Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva med en tråd for aprilstartere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-10, 15:31   #176
maritzo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5
maritzo er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

HEi og takk for svar Nei jeg har ikke prøvd stixene, skal ut og kjøpe dem etterpå tenkte jeg. Det kan sikkert stemme det dere sier, for lite vann og fett. Jeg skal skjerpe meg Jeg er egentlig ikke overvektig, men veier mer enn jeg trives med, derfor prøver jeg denne dietten, det er jo litt morsomt også da, spis fett og bli slank
Ha en god helg videre!

__________________





maritzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 16:19   #177
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei,
jeg melder meg på her. Startet rett etter påske og har tatt av 1,5 kg, men man blir litt usikkert innimellom og trenger litt moralsk støtte..

tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 17:06   #178
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tonel, her.

Hei,
jeg melder meg på her. Startet rett etter påske og har tatt av 1,5 kg, men man blir litt usikkert innimellom og trenger litt moralsk støtte..

Her er vi alle i samme båt! Lykke til, dette klarer vi!

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 17:47   #179
monta88
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 35
Innlegg: 17
monta88 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

E såååå glad=) trodde ikke æ ville se resultater så fort... men klarte ikke å vente til veiing på onsdag, så veide meg i dag å da viste vekta 2,4 kg mindre en på onsdag... kjempe fornøyd... går en halvtime tur til dagen 10 arm hevinger, og og 50 sittups etter frukost og 50 før jeg legger med=) har gått inn flere cm på magen=) ååå er glad=)

monta88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse- dr. Andersen Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 17:54   #180
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Nå har vi akuratt spist hjemmelagde burgere med Oopsie hamburgerbrød. Og så med pesi max til!!! Ble kanll godt!!!

Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 20:39   #181
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Har nettopp hatt et "merkelig" døgn.. Spiste frokost, lunsj og middag i går - middagen spiste jeg i 17 tiden på ettermiddagen, så bare det på nattevakt i natt. Hadde ikke med noe for jeg var ikke sulten, men ble litt fysen i 4 tiden i natt så da spiste jeg meg litt ost jeg hadde liggende og det døyvet suget. Kom hjem i morges og var veeeeldig trøtt og fortsatt ikke sulten (!!!!) så jeg la meg bare og sov som en stein til 15.. Når jeg da sto opp var jeg fortsatt ikke sulten!!!!!! Det er jo helt vilt!! Normalt ville jeg jo vært besvimelsen nær etter så lang tid uten skikkelig mat! Men, jeg spiste nå egg og bacon når jeg sto opp for å få i meg mat da og først nå begynner jeg å føle meg småsulten så jeg skal spise blomkål og brokkoli grateng med litt ost og bacon pølse i får jeg drar på jobb igjen...
Merkelige greier, kroppen min er helt annerledes og reagerer ikke slik den gjorde før.. Tar nok litt tid å venne seg til dette.. Er sikkert ikke bra å spise på så lenge enten man går på lavkalori eller lavkarbo, men når man er utslitt og ikke har ork til å lage mat og heller ikke kjenner seg sulten er det lett å skippe et måltid....
Har ikke gått noe mer ned og denne uka blir nok faktisk i pluss.. Men jeg fortsetter med godt mot og satser på at ting kommer i gang etterhvert og så får jeg bare være flinkere med maten

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:06   #182
Elizabeth
Medlem
 
Elizabeth sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 39
Innlegg: 262
Elizabeth er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg har også så og si mistet sulten.. Kjenner det bare ved at jeg er hul i magen. Prøver å spise litt ca hver fjerde time. Da det er greit å ha litt rutine i spisingen og det passer med hvordan dager er lagt opp.
Synes det er deilig å ikke bare så å tenke hva det neste jeg skal spise er.
Pluss at jeg skriver i bloggen min hver dag hva jeg har spist og hvor mange karb.
Spiser litt ost og spekeskinke innimellom og jeg vil ha noe mellom måltidene.

Elizabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: My style Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:11   #183
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg kjenner også lite sult og synes det er veldig deilig og ikke bruke så mye tid på mattanker og dårlig samvittighet, for DET hadde jeg mye av før.
For ikke å snakke om blodsukkeret som levde sitt eget liv og jeg tror jaggu jeg var sulten hele tida. Nå er jeg bare glad!

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:53   #184
Mojito
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 3
Mojito er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Ketosen har kun med karbo inntaket å gjøre med kun 5 kh pr dag burde du absolutt være i ketose, mange er i ketose helt opp mot 40 kh pr dag. Test med stiks skal tas på kvelden minst to timer etter siste måltid og så lenge stiksen skifter farge er man i ketose. Får du den mørkeste fargen så kan det være en indikator på at man drikker for lite vann.
I og med at du ikke skriver hva og hvor mye du spiser så er det vanskelig å si om du får i deg noe du for eksempel ikke burde.

Hehe.. Min feil

Har hatt en veldig bra dag idag, hvor jeg har vært kjempeflink til å få i meg fett, kuttet ut så og si alle karbohydratene og vært på trening + gått lang tur med vofsen. Og gjett hva: JEG ER I KETOSE!! *Hoppe opp og ned*

Tusen takk for en kjempemotiverende side

Mojito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 09:44   #185
tropico
Juniormedlem
 
tropico sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 29
tropico er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg har akkurat vært på vekta og er super happy!
Hadde forventet å gå opp et par kilo etter all alkoholen på fredag, men jeg har faktisk ikke gått opp noen ting.

Tydelig at kroppen reagerer bedre på utskeielser som innebærer alkohol når man er på lavkarbo enn på lavkalori. Når jeg gikk på Grete Roede og tok en fyllefest gikk jeg opp 2 kg! Og de kom ikke lett av igjen heller! (I tillegg trente jeg masse for å gjøre skaden minst mulig den helga, men hjalp ikke gitt)

Skal ikke drikke på lenge, så nå er det bare å kjøre på og håpe at jeg får mer vektnedgang til uka!

Ha en flott søndag!

__________________
Besøk bloggen min: http://slankogfin.blogspot.com
tropico er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 17:25   #186
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Så bra tropico!!!! Ja det er rart hvor annerledes kroppen reagerer på dette kostholdet. Jeg har nattevaktshelg og da blir det så som så med maten - dvs jeg holder meg til kuren men det blir nok for lite mat..Vanligvis ville en sånn helg med lite mat bety at jeg gikk ned i vekt, men nå stiger vekta sakte men sikkert... Hmmm.. Får håpe det snur igjen når jeg kommer tilbake i "vanlig" gjenge med måltidene. Skal også ta en uke med veiing av mat for å finne ut hvor mye karber jeg får i meg - mistenker at det er for lite og det kan vel også gjøre at man ikke går ned? Mye man skal sette seg inn i med dette kostholdet, men så lenge jeg kjenner meg så bra i kropp og sinn som jeg gjør ser jeg ingen grunn til å slutte på tross av lite vekttap..

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 18:03   #187
tropico
Juniormedlem
 
tropico sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 29
tropico er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Pearl75, her.

Så bra tropico!!!! Ja det er rart hvor annerledes kroppen reagerer på dette kostholdet. Jeg har nattevaktshelg og da blir det så som så med maten - dvs jeg holder meg til kuren men det blir nok for lite mat..Vanligvis ville en sånn helg med lite mat bety at jeg gikk ned i vekt, men nå stiger vekta sakte men sikkert... Hmmm.. Får håpe det snur igjen når jeg kommer tilbake i "vanlig" gjenge med måltidene. Skal også ta en uke med veiing av mat for å finne ut hvor mye karber jeg får i meg - mistenker at det er for lite og det kan vel også gjøre at man ikke går ned? Mye man skal sette seg inn i med dette kostholdet, men så lenge jeg kjenner meg så bra i kropp og sinn som jeg gjør ser jeg ingen grunn til å slutte på tross av lite vekttap..

Håper vekta di snur. Kjedelig å føle at man går opp.

Jeg sliter litt med dette å telle karbohydrater. Har foreløpig ikke veid maten, men har valgt ting med lite karbo. Vet ikke om det er nok.
Vet at jeg bør veie for å være sikker på å få i meg riktig antall karber, men etter mye karloritelling i det siste er jeg litt lei av å veie mat.

Ja, de sier vel at man ikke må få for lite karber i seg også. Og så er det vel veldig viktig å spise nok fett.
Så da er det vel bare å kaste innpå med fet mat og masse smør.

__________________
Besøk bloggen min: http://slankogfin.blogspot.com
tropico er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 18:52   #188
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tropico, her.

Håper vekta di snur. Kjedelig å føle at man går opp.

Jeg sliter litt med dette å telle karbohydrater. Har foreløpig ikke veid maten, men har valgt ting med lite karbo. Vet ikke om det er nok.
Vet at jeg bør veie for å være sikker på å få i meg riktig antall karber, men etter mye karloritelling i det siste er jeg litt lei av å veie mat.

Ja, de sier vel at man ikke må få for lite karber i seg også. Og så er det vel veldig viktig å spise nok fett.
Så da er det vel bare å kaste innpå med fet mat og masse smør.

Det er nettopp dette jeg tenker også - jeg er lei av telling og vil bare spise det kroppen må ha uten å streve så mye mer med det.. Men, skal veie litt i noen dager iallfall, så får vi se.. Fett problemet har jeg som sagt tidligere løst ved å spise 2 ss olivenolje før hvert måltid - det funker bedre for meg enn å la maten svømme i smør - blir bare kvalm av det... Alle må finne sin egen vei er det vel noe som heter!!! Bare den går ca i rett retning da! (ned og ikke opp - min vei har tatt en liten sving bare.... )

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 19:11   #189
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei,
ser du ha holdt på en stund.. Ha akkurat begynt, og leser som en gal på alt av mat for å sjekke karbo..Ha funnet et proteinbrød som er en karbo pr skive og da ble alt mye enklere, men så er det grønnsaker, kan man spise ubegrenset av det?

Hilsen taknemmelig for svar.
og lykke til, til alle aprilslankerne her inne..

tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 19:15   #190
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Skal man veie maten? Er det ikke nok å telle karbo, jeg trodde man kunne spise så mye man vil, men ser at noen snakker om veiing?? :P

tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 19:36   #191
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av tonel, her.

Skal man veie maten? Er det ikke nok å telle karbo, jeg trodde man kunne spise så mye man vil, men ser at noen snakker om veiing?? :P

Det er for evnt. å finne ut av karbohydrat mengden (evnt fettmengden). Hvis du har en vare som er 10 karbs pr. 100 gr, må du veie det du skal ha for å finne ut hvor mye karbs du får i deg Jeg må innrømme at jeg HATER å telle og veie noe som helst, så tar gjerne ting på gefuhlen. Enn så lenge går det greit, men må nok til pers hvis dietten ikke funker.... Det er selvfølgelig best å veie/telle i begynnelsen til du får oversikt.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 20:03   #192
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Det er for evnt. å finne ut av karbohydrat mengden (evnt fettmengden). Hvis du har en vare som er 10 karbs pr. 100 gr, må du veie det du skal ha for å finne ut hvor mye karbs du får i deg Jeg må innrømme at jeg HATER å telle og veie noe som helst, så tar gjerne ting på gefuhlen. Enn så lenge går det greit, men må nok til pers hvis dietten ikke funker.... Det er selvfølgelig best å veie/telle i begynnelsen til du får oversikt.

Tusen takk for svar
Da var det som jeg egentlig trodde, så da håper jeg dette skal gå fint..

tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 21:53   #193
lynmamma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 25
lynmamma er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Slenger meg med her, jeg! Er egentlig januarstarter, men hadde en god måneds avbrekk.. Begynte på igjen tirsdag 06.04, men kommer likevel til å ha veiedag på mandag. Jeg trives godt med ketolyse! Spiser med god og mett på deilig mat med rømme og fett til alle måltider For to år siden gikk jeg ned 17 kg ved hjelp av ketolyse og holdt vekten ca 4-5 mnd etter avsluttet "kur". Gikk desverre opp igjen alt og mere til under og etter graviditet, men nå starter jeg på med friskt mot

Virker som en koselig gjeng, gleder meg til å følge dere på veien mot et lettere og sunnere liv!

__________________
Min blogg

lynmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 22:11   #194
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Velkommen, Lynmamma! Flott å ha med en som har erfaring på dette kostholdet Hvor lang tid brukte du på å gå ned 17 kg? Og kom du helt ned til BMI på 25 ved hjelp av ketolyse?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 23:22   #195
lynmamma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 25
lynmamma er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Velkommen, Lynmamma! Flott å ha med en som har erfaring på dette kostholdet Hvor lang tid brukte du på å gå ned 17 kg? Og kom du helt ned til BMI på 25 ved hjelp av ketolyse?

Det er vel ikke helt riktig å si at jeg fikk ned 17 kg på ketolyse, begynte med LCHF-shaker som jeg gikk på i 10 uker. Da gikk jeg ned ca 13-14 kg. Resten gikk jeg ned og vedlikeholdt en stund på lavkarbo. BMIen landet på 24,5 på slutten, ja. Denne gangen håper jeg på enda noen kilo ned, og har tro på at jeg skal klare det, men har ingen tidsperspektiv. Totalt brukte jeg ca 14 uker på 17 kg sist gang, men den shaken i begynnelsen er jo kickstart av dimensjoner under nøye overvåkning.

__________________
Min blogg

lynmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 23:22   #196
Madri
Nytt Medlem
 
Madri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 55
Innlegg: 5
Madri er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Er i gang, jeg også... det er nyyydelig å kjenne at blodsukkeret har stabilisert seg, og at det evige suget etter "noe godt" er borte! Jeg kjenner ingen sult, og spiser fordi jeg må...Helt fantastisk! Håper bare at jeg greier å bruke dette til å holde motivasjonen oppe leeeenge!

__________________


Madri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 01:19   #197
Frk.Victoria
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 35
Innlegg: 7
Frk.Victoria er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei Hei! Nå går jeg og legger meg og i morgen våkner jeg til første dag i min nye livsstil! Da starter jeg på ketolysekuren for fullt! Skulle bake Nannahs Knekkebrød i kveld, men manglet 51g med solsikkekjerner så utsatte det til etter treningen i morgen tidlig. Kan jo starte dagen med kokt egg og stekt bacon Har hatt oppkarbingsuke for å bli kvitt en del matvarer fra kjøleskapet og frysen... men endte opp med å kaste en del nå i kveld. Jeg gler meg til å joine dere og håper på å få hente motivasjon og inspirasjon hos dere her på forumet!
"God natt og Ha det bra til mine kjære karboer, jeg orker ikke mer og gjør det slutt! Det er ikke meg, det er deg!" :P

__________________


Frk.Victoria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under utprøving Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 02:45   #198
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

nattevaktuke igjen (hadde det forrige uke også). Ble litt tom i magen, så da var det en snartur i sekken og hentet frem en avacado. En halv avacado og jeg blir mett. hehe.. Det er latterlig!

Ellers er det jo veiedag i morgen... Snikveide meg på fredda'n, og tror (og håper) at den har gått litt mer ned. Vi får se..

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 07:17   #199
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Mandag morgen og veiedag! Samt "endelig" slutt på påskeferien... Status denne uke: Ned 2,8 kg!! Det betyr at jeg er kvitt alt ekstra fra Londonturen, pluss 0,5 kg Er kjempefornøyd med det! Har virkelig fråtset i god lavkarbomat i påsken og likevel gått ned i vekt.... Nå begynner en periode med skarpere fokus på å gjøre ting riktig, og få inn hverdagsrutiner uten alt ekstra jeg har unnet meg pga. påske. (lavkarbokaker, alkohol....) Så da er neste mål å komme under 80 kg.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 08:08   #200
tonel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordland
Innlegg: 47
tonel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Mandag morgen og veiedag! Samt "endelig" slutt på påskeferien... Status denne uke: Ned 2,8 kg!! Det betyr at jeg er kvitt alt ekstra fra Londonturen, pluss 0,5 kg Er kjempefornøyd med det! Har virkelig fråtset i god lavkarbomat i påsken og likevel gått ned i vekt.... Nå begynner en periode med skarpere fokus på å gjøre ting riktig, og få inn hverdagsrutiner uten alt ekstra jeg har unnet meg pga. påske. (lavkarbokaker, alkohol....) Så da er neste mål å komme under 80 kg.

FANTASKTISK! Gratulerer, jeg blir virkelig imponert.

__________________




tonel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ble til Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
april, mat, meny, motivasjon, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
Spinat-tråd mofe Middag 17 29-06-07 14:08
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no