Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-10, 09:05   #1
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien
Talking

Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

For temmelig nøyaktig ett år siden startet mannen og jeg vårt ketolyse-eksperiment. Jeg kan ikke si jeg hadde spesielt trua på at det skulle være så effektivt, da hadde jeg ikke kjøpt meg en helt ny garderobe et par uker før start... Ble ikke så mye brukt den, nei.

Og det skal sies. I løpet av året har det vært flere utskiftninger av garderoben. Jeg har kommet frem til at jeg ikke kan kjøpe dyre ting (ennå), og heller ikke ting jeg knytter meg alt for mye til. Tror igrunn jeg totalt har kjøpt mer klær dette siste året enn på fem år samlet tidligere, selv om det også skal sies at jeg tidligere omtrent aldri fant klær jeg likte. Er noe med å være en størrelse 48/50 som kompliserer ting...

Hvor var jeg? Jo... Grunnen til hyppige garderobeskift? Minus nå straks 25kg! Sleng på litt trening, generell oppstramming og Lillevoff kan nå knøvle seg inn i 40/42 (overdel/underdel). *tar en liten seiersdans*

Lillevoffmannen har hatt enda større suksess med kuren, han har tatt av hele UTROLIGE 40kg!! Han er egentlig i mål med vekttapet nå, men må fremdeles jobbe med å omstille seg mentalt på at han nå er slank og hengslete fremfor kraftig og godt polstret. Jeg får til stadighet en godmodig skjennepreken når jeg plukker frem "små størrelser" til han i butikken, helt frem til han prøver det på og finner ut at han må ned enda en størrelse... Moro!!

Totalt vekttap på ca. 65kg på oss to i løpet av et år syns jeg er mildt sagt forbløffende. Ikke har det vært vanskelig heller. Vi har hatt ett og annet avbrekk, blant annet i jula og en liten sommerferie hvor det ikke lot seg gjøre å holde seg til kuren. Avbrekkene har jo gjort at man fikk et lite opphold i vektnedgangen også, men samtidig har det vært velkomne mentale avbrekk de få gangene ting har vært bittelitt vanskeligere enn ellers.

Det er lite jeg egentlig savner. Utfordringene består i hovedsak av sosiale situasjoner hvor både andre og en selv forventer inntak av diverse ting. Jul vil for oss nok alltid fremover være en pausetid, ettersom mye av julekosen for oss ligger i pepperkaker og slikt. Jeg sier ikke at alle må gjøre det sånn, men for oss fungerer det.

Jeg har fremdeles 15-20kg jeg vil ned, og har ikke dårlig tid. Om det tar et år til så er det faktisk greit. Enda lenger også, for den saks skyld. Det viktigste er at jeg trives med kostholdet, føler meg piggere enn noen sinne og ikke minst mega-fornøyd med ny garderobe

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:09   #2
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Gratulerer så mye, det er jo helt fantastisk!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:09   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Fantastiske resultater, gratulerer!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:11   #4
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Så flink dere har vært, merker jeg er litt misunnelig Skal selv ned 25-30 kg... Noen råd og vink du kan komme med til en nybegynner?? Som for eksempel noen annet til frokost enn egg og bacon

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:11   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Så utrolig bra!
Grattis til dere begge!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:20   #6
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Knallbra! Og så flott at dere deler slike historier!! Det gir mot til oss andre.

Nærmer meg 1 år jeg også. Og føler ikke jeg savner noe på denne kosten. Og har dermed større tro på at jeg skal holde meg etter endt diett! Fordi det ikke er en diett, men en videre livsstil :nikker:

Og det med å bytte ut garderobe er gøy Ikke minst kjøpe klær en vil ha, og ikke som bare passer. Blir mye salgsklær enda da

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:24   #7
Tinas
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 4
Tinas er på en erverdig vei

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Åhh herlighet! Så bra!
Jeg er nybegynner her.. forståt ikke så mye enda.. jeg kan sikkert lese dette en annen plass, men vet ikke hvor jeg skal finne det:P
Lurer på om noen kan hjelpe meg??
Hvor mye karbohydrater skal jeg spise, og hvordan skal jeg regne dette ut?
Når jeg ser på produkter, skal jeg da ta di me mest fett eller di me minst karbo??

På forhånd takk

__________________
Tiiina
Tinas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: karbo diett Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:39   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Opprinnelig lagt inn av Tinas, her.

Åhh herlighet! Så bra!
Jeg er nybegynner her.. forståt ikke så mye enda.. jeg kan sikkert lese dette en annen plass, men vet ikke hvor jeg skal finne det:P
Lurer på om noen kan hjelpe meg??
Hvor mye karbohydrater skal jeg spise, og hvordan skal jeg regne dette ut?
Når jeg ser på produkter, skal jeg da ta di me mest fett eller di me minst karbo??

På forhånd takk


Les denne tråden veldig nøye først og så kan du søke her på forum om det er noe du lurer på, eller lage deg en egen tråd å spørre i. Da er sjansen for at du får ordentlige svar, mye større! Velkommen hit, forresten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:44   #9
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

WoW

Så flott å lese

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:59   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Herlig lesing

Gratulerer så masse begge to

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:59   #11
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Så flink dere har vært, merker jeg er litt misunnelig Skal selv ned 25-30 kg... Noen råd og vink du kan komme med til en nybegynner?? Som for eksempel noen annet til frokost enn egg og bacon

Frokost her i huset går gjerne i noen skiver kjøttpålegg, osteskiver og tomat/agurk. I helgene når vi har bedre tid blir det heller eggerøre og laks/skinke eller egg og bacon, men sånn i uka spiser jeg bare det jeg "må" for å ikke være alt for sulten frem mot lunsj. Det har også noe med em generell sultfølelse som nærmest har forsvunnet...

Et annet triks er å lage litt ekstra middagsmat som du kan spise til frokost dagen etter, men det er ofte litt for heavy for meg, jeg er ikke så veldig frokostmenneske. http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=116 - Oppskriftsdelen av forumet har også noen tips.

Generelle tips ellers: Ikke stress med vektnedgangen. Noen ganger går det raskt, andre ganger står det stille. Kroppen din trenger tid til å henge med på hele sulamitten, og noen ganger betyr det da at den tar seg en liten tenkepause - og det er helt greit.

Fokuser på det du HAR oppnådd, fremfor å være oppgitt over at "det er så langt igjen". hver kilo er jo verdt sin egen lille seiersdans

Hold oversikt over nødutgangene - i overført betydning: ha et alternativ klart hvis du er et sted og er sulten. Det kan være nøtter eller en snack-salami i veska, eller en butikk i nærheten som du vet har noe du kan spise. Vi er litt mer avhengige av å planlegge ting når vi holder oss til denne dietten, det er lissom ikke bare å snappe med seg en bolle fra nærmeste bensinstasjon.

Men det meste lar seg ordne

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 11:07   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Åhh, så fint å lese! Jeg var akkurat inne og kikket på september-startere-tråden fra i fjor, er to uker unna ettårs-jubileum med ketogen kost selv... og minus tjue kilo.

Gratulerer med et utrolig år!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 12:04   #13
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Åhh, så fint å lese! Jeg var akkurat inne og kikket på september-startere-tråden fra i fjor, er to uker unna ettårs-jubileum med ketogen kost selv... og minus tjue kilo.

Gratulerer med et utrolig år!

Hurra! Gratulerer med fantastisk resultat selv!

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 12:06   #14
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

For en fantastisk lesning! Gratulerer så mye til dere begge! Og lykke til med de siste kiloene til degJeg er ikke ny, men har ikke lyktes enda, ikke nytte av ketolyse dietten. Får nå hjelp av Lindberg klinikken og håper å kunne komme en slik gledes strålende fotelling som deres om et års tid!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 23:50   #15
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Fantastisk! Gratulerer!

Jeg er nok av dem som er litt for utålmodig og fokuserer på de kiloene jeg har igjen. Takk for at du minte meg på å være takknemlig for de kiloene jeg faktisk har klart å kvitte med med!

Et lite spørsmål: Har dere vært i ketose hele tiden, eller har dere hatt pause innimellom? Har dere tatt noen tester hos lege? Det anbefales jo ikke at en holder på lenger enn 6 mnd i gangen, men jeg kommer ikke til å være i mål etter den tid, og er litt "redd" for å ta pause. (Har IKKE lyst til å gå opp igjen....)Hvilke erfaringer har dere?

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 01:30   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Opprinnelig lagt inn av Lillevoff, her.

Er noe med å være en størrelse 48/50 som kompliserer ting...

Jeg syns ikke det er spesielt vanskelig å finne OK klær i den størrelsen. Ikke engang en størrelse eller to større syns jeg var noe problem. Jeg tror jeg heller vil få et problem når jeg passer i mindre størrelser, for da må jeg begynne å sortere bort....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 08:12   #17
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Så fantastisk inspirerende, bra jobba og gratulerer!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 09:07   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Det anbefales jo ikke at en holder på lenger enn 6 mnd i gangen, men jeg kommer ikke til å være i mål etter den tid, og er litt "redd" for å ta pause. (Har IKKE lyst til å gå opp igjen....)Hvilke erfaringer har dere?

Dersom du føler deg frisk og fin og har flere kilo å ta av, er det ikke noe i veien for å fortsette så lenge du måtte ønske!
Mange her som lever i ketose og har gjort det i årevis!

Om du ønsker, kan du jo ta en legesjekk før du fortsetter etter de 6 første månedene, men det bør ikke være nødvendig om du selv føler du trives og har det bra!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:20   #19
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Opprinnelig lagt inn av Lillevoff, her.

Hvor var jeg? Jo... Grunnen til hyppige garderobeskift? Minus nå straks 25kg! Sleng på litt trening, generell oppstramming og Lillevoff kan nå knøvle seg inn i 40/42 (overdel/underdel). *tar en liten seiersdans*

Jeg har fremdeles 15-20kg jeg vil ned, og har ikke dårlig tid.

Hei Lillevoff, gratulerer med et fantastisk resultat til dere begge. Det er jo rett og slett kjempebra.

Merket at jeg ble litt nysgjerrig på dette at du nå kan bruke str 40/42 og skal ned enda 15-20 kg, hva er da målvekten din?

Selv bruker jeg alt fra 40 til 44 (i bukser) om dagen og ca 40 i overdeler, og jeg veier nå 73,2. Hvis jeg skulle ned 15 - 20 kg til ville jeg jo ha blitt veldig tynn.

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 21:02   #20
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Oi, her var det mye liv! Så moro!

Festina lente: Vi har hatt enkelte pauser, men aldri lenger enn to uker av gangen. Har vel hatt totalt tre slike pauser. Har også begge testet oss hos legen, så vi har fått oppbacking sånn sett. Var litt komisk da jeg glemte å si i fra om ketosen ved et annet legebesøk (matforgiftning, usj!) og de ble litt bekymret over ketoner i urinen... Men ble fort en interessant samtale ut av det, for sykepleieren hadde hørt litt om dette lavkarbo-greiene, som hun sa.

Generelt har verken jeg eller mannen hatt mageproblemer i pausene, men merker fort at vi er mer sultne og spiser mer mat enn "vanlig". Vektnedgangen stopper da også opp en god stund i etterkant, så det skal virkelig være verdt det /nødvendig før vi pauser opp.

Carisma: Problemet mitt med mye av de store størrelsene er at de er laget for en litt annen kroppsfasong enn den jeg har. Jeg er eh.. velsignet med en timeglassfigur, og syntes ikke det var så stas at de fleste overdelene var temmelig rettsydde. Bukser var alltid for store i livet hvis jeg fikk de over lårene og baken.

Helt konkret vipper jeg mellom 42 og 44 i underdeler, avhengig av butikk, og 40/42 i overdeler - og jeg veier ti kilo mer enn deg, Matglad. Kjemperart... Hvis jeg går ned 15 kg til ender jeg opp på en BMI på 23, og det syns jeg ikke er så ille mål. Med 20 kg blir BMI 21.. Men.. og det her er et STORT men... tallene er egentlig ikke så viktige. Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg vil se ut, kanskje det holder med ti kilo? Jeg har alltid vært overvektig, så jeg kan ikke egentlig si at jeg kan sette et nøyaktig mål. Jeg tar det litt som det kommer, tenker jeg. Jeg merker jo også at det tar tid å mentalt omstille seg, så jeg stoler ikke helt på det jeg ser i speilet om dagen. Nok en grunn til å ikke egentlig bry seg om tall... Men, jeg har jo heller aldri hatt suksess med noen "slankekur" tidligere, så dette er faktisk ganske nytt for meg.. På en bra måte

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 21:45   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Opprinnelig lagt inn av Lillevoff, her.

t de fleste overdelene var temmelig rettsydde.

Rettsydde overdeler? Da handler vi på veldig forskjelig butikker! Jeg syns problemet er at nesten alle overdeler går veldig mye ut nedover, og man ender opp med å se ut som telt... Må ofte sy inn nederst for at de skal passe.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 22:59   #22
maritam
Juniormedlem
 
maritam sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 43
maritam er på en erverdig vei

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

wow! Så fantastisk! Masse gratulasjoner til dere!

Jeg holder selv på med keto, og håper kiloene bare kan forsvinne
Jeg synes dere har vært fantastisk flinke!

maritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 08:28   #23
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!


Fantastisk flott jobb dere begge har gjort, det var artig å lese innlegget ditt. Lykke til med de siste kiloene og ikke kjøp flere klær for du er i mål
Selv har jeg prøvd å holde meg unna shopping, men heldigvis funnet noe gammelt på loftet som var brukanes. Men snart skal jeg ut å shoppe!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 10:29   #24
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Rettsydde overdeler? Da handler vi på veldig forskjelig butikker! Jeg syns problemet er at nesten alle overdeler går veldig mye ut nedover, og man ender opp med å se ut som telt... Må ofte sy inn nederst for at de skal passe.

Hehe. DET er for mye tiltak. Kan såvidt strekke meg til å sy på en knapp som har falt av... Men ja, det var telt-effekten jeg ikke var så begeistret for.

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 15:31   #25
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: Ett år på ketolyse og fantastiske resultater!

Må bare komme med en liten tilleggskommentar:

Måtte ut for å kjøpe ny vinterjakke nå (rart det der, den gamle kåpa kunne jeg nesten brette to ganger rundt). Ble visst nest minste størrelse på meg Riktignok var minste størrelse en S - 36/38, men med tanke på at jeg har plass til tjukk genser (og fremdeles ha nok plass) under min M 40/42-kåpe er jeg megaoverlykkelig.

Whuu huu, dette er moro!

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Våre fantastiske lavkarbosauser Albertine Annen mat 120 06-05-14 15:40
Donalds Fantastiske Kylling Nille Middag 23 09-02-09 12:20
Fantastiske kylling-wraps! Sheena Middag 6 11-02-08 18:17
Min FANTASTISKE kyllingsalat! boble Lunsj 17 02-04-05 23:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no