Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tillit i forumet

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-07, 21:10   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tillit i forumet

Jeg sitter her og er ganske sinna og ganske opprørt. Jeg skriver dette som Nille og ikke som admin. Dette er MINE personlige følelser rundt dette.

Vi har i det siste hatt flere tilfeller der medlemmer har opplevd at ting de har skrevet i forumet og i dagboka har blitt brukt i mot dem i "den virkelige verden".

Ute i det åpne forumet hvor hvem som helst kan lese bør en jo være veldig forsiktig med hva en skriver. Iallefall tenke seg om. Alle kan bli igjenkjent og bør ikke legge ut ting en ikke vil hele verden skal vite.

Men i forumdelen hvor en må være medlem for å kunne lese, bør en kunne føle seg littegranne tryggere på og ha tillitt til at andre medlemmer ikke henger en ut offentlig. Det er noe som heter netikette. Vanlig normal høflighet og medmennesklige hensyn er igrunnen alt som skal til. Der er faktisk like ille som å lese og å bringe videre andre menneskers post eller e-mail.

Om noen medlemmer melder seg inn kun for å spionere - det har vi dessverre ingen mulighet til å stanse siden vi ikke vet hvem de er. Derfor har det skjedd og vil det skje endringer med tilgangen etterhvert.

Men om medlemmer som er aktive og deltar på forumet bruker informasjonen de leser om i journaler eller verre - lukkede grupper de er med i - for så å lage problemer for folk. Dvs. bringer andre medlemmers intime betroelser videre. DA syns jeg det er helt forkastelig OG utilgivelig.

Det skal som nevnt skje en del endringer i forumet fremvoer, og om det er mulig vi iallefall JEG stemme for at medlemmer som blir "tatt i" å bringe personlig informasjon fra forumet videre - og i tillegg kanskje forvrenge eller pynte på sannheten samtidig, blir slettet som medlem og utestengt fra forumet her for all fremtid. Husk at det kan være lett å finne tilbake til hvem som kan ha spredd slik informasjon. Man kan være like lett gjenkjennelig selv.

Om noen som har gjort slikt leser dette, håper jeg dere er skikkelig flaue og kjenner litt på hva dere har gjort og hvorfor. Hvordan er det med samvittigheten deres ?? Det er er skikkelig brudd på tillitt - og det viser en enorm mangel på respekt for andre mennesker.

Slikt vil vi absolutt IKKE ha noe av her på forumet. Slike medlemmer er uønsket !

Og som sagt - blir jeg provosert og syns overtrampet er grovt nok - så koster det meg ikke en dritt å trykke på sletteknappen ...ooops, der kom jeg visst til å slette en....






__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:35   #2
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Tillit i forumet

Flott innlegg Nille og jeg er så enig med deg

Selv er jeg veldig forsiktig med å skrive for mye personlig generelt på nett, nettopp for ikke å komme opp i slike situasjoner.

Føler virkelig med dem dette gjelder

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 23:08   #3
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Tillit i forumet

Det er lurt å være litt forsiktig, ja. Trist å høre at slikt skjer her.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 00:51   #4
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Tillit i forumet

Jeg er sjelden inne i andre journaler, så dette har jeg ikke fått med meg.

Syns det er trist når sånt skjer, men dessverre er det nå engang sånn at nett er nett, og man bør være forsiktig med å legge ut personlig info. Man vet aldri hvem som leser, og som sagt kan man fort være gjenkjennelig. Ikke dermed sagt at jeg ikke syns det er unødvendig og leit at ting blir tatt ut fra forumet.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 01:35   #5
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.


Men om medlemmer som er aktive og deltar på forumet bruker informasjonen de leser om i journaler eller verre - lukkede grupper de er med i - for så å lage problemer for folk. Dvs. bringer andre medlemmers intime betroelser videre. DA syns jeg det er helt forkastelig OG utilgivelig.

Jeg håper at de som er skyldige i dette har blitt irettesatt. Det er trist om man ikke engang skal kunne stole på aktive medlemmer

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 01:44   #6
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

kunne ikke ha sagt dette betre, Nille...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 02:05   #7
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Veldig enig, Nille *applaus*

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 09:28   #8
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Tillit i forumet

dette har ikke jeg heller fått med meg. Trist synes jeg..Men man må vel tenke seg om før man skriver noe for det er mange rare folk i væra..

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:04   #9
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

...Det er noe som heter netikette. Vanlig normal høflighet og medmennesklige hensyn er igrunnen alt som skal til. Der er faktisk like ille som å lese og å bringe videre andre menneskers post eller e-mail.

Om noen medlemmer melder seg inn kun for å spionere - det har vi dessverre ingen mulighet til å stanse siden vi ikke vet hvem de er. Derfor har det skjedd og vil det skje endringer med tilgangen etterhvert.

Men om medlemmer som er aktive og deltar på forumet bruker informasjonen de leser om i journaler eller verre - lukkede grupper de er med i - for så å lage problemer for folk. Dvs. bringer andre medlemmers intime betroelser videre. DA syns jeg det er helt forkastelig OG utilgivelig.....Om noen som har gjort slikt leser dette, håper jeg dere er skikkelig flaue og kjenner litt på hva dere har gjort og hvorfor. Hvordan er det med samvittigheten deres ?? Det er er skikkelig brudd på tillitt - og det viser en enorm mangel på respekt for andre mennesker.

Slikt vil vi absolutt IKKE ha noe av her på forumet. Slike medlemmer er uønsket ! .....

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:13   #10
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Tillit i forumet

Flott innlegg! Ja, det er viktig at vi har tillit. Jeg prøver å være forsiktig med hva jeg legger ut i det åpne forumet, men ikke alltid jeg husker på hva som er hva. Egentlig så synes jeg man kan tenke på å lukke hele forumet, og om det er medlemmer som registrerer seg, og ikke skriver noe, så synes jeg kanskje de bør slettes etter en viss tid.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:22   #11
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tillit i forumet

Det finnes forum rundt omkring der man må ha skrevet et visst antall innlegg på en del av forumet før de får innpass i selve forumet.

Kunne vært en velkommendel på forumet der man måtte skrevet 5-10 innlegg og vist seg seriøs før man fikk rettigheter til andre steder i forumet, f.eks.

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 11:11   #12
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Kunne vært en velkommendel på forumet der man måtte skrevet 5-10 innlegg og vist seg seriøs før man fikk rettigheter til andre steder i forumet, f.eks.

Høres ut som en god ide!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:19   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Har sett sånne ting skje den siste tiden, og synes det er skremmende!
Selv tar jeg meg noen forhåndsregler, jeg er jo ganske personlig og åpen, særlig i journalen min, men jeg skriver aldri fullt navn på menneskene rundt meg, eller hvor de kommer fra, sånne ting. Om noen skulle ta meg på noe jeg skriver, så ville det i tilfelle bare gå på det jeg har skrevet om meg selv.

Håper også at forumet blir litt mer konservert framover. Det er mange personlige historier i det store bildet her, noe som etterhvert har blitt ganske viktig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:24   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Kunne vært en velkommendel på forumet der man måtte skrevet 5-10 innlegg og vist seg seriøs før man fikk rettigheter til andre steder i forumet, f.eks.

Ja, det luker ut luskere og de som er her for å snike, men det helper ikke mot aktive medlemmer som kanskje har flere hundre poster ! Det er DE som er de verste. Løsningen blir kanskje at hver og en bestemmer hvem som skal ha tilgang til journalen. En slags venneliste. Litt trist syns jeg, men slike løsninger må vurderes når det er Judas´er her inne. Og som jeg sa, finner jeg ut av HVEM som gjør slikt er det på hue ut !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:26   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Oj her har det skjedd ting jeg ikke har fått med meg. Så forferdelig.
Jeg har selv vært veldig åpen i dagboken min, men har heldigvis ikke (som jeg vet om) opplevd noe negativt i forbindelse med det. Men jeg vet det finnes mange der ute som rett og slett lever for å sladre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:27   #16
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Jeg håper at de som er skyldige i dette har blitt irettesatt. Det er trist om man ikke engang skal kunne stole på aktive medlemmer

Det hadde ikke blit noen irrettesettelse nei, det hadde blitt total utestengelse. MED saftig PM om hvorfor selvfølgelig. Men dessverre vet jeg ikke hvem det er....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:28   #17
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Viktig tema, dette!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:33   #18
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det hadde ikke blit noen irrettesettelse nei, det hadde blitt total utestengelse. MED saftig PM om hvorfor selvfølgelig. Men dessverre vet jeg ikke hvem det er....

Jeg tror jeg vet hvem det er, og det skuffet meg skikkelig....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:39   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Hvis noen "tror" de vet om medlemmer som gjør slikt, må vi få sjekket det opp - dvs. finne ut om det medfører riktighet. Send gjerne en PM til en admin eller moderator du stoler på. Slik at vi kan finne ut av det. Og iallefall sørge for at vedkommende ikke får tilgang til deler av forumet som fremover vil bli mer private.

Hvis noen VET sikkert hvem som gjør slik syns jeg absolutt en PM til admin eller moderator er et MUST.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:40   #20
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Æsj... jeg syns dette er skikkelig trist, har jo fått med meg at det er noe her... derfor er jeg ikke i journalene i redsel for å få med for mye eller vite for mye om folk... er jo litt synd det og, for da går jeg glipp av det hyggelige også

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:41   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Ja, helt enig. Slikt må jo få konsekvenser, og man må jo for all del få gjort at denne/disse personen(e) ikke får gjort det samme en gang til. Selv aner jeg ikke hva det er snakk om her, men jeg skjønner jo problemstillingen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:50   #22
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Ja, det luker ut luskere og de som er her for å snike, men det helper ikke mot aktive medlemmer som kanskje har flere hundre poster ! Det er DE som er de verste. Løsningen blir kanskje at hver og en bestemmer hvem som skal ha tilgang til journalen. En slags venneliste. Litt trist syns jeg, men slike løsninger må vurderes når det er Judas´er her inne. Og som jeg sa, finner jeg ut av HVEM som gjør slikt er det på hue ut !

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:51   #23
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

tro og vet er to forskjellige ting.. og det er det som er så farlig... men det som gjør meg litt oppgitt her er at på nederst på siden til forumet står det hvor mange medlemmer det er her inne... i natt var jeg her inne.. vi var bare to medlemmer og 33 gjester... men de har IKKE adgang til journaler mener jeg da.. du må være medlem for å kunne se på journaler.. men når du tenker over hvor mange medlemmer det er her inne... det er skremmende! for jeg ser flere navn som dukker opp flere ganger og føler som at jeg "kjenner" de.. men det er langt i fra 1/4 del av medlemslista... men så klart.. det er flere medlemmer som er "passive" i starten før de manner seg opp for å skrive noe her... og når sånne ting skjer kan vi også riskere å miste de ekte folka som vil være her.. men de er redde pga det som skjer.. det er teit synes jeg...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:54   #24
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

tro og vet er to forskjellige ting.. og det er det som er så farlig... men det som gjør meg litt oppgitt her er at på nederst på siden til forumet står det hvor mange medlemmer det er her inne... i natt var jeg her inne.. vi var bare to medlemmer og 33 gjester... men de har IKKE adgang til journaler mener jeg da.. du må være medlem for å kunne se på journaler.. men når du tenker over hvor mange medlemmer det er her inne... det er skremmende! for jeg ser flere navn som dukker opp flere ganger og føler som at jeg "kjenner" de.. men det er langt i fra 1/4 del av medlemslista... men så klart.. det er flere medlemmer som er "passive" i starten før de manner seg opp for å skrive noe her... og når sånne ting skjer kan vi også riskere å miste de ekte folka som vil være her.. men de er redde pga det som skjer.. det er teit synes jeg...

Æhhh DER følte jeg meg litt truffet for jeg logger meg aldri ut....

Jeg er på hele tiden, så da vises jeg vel der hele tiden??

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:58   #25
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Tillit i forumet

nei nei nei nei du skal ikke føle deg truffet!! snakker om de som ikek sier noe i det hele tatt du skal ikke føle deg truffet!! alle har sine dager der de ikke orker å prate... mener ikke at alle skal være aktive 24 timer døgnet her... men er ganske greit å vite om folk er seriøse eller ikke...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
TAKK til forumet Lille PCOS og karbohydratkontroll 8 31-05-07 14:29
Oppførsel på forumet Fedonisten Generell diskusjon 38 11-03-06 10:17
Om forumet Ketolysekuren HP Ketolysekuren 0 09-02-05 22:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no