Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Easylife

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-09, 21:01   #51
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Syns innholdet i denne tråden etterhvert går over grensen jeg... det er en fri verden og folk må kunne få bestemme selv...
Det er vel ingenting i veien for at de som velger easy life har sin egen tråd her? Hvis det er utenfor hva forumet skal inneholde, er det opp til administratorene å stenge tråden og ikke la temaet slippe til igjen!
Syns også det er synd at forumet blir brukt til markedsføring da, og mistenker enkelte innlegg i denne tråden for å være fake, sleip markedsføring for skikkelig kostbare løsninger... Men det er nok ikke alltid like lett å luke ut!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 21:11   #52
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Jeg synes det er viktig å ha i mente at dette er et KOSTHOLDSFORUM. Ergo handler det om langt mer enn slanking, men også om helseeffekten ved et lavkarbokosthold.
Og det må vel være lov å si at man bør være skeptisk til en kommersiell pulverkur? 500 kcal om dagen, jeg grøsser litt på ryggen jeg altså. Men for all del, folk må gjøre ting på den måten de synes passer best, men sånn sett er jeg glad dere er her, sånn at dere har tilgang på kunnskapen om hvordan dere på en god måte kan spise ordentlig mat igjen når dere er ferdig

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 22:10   #53
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Jeg har sansen for Sidney Harris sitt visdomsord:
"Vi har ikke nådd opp i moden alder før vi er tilfreds med å ha rett uten nødvendigvis å måtte bevise at andre har urett"..

Forumet er er vel ment som et felles motivasjonverktøy der man kan støtte hverandre, gi tips og råd, samt komme med tilbakemeldinger som løfter og ikke undergraver

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 22:49   #54
Nenne
Juniormedlem
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 36
Nenne er på en erverdig vei

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Jeg har også hatt svært gode erfaringer med Easy Life, og årsakene til at jeg har gått opp i vekt igjen er mange og kompliserte. Synes at dette var en fin måte å få en kick-start på hva gjelder vektnedgang, trening og læring om både kosthold og mental trening.

Ellers synes jeg Cathrine, og Tulla, har noen gode poeng her, det er enkelte som har veldig krasse innlegg og meninger samtidig som de gir lite rom for andres meninger.....

Forstår heller ikke hvorfor flere hele tiden henger seg opp i at det er under 500 kcal ? De fleste går derved i ketose og ja, dere kjenner vel selv til hva som skjer i løpet av denne prosessen - det er jo nettopp at man ikke tærer på muskelmassen.

De fleste av oss som er her inne har problemer med overvekt og/eller våre holdninger til mat og spising. Flere av dere har funnet sin optimale livsstil, men det er fremdeles andre som er på søken. Anbefal gjerne, men at man rakker ned på 'opplegg' man overhodet ikke kjenner til bare fordi det er pulver inkludert (i 3-5 uker av et ett års opplegg) synes jeg er for snevert.

Vi har vel når det kommer til stykket samme mål alle sammen ? En sunn sjel i et sunt legeme ?

Nenne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low Carb Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 23:25   #55
*murre*
Nytt Medlem
 
*murre* sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 8
*murre* er på en erverdig vei

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Flott Cathrine, du skriver mye det samme som jeg tenker

Om det ikke er ønsket at vi som skal gå/går/har gått på easylife
kan være her inne på lavkarbo, så er det vel strengt talt
admin som kan bestemme dette? Jeg kan ikke si jeg har sett noe
sted at det ikke er lov å snakke om easylife her.

Håper flere "easylifere" står frem & forteller deres historie,
jeg gleder meg til å starte på kurs!

__________________
Begynner på Easy Life 9 februar!
*murre* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 10:34   #56
Marianne09
Juniormedlem
 
Marianne09 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 29
Marianne09 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Nå er jeg på dag fire med pulver og føler meg mye bedre

Har ikke sultfølelsen lenger og mye mer energi og godt humør^^
Gleder meg til veiing på onsdag(Y)

Marianne09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 11:04   #57
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 57
Innlegg: 257
balloon er ny på veien

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av *murre*, her.


Håper flere "easylifere" står frem & forteller deres historie,
jeg gleder meg til å starte på kurs!

Jeg begynner 11 februar, *murre*! Let´s do it together!!

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 11:15   #58
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg kan ikke forstå hvorfor denne pulverkuren fra Easy Life skulle gi en bedre kick-start enn Atkins, SKaldemann, LCHF og Ketolyse??

Er det noen som har gått ned MER med Easy Life sin kick-start enn de andre jeg nevner?

Det må vel være såååå utrolig mye bedre for dere å spise MAT enn pulver?

Noen nevner jo her at det er surt å sitte å drikke en vondt shake å SE PÅ at familien spiser middag..

Hvem har påstått at Easy Life er bedre? Påstanden går vel mere på at det er en vei å gå, ikke at den er bedre enn alle andre? Det kan vel heller ikke være slik at noen her inne skal påberope seg en rett til å si at "deres"kostholdfilosofi er den eneste rette? Endel her snakker som om de selv har gjort forskningsbaserte studier, kanskje man heller skulle lære seg å legge fram synspungter og råd uten å være så bastant. Jeg er enig i det som var sagt her tidligere at vi vet svært lite om de som dropper ut og misslykkes med sitt opplegg, uansett middel.

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 11:19   #59
Marianne09
Juniormedlem
 
Marianne09 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 29
Marianne09 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Det er ikke å påstå att "vår" måte er den beste.

Man må jo følge det som føles rett for seg selv og det man føler virker.
Alle er forskjellig, jeg har selv prøvd mye, men det har aldri funket.

Jeg har hatt problemer med og skille fra sunn mat og ikke så sunn mat.
For min del er det bra og følge pulver den første perioden nå for da blir det ikke så mye og passe på.

Så lærer jeg mer om kosthold og trening hver uke så jeg kan forbrede meg på det som kommer og ha alt i orden : )

Marianne09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 11:46   #60
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av Marianne09, her.

For min del er det bra og følge pulver den første perioden nå for da blir det ikke så mye og passe på.

Men dere skal jo over på vanlig mat etter kortere eller lengre tid, da blir det jo bare enda mer å passe på? Først å ikke sprekke fordi man er utsultet og lei av pulver, og så å velge riktig og ikke det man har valgt før.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 11:55   #61
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.


Forstår heller ikke hvorfor flere hele tiden henger seg opp i at det er under 500 kcal ? De fleste går derved i ketose og ja, dere kjenner vel selv til hva som skjer i løpet av denne prosessen - det er jo nettopp at man ikke tærer på muskelmassen.

Det er nok diskutabelt, Nenne Viser til innlegg av Pål her; http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23692

Opprinnelig lagt inn av Pål

Muskelvev er svært energikrevende og i sulteperioder kvitter kroppen seg med deler av muskelmassen for å spare på energien.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 12:07   #62
Marianne09
Juniormedlem
 
Marianne09 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 29
Marianne09 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

vi går jo ikke over på full kost med engang.

Går jo gradevis, og man blir ikke utsultet da sultfølelsen forsvinner

Funker hvertfall for meg og det er det viktisgste .
Håper på ett bra resultat og får se hvordan det går, er verdt ett forsøk for min del

Marianne09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 15:50   #63
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Jeg er enig i det som var sagt her tidligere at vi vet svært lite om de som dropper ut og misslykkes med sitt opplegg, uansett middel.

Vi vet vel en del om dem? De går opp i vekt igjen og forblir overvektige.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 15:55   #64
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av Marianne09, her.

man blir ikke utsultet da sultfølelsen forsvinner

Sultfølelse har ikke noe å gjøre med om man er utsultet eller ikke. Det er et kjent fenomen at sultfølelsen gir seg ganske raskt hvis tilgangen til mat opphører.

Forøvrig må jeg gi min tilslutning til alle andre her som er skeptiske til pulverkurerer. Før eller siden må man lære seg å spise sunt - hvorfor ikke før? Jeg fatter ikke hvorfor noen velger pulver i vann fremfor en nakkekotelett med ostegratinert brokkoli i fløtesaus. Fatter det ikke...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 15:59   #65
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Syns innholdet i denne tråden etterhvert går over grensen jeg...

Hvor da?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 17:43   #66
Marianne09
Juniormedlem
 
Marianne09 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 29
Marianne09 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Det er din mening : )

Skal gå på pulver i fire uker så skal jeg begynne å spise noen måltider til det

Er ganske ny på dette, men alle har hver sin mening og bra er jo det
Jeg hadde lyst på en liten quick start, og man får sikkert dette av mye annet også, men det har ikke funket for min del.

Synes det er kjempe flott att alle greier det på hver sin måte

Kjenner to som gikk på easylife hun ene gikk ned 30 kilo for ett år siden og hun har holdt seg der, og det synes jeg selv er kjempe bra.

Og da blir man selfølgelig motivert til å prøve dette selv

Marianne09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 18:26   #67
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Jeg gleder meg til å følge med dere som starter på easy life .
Syntes konseptet rundt det hele er veldig bra.. Og jeg gleder meg over at dere har funnet noe som motiverer dere til å ta tak i problemene deres, uansett om det er overvekt eller andre ting

Jeg aksepterer fullt ut de som er skeptiske, MEN dropp å gjenta det hele tiden! La de som lagde tråden her få ha denne tråden i fred for krasse kommentarer og "jeg vet at dette ikke funker" kommentarer!!!
Greit å si at man er skeptisk, men la det være med det....
Tenk litt på medmenneske. Ikke drep motivasjonen og gleden over å endelig ha funnet en måte som kanskje funker for denne personen! La vedkommende få lufte sine tanker og synspunkter uten å måtte få krasse og unødvendige kommentarer tilbake!
Det er plass for alle med samme filosofi her inne, ikke sant? Alle som velger ett lavkarboliv?

__________________

Cathrine
cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 18:35   #68
Marianne09
Juniormedlem
 
Marianne09 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 29
Marianne09 er på en erverdig vei

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Ja enig med deg der

Ikke alt kan funke for alle

Marianne09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 19:26   #69
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Jeg vet ikke helt, jeg. Synes skepsis til sånne opplegg er veldig riktig og sunt nettopp her inne, hvor vi i hovedsak fokuserer på ren og sunn mat.
Ikke dermed sagt at jeg mener dere ikke må prøve det, for all del, alle står jo fritt til å gjøre sine valg, men det er jo et tilbakevendende konsept, det å prøve å løse et komplekst livsstilsproblem med dyre pulverkurer.
Vil bare anbefale folk å være skeptiske. Funker det for dere, altså i varig forstand, så er det jo ingenting som bedre enn det.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 21:08   #70
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Eneste postitive jeg ser med å spise pulver er at man går ned i vekt, noe man også gjør med å spise RETT type mat. Da ser jeg ikke helt det store dilemmaet?

Og ja, jeg er enig i at folk velger jo selv, men jeg personlig liker om noen kommenterer både positive og negative ting ved kostholdet mitt, da alt faktisk ikke er sunne slanke metoder! Men med alle alternativene som er på markedet idag, er det ikke helt lett å skille lenger!

Men nå føler jeg ikke denne tråden starta som rent støtte og motivasjon da innlegget starter med "Har du prøvd alt uten å lykkes?"

pfft.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 21:15   #71
Tundeh
Medlem
 
Tundeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Klepp
Alder: 49
Innlegg: 168
Tundeh er på en erverdig vei

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Dere snakker om kick off. Eg tok av 8 kg på mine 2 første uker på ketolyse. Eg må også si at det å ha sultfølelse hver eneste dag er ikke noe kult. Og på Ketolyse fins ikke den følelsen i hele tatt for meg.
Det som gjør meg motivert er at det er så lett å fortsette. Det er ingen stress, det er plenty med mat på rema, rimi og prix osv.

__________________


Tundeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 21:23   #72
Marianne09
Juniormedlem
 
Marianne09 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 29
Marianne09 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Japp, er bra med kommentarer

Jeg skal hvertfall fortsette på dette til kurset er ferdig funker dette for meg er jo det supert, om ikke får jeg prøve noe annet

Er jo sånn det er..

Vil du se regnbuen må du tåle og møte regnet ;D

Marianne09 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 22:44   #73
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Hvem har påstått at Easy Life er bedre? Påstanden går vel mere på at det er en vei å gå, ikke at den er bedre enn alle andre? Det kan vel heller ikke være slik at noen her inne skal påberope seg en rett til å si at "deres"kostholdfilosofi er den eneste rette? Endel her snakker som om de selv har gjort forskningsbaserte studier, kanskje man heller skulle lære seg å legge fram synspungter og råd uten å være så bastant. Jeg er enig i det som var sagt her tidligere at vi vet svært lite om de som dropper ut og misslykkes med sitt opplegg, uansett middel.


Jeg mener ikke at noen har sagt at Easy Life er BEDRE. Men hvis man kan gå ned like mye eller mer ved å følge f.eks Ketolyse eller Atkins. Så måååå vel det være bedre enn å følge en kur hvor man ikke får spise mat på flere uker? Var det jeg mente med at "min kur" er BEDRE.. Jeg får spise MAT, så mye jeg vil t.o.m

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 22:48   #74
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Var det jeg mente med at "min kur" er BEDRE.. Jeg får spise MAT, så mye jeg vil t.o.m

Og du må ikke betale graps for det

Men jeg er nyskjerrig. Hvordan smaker disse shakene på easylife? Har smakt nutrilett - BLÆH!! :O Noka - tjaaah... spises ikke frivillig

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 22:53   #75
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Og du må ikke betale graps for det

Men jeg er nyskjerrig. Hvordan smaker disse shakene på easylife? Har smakt nutrilett - BLÆH!! :O Noka - tjaaah... spises ikke frivillig


De smaker like ille som alt annet, og man blir IKKE mett!!!! Kan ikke fatte hvordan noen kan klare seg på disse jeg. Jeg hadde aldri gjort det.....

Har ei venninne som er Easy Life instruktør (ps! Jeg snakker ikke med henne lenger! Neida, haha....) Så jeg har fått prøve shakene.

Ho har gått ned 14 kg ho, så det er klart det virker det gjør alle pulverkurer det. Men jeg forstår bare ikke HVORFOR PULVER NÅR MAN KAN FÅ GOOOOOD MAT FOR MINDRE PENGER OG SAMME/BEDRE RESULTAT?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar

Emneord
easylife


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
EasyLife og ketolyse pepsimia Andre dietter 5 12-07-11 18:25
Easylife ROTTA Spørsmål og svar 2 27-05-10 09:33
EasyLife're - se her Fedonisten Andre dietter 17 25-05-10 00:35
Ketolyse vs easylife Baluba Spørsmål og svar 12 05-06-09 23:26
EasyLife Mdarling Generell diskusjon 2 09-06-08 22:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no