Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Blodtypedietten > Type A

Fysisk aktivitet for type A

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-05, 21:32   #1
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Fysisk aktivitet for type A

Fysisk aktivitet

Jepp, dette er de vi skal drive med - jenter og gutter!

Yoga
Meditasjon
Tai chi
Svømming
Dans
Kampsport

Flaks for meg, så er dette (utelukkende og fulltallige) de sportene jeg har bedrevet i løpet av livet. Snodig, ikke sant?

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -

Sist redigert av smosje : 19-01-05 kl 06:55.
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 12-02-05, 21:54   #2
The Rose
Nytt Medlem
 
The Rose sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Hedmark
Alder: 55
Innlegg: 5
The Rose er på en erverdig vei
Smile

Svømming

Rart er det, men nå når jeg begynte å svømme følte jeg at dette passet meg. Stor var da overraskelsen da dette passet til min blodtype.

__________________
The Rose










The Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver å finne min egen sti Svar med sitat
Gammel 05-01-06, 22:19   #3
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Fysisk aktivitet for type A

dans, meditasjon og yoga er det som alltid har kommet naturlig for meg. I tillegg har jeg alltid vært interessert og fasinert av kampsport, selv om jeg aldri har drevet med det!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 13:24   #4
Quippini
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Hurdal
Alder: 58
Innlegg: 43
Quippini er på en erverdig vei

Sv: Fysisk aktivitet for type A

Dumt spørsmål kanskje (hvordan lærer man vel ellers), men er det noen former for fysisk aktivitet man bør unngå?
Savner kondisjonstrening på land i listen

__________________
quippini

BMI opp mot 23 -
her må det skjerping til!
Quippini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - og skjeler litt til blodtype... Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 17:34   #5
Tonika
Nytt Medlem
 
Tonika sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4
Tonika er på en erverdig vei

Sv: Fysisk aktivitet for type A

Jeg er A+.
Men går masse turer i fjellet og jogger... hadde ikke overlevt hverdagen på samme måten uten.. På den annen side er jeg fryktelig glad i å danse, og hadde det ikke vært for at jeg hater klor, så hadde jeg svømt en god del også. Yoga og meditasjon har alltid virket gøy, men kursene er så dyre..

Tonika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: foreløpig blodtypedietten Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 17:52   #6
Quippini
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Hurdal
Alder: 58
Innlegg: 43
Quippini er på en erverdig vei

Sv: Fysisk aktivitet for type A

Fjellturer er redningen for meg også - fysisk og psykisk.
Men til dem vil jeg jo gjerne ha bedre kondisjon, pusten går rimelig tungt etter noen hundre bratte høydemetere...
Jogging har jeg ikke knær til, så jeg sykler isteden - uansett hva de sier...

Svømming er jeg glad i om sommeren, og jeg har akkurat funnet ut hvor morsomt dans egentlig er, så noe passer da for meg også

__________________
quippini

BMI opp mot 23 -
her må det skjerping til!
Quippini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - og skjeler litt til blodtype... Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 13:56   #7
LiseLotte
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Horten
Alder: 59
Innlegg: 16
LiseLotte er på en erverdig vei

Sv: Fysisk aktivitet for type A

Enig! Jeg har også drevet kampsport og flyt og er glad i rolig svømming Høres deilige ut disse tingene.

__________________
Er i farta!!!

http://www.tickerfactory.com/weight-loss/wvVbgHj/
LiseLotte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert for tiden... Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 11:55   #8
cathrineelisabeth
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 3
cathrineelisabeth er på en erverdig vei

Sv: Fysisk aktivitet for type A

Dette var jo ganske kjipt for meg he he. har drevet med ballsport siden jeg var 10 år spesielt håndball. Dansing gjør jeg på byn da, om det teller
Yoga har jeg prøvd ut engang på sats. følte jeg forstyrret resten av timen med mine ubalanserte evner.

cathrineelisabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: gikk xtravaganza i 3 måneder - nå begynner jeg på lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 14:44
Føler ingen fysisk forskjell i ketosen... elian Induksjonen 1 26-07-04 16:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no