Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Magerost

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-10, 15:20   #1
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Magerost

Hvordan passer mager baconost inn i det fedonistiske kosthold?

Jeg tror jeg har forstått det riktig når jeg bruker mitt c-måltid slik: 3 rugsprø med mager baconost, paprika og agurk. Høres dette riktig ut? Spiser dette til lunsj, da jeg mener å ha lest at lunsj var det beste tidspunktet for et c-måltid.

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 09:27   #2
Tonje85
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 149
Tonje85 er på en erverdig vei

Sv: Magerost

Jeg tror mager baconost er helt greit. Det kommer vel an på hvor mye karber og fett det er i den. Jeg bruker å spise en smøreost fra firstprise, den inneholder 2 karber og 17% fett. Jeg tenker at i begrensede mengder må det jo være greit.

Jeg skulle tro det er et greit C-måltid. Men kanskje litt mye rugsprø? Skal ikke C'en tilsvare en halv håndflate? Men jeg er ikke sikker altså. Jeg prøver foreløpig å unngå C-måltider.

__________________


Tonje85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ikke helt bestemt meg ennå Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 10:47   #3
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Magerost

Ang rugsprø så tror jeg kanskje jeg må gå ned fra 3 til 2. Ser i menyforslagene at han oppgir 2 knekkebrød i et måltid. Det er bare det at de rugsprø'ene er så tynne... Tenkte å kjøpe noen andre istedetfor. Ser Nellie bruker Sesam Delikatesse (tror jeg det var).

Men Fedon har magerost i menyene sine også, sa da er det nok greit. Blir som regel et c-måltid hver dag på meg. Er ikke så flink til å bruke håndflatemetoden selv. Leser heller menyer og tar det som står der, ihvertfall til jeg blir litt varmere i trøya

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 12:18   #4
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Magerost

Hva tror dere om evt proteinbrød eller lavkarbo briks istedenfor rugsprø eller andre knekkebrød? Blir det feks mye mer kalorier i det?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Magerost madonnamamma71 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 17-04-10 22:35
Fiberrik med magerost og kalkunskinke Marianne Mellommåltider 0 11-05-05 20:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no