ikke f*** om jeg gidder betale 50 spenn for en forbanna pizzaideg!! Den slags uforskammet sløsing vil jeg prøve holde meg for god for.

Det var da voldsomt til kritikk da.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 10:33   #66
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jonibulda, her.

Mulig denne smaker godt, men ikke f*** om jeg gidder betale 50 spenn for en forbanna pizzaideg!! Den slags uforskammet sløsing vil jeg prøve holde meg for god for.

Spesielt når det er en simpel sak å lage egen lavkarbodeideig på 5min som smaker helt OK.

feks her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=pizza

jeg bruker fra 1/4-1/3 av ingrediensene og glutenmel og det funker fint som en tynn bunn til nesten en hel langpanne (1/2 er mer enn nok til en hel langpanne).


Var jo kanskje litt krasst? Det er bedre å holde sånne meninger for seg selv enn å spy de ut her...

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 13:49   #67
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Hehe, jeg er villig til å betale 50 spenn for noe jeg bare kan blande med vann, legge fyll på og så slenge i ovnen! Glatt

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 14:56   #68
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jonibulda, her.

Mulig denne smaker godt, men ikke f*** om jeg gidder betale 50 spenn for en forbanna pizzaideg!! Den slags uforskammet sløsing vil jeg prøve holde meg for god for.

Spesielt når det er en simpel sak å lage egen lavkarbodeideig på 5min som smaker helt OK.

feks her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=pizza

jeg bruker fra 1/4-1/3 av ingrediensene og glutenmel og det funker fint som en tynn bunn til nesten en hel langpanne (1/2 er mer enn nok til en hel langpanne).

Noen ganger er det bedre å bare holde munn!

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 17:02   #69
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hehe, jeg er villig til å betale 50 spenn for noe jeg bare kan blande med vann, legge fyll på og så slenge i ovnen! Glatt

Haha

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 17:20   #70
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hehe, jeg er villig til å betale 50 spenn for noe jeg bare kan blande med vann, legge fyll på og så slenge i ovnen! Glatt

Mee too!!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 21:05   #71
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Ja er du lei av pizzabunn med eggesmak, svampekonsistens, bismaker eller som blir kvalmenes etter noen biter... Da ANBEFALER jeg VIRKELIG denne!! Dette ble jo faktisk ordentlig PIZZABUNN!!!! Aldri i verden om dette er lett å lage selv. Også så lettvint!!!

PS! Jeg fant denne bunnen i min lokale helsekost til samme pris som på nettet, men da slipper du frakt!

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 21:16   #72
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av jonibulda, her.

Mulig denne smaker godt, men ikke f*** om jeg gidder betale 50 spenn for en forbanna pizzaideg!! Den slags uforskammet sløsing vil jeg prøve holde meg for god for.

Spesielt når det er en simpel sak å lage egen lavkarbodeideig på 5min som smaker helt OK.

Jammen, det er da helt i orden, det er da ingen som tvinger deg til å kjøpe noe. Bak i vei du, men prøv å gjøre det med et smil.

Forøvrig syns jeg vel at det er du som er en liten smule uforskammet her, men deg om det.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 21:20   #73
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

PS! Jeg fant denne bunnen i min lokale helsekost til samme pris som på nettet, men da slipper du frakt!

Marius

Stemmer det, vi finnes etterhvert i rundt 60 helskostbutikker spredt over det meste av landet. Både Sunkost og Life. Og vi ser gjerne at dere støtter de lokale helsekostene.

Forøvrig kan dere treffe oss på årets Hjem- & Hobby-messe på Norges Varemesse på Lillestrøm 18-20 november.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 21:22   #74
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Mee too!!!!

Mee too!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 21:31   #75
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales!

Jeg er den eneste som spiser lavkarbo her hos oss og denne pizzaen kan jeg dele opp å ha til 4 middager - den er meget mektig. Da er det ikke så dyrt synes jeg.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken badevekt kan anbefales? Katteeier Ketolysekuren 6 01-02-10 19:43
Må bare anbefales!! Eva Andre bøker 5 04-01-08 08:10
Hva anbefales av lavkarbobøker..? Fjonken Bøker om ernæring og helse 10 10-07-07 11:16
Hvilken bok anbefales? Titti Dr Lindbergs 3 04-01-07 20:08
Ny Tv-serie! Anbefales.. Fridolina Generell diskusjon 35 27-09-06 22:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no