Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-09, 22:43   #1
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

hmm... skjønner ikke stort egentlig.. håper det er noen her som er klokere enn meg

vel...sånn er det: jeg startet på OE for ca 3 mnd siden. La meg på karbo-tallet 30-40 g. Og har fulgt ca 1 g protein pr kroppsvekt. Resten har vært fett. Og fett har jeg fått.
8 kg på 8 uker! altså OPPGANG..fett på magen og rumpa. Det har jeg ikke hatt før. Jeg har alltid vært slank, men nå er jeg ved grensen på overvekt(BMI 25-26). ikke spiser jeg noe melk, kunstig søtning. Jeg har fokus på rene varer og har pøset på med mettet fett(smør, kokosolje, bacon, egg) og grønnsaker ved siden av...
Jeg prøver nå å gå ned til 10 g karbo og øke fett-andel.
Men jeg lurer altså på: hvorfor skjer dette? hvorfor lagrer kroppen dette fettet? virker jo nesten litt skummelt med alt fettet når jeg ser hvor det er blitt av... ikke har det gitt meg energi, bare et belte rundt magen...

Noen som kan forklare litt om dette? noen tanker/teorier?

PLEASE, trenger litt motivasjon til å fortsette akkurat nå

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 22:55   #2
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Trimmer du noe da? Jeg er ingen ekspert, men kanskje det er for høyt med 30-40 karfber i forhold til fettmengde for deg? Og hvis du ikke trimmer noe særlig, så tar du inn mer enn det du bruker opp.

Vet ikke jeg altså, men dette var det jeg kom på i farta

Du finner nok ut av det, og hva som passer kroppen din, og da forsvinner alle 8 kg med mer - ikke gi opp!

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 23:06   #3
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Hei
takk for svar. Det er riktig at det går mer inn enn ut

Men trener alle her som går ned da? trodde fettet skulle øke forbrenning jeg...uansett aktivitet eller ikke...
Jeg vet at trening er viktig, men når man har kronisk utmattelse så fungerer det ikke så bra. Jeg går noen turer og gjør det jeg klarer.
Men jeg lurer på hvorfor kroppen gjør dette? hvorfor har jeg gått opp og de aller fleste går ned i vekt...
Jeg har en mistanke om at jeg må lavere på karboene, det er greit, men jeg lurer på hvorfor det har blitt sånn?

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 23:06   #4
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Det her var rart ja.. Kan dessverre ikke komme med noe vettug her, men håper det er noen andre her som kan svare deg. Veldig kjedelig å gå opp da.

Lykke til! Håper du finner ut av det.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 23:19   #5
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av supha, her.

Det her var rart ja.. Kan dessverre ikke komme med noe vettug her, men håper det er noen andre her som kan svare deg. Veldig kjedelig å gå opp da.

Lykke til! Håper du finner ut av det.

ja, rart, ikke sant? for første gang i mitt liv må jeg slanke meg ..ikke at jeg skal klage over det, men det virker bare helt utenom/motsatt av "alle" andre her...at lavkarbo virker sånn..
Mine karboer har nesten utelukkende kommet fra paprika, løk, tomat, nøtter, mandler, kakao, kokos, bær, litt potet/gulrot. Sannsynligvis ligger problemet her, men det hadde vært fint å få tak i hvorfor kroppen har lagret fettet...det gir motivasjon til å holde karbo enda lavere og fortsette på lavkarbo

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 23:24   #6
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

ja, rart, ikke sant? for første gang i mitt liv må jeg slanke meg ..ikke at jeg skal klage over det, men det virker bare helt utenom/motsatt av "alle" andre her...at lavkarbo virker sånn..
Mine karboer har nesten utelukkende kommet fra paprika, løk, tomat, nøtter, mandler, kakao, kokos, bær, litt potet/gulrot. Sannsynligvis ligger problemet her, men det hadde vært fint å få tak i hvorfor kroppen har lagret fettet...det gir motivasjon til å holde karbo enda lavere og fortsette på lavkarbo


Jeg vet at vekten kan stoppe opp hvis man spiser mye av tomater, nøtter og bær. Men aldri hørt at man går opp av det

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 00:42   #7
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Kjedelig... Jeg tipper du har fått i deg for mye karbohydrater.Når du spiser karbohydrater er dette brennstoffet som kroppen foretrekker å bruke.Fettet og proteinene du inntar vil ikke bli brukt som brennstoff før du er tom for karbohydrater,og dermed lagres fettet.Det står bla en advarsel om dette i Ketolyse boka som kun tillater 15 g karbo (for kvinner): Hvis ikke kuren følges nøye er det lett å gå opp i vekt.. Har hørt at 1 kg fett tilsvarer ca 8000 kalorier, så hvis du har spist mye fett og fått for mye karbo legger disse seg rett på..
Jeg vet ikke hvor mye fett du spiser, men jeg ville enten:
1. begrenset fett inntaket, kun litt til hvert måltid for å holde insulinproduksjonen lav og spist 30-40 g karbo, og holdt kontroll med kaloriinntaket eller:
2. gått den andre retningen, kutta drastisk ned på karbo og spist mer fett og proteiner.(karbo terskelen for å indusere ketose er forskjellig for folk, men 30-40 g karbo er for mye for meg ihvertfall)
Du får nok kiloene kjapt av igjen :-)

nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 09:20   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Jeg ville kuttet ut poteter, gulrot og andre kilder med mye stivelse først og fremst. Hvis kroppen din ikke vet hvordan den skal behandle disse vil den gå i ball med det andre også.
Jeg tåler ikke noe med stivelse, og jeg tror det er vansligere enn vi vet om.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 11:29   #9
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Hvis du var ganske slank fra før, tror jeg det er mye av grunnen. Dette kostholdet skal jo være regulerende mot normalvekt. Kanskje du og kroppen din er uenige om hva som er normalt for deg, og derfor holder på fettet.
Jeg tror også som noen andre her at veien å gå videre må være å gå enda lenger ned på karbohydratene og spise enda mer fett. Muligens også passe på kaloriinntaket, siden dette er et litt spesielt tilfelle. Mener ikke at du skal spise lavkalori i tillegg, men bare passe på at du ikke ligger "unødvendig" høyt.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 12:23   #10
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Er det en riktig antakelse at du spiste mer karbohydrater tidligere enn du gjør nå? I så fall er det hverken gulrøtter eller poteter som gjør at du går opp nå mens du ikke gjorde det tidligere.

Og er det en riktig antakelse at du spiste færre kalorier før enn du gjør nå?


Sist redigert av The Dude : 17-06-09 kl 12:41.
The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 12:28   #11
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Kronisk utmattelse? I retning ME, eller "mildere"? Kroppen oppfører seg rart i en slik tilstand. Fordøyelsen og stoffskiftet virker ikke som det skal.

Min erfaring er at det ikke var noe "skummelt" å gå ned til 15 g karber pr dag, tvert imot... kroppen elsker det! ME-messig er jeg "over kneika" og på bedringens vei, før jeg begynte kuren, men allikevel... å være i ketose er det mest behagelige jeg har kjent på mange år. Jeg tåler til og med å gå turer! (Men for all del... lytt til kroppen hvis den ikke tåler aktiviteter.)

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 14:28   #12
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Er det en riktig antakelse at du spiste mer karbohydrater tidligere enn du gjør nå? I så fall er det hverken gulrøtter eller poteter som gjør at du går opp nå mens du ikke gjorde det tidligere.

Og er det en riktig antakelse at du spiste færre kalorier før enn du gjør nå?

Ja jeg spiste mer karbo før. Før jeg begynte på OE spiste jeg diett ala Fedon/mager steinalder(inkl kornvarer). Lå på ca 60-80 g karbo og fettandel ganske lavt.Protein omtrent det samme.
Altså endel lavere på kcal.
Har alltid holdt vekten på 56-57 kg(jeg er 163 cm), med moderat/litt mosjon. Pga andre helse-problemer ønsket jeg starte på OE. Svingende blodsukker, kronisk utmattelse, lavt blodtrykk etc.. Jeg har blitt endel bedre på OE, men fikk altså disse 8 kg ekstra på på ganske kort tid. Ser ut til at det vekten har vært stabil den siste mnd nå...

Å telle kcal er noe skikkelig møkk. Jeg vil ikke slanke(les sulte) meg på den måten. Heller ikke i mitt tilfellet. Jeg tror løsningen er enkel: lavere på karboene. mye lavere. Men hvorfor jeg har gått opp 8 kg på OE skjønner jeg ikke noe av..

tja...kanskje "kroppen" mener BMI på 25-26 er det ideelle for meg? eller er det bare en tilpasningsperiode? på 3-4 mnd?? tåler jeg ikke karboer i det hele tatt(hvorfor har jeg alltid vært slank da tro)...

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 14:40   #13
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Vaffel, her.

Kronisk utmattelse? I retning ME, eller "mildere"? Kroppen oppfører seg rart i en slik tilstand. Fordøyelsen og stoffskiftet virker ikke som det skal.

Min erfaring er at det ikke var noe "skummelt" å gå ned til 15 g karber pr dag, tvert imot... kroppen elsker det! ME-messig er jeg "over kneika" og på bedringens vei, før jeg begynte kuren, men allikevel... å være i ketose er det mest behagelige jeg har kjent på mange år. Jeg tåler til og med å gå turer! (Men for all del... lytt til kroppen hvis den ikke tåler aktiviteter.)

Takk Vaffel
som sagt prøver jeg 10-15 karboer nå, må jo gjøre noe når det er blitt sånn. Men det er fortsatt en gåte hvorfor OE ble sånn.. muligens at det hadde rettet seg opp etterhvert av seg selv...i dont know..
Synes bare det var rare greier å legge på seg av OE. hvis jeg ikke tåler karboer burde jeg hatt mye mer overvekt fra tidligere..

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 17:54   #14
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Takk Vaffel
som sagt prøver jeg 10-15 karboer nå, må jo gjøre noe når det er blitt sånn. Men det er fortsatt en gåte hvorfor OE ble sånn.. muligens at det hadde rettet seg opp etterhvert av seg selv...i dont know..
Synes bare det var rare greier å legge på seg av OE. hvis jeg ikke tåler karboer burde jeg hatt mye mer overvekt fra tidligere..

Det å ikke tåle karbohydrater er ikke alltid synlig. Halvparten av de som dør av hjerteinnfarkt er normalvektige, og det er ikke bare de som er overvektige som sliter med livsstilssykdommer (som egentlig betyr overforbruk av karbohydrater over lengre tid). Kanskje du har gluten- eller melkeintoleranse? Det kan man enkelt sjekke ved en urinprøve.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 18:34   #15
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Hvis du var ganske slank fra før, tror jeg det er mye av grunnen. Dette kostholdet skal jo være regulerende mot normalvekt. Kanskje du og kroppen din er uenige om hva som er normalt for deg, og derfor holder på fettet.
Jeg tror også som noen andre her at veien å gå videre må være å gå enda lenger ned på karbohydratene og spise enda mer fett. Muligens også passe på kaloriinntaket, siden dette er et litt spesielt tilfelle. Mener ikke at du skal spise lavkalori i tillegg, men bare passe på at du ikke ligger "unødvendig" høyt.

Enig med Nalana...Hvis du ETTER at du la på deg 8 kg nærmer deg bmi 25-26, hva slags bmi hadde du FØR det da?? Nå vet jeg at bmi ikke er den kjekkeste greia, men et pekepinn er det jo likavel??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 20:58   #16
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Enig med Nalana...Hvis du ETTER at du la på deg 8 kg nærmer deg bmi 25-26, hva slags bmi hadde du FØR det da?? Nå vet jeg at bmi ikke er den kjekkeste greia, men et pekepinn er det jo likavel??

jeg har alltid hatt BMI på mellom 21-22. nå er den på 24.5. Ja det kan jo være at det er normalvekt for meg, og at jeg egentlig har vært noe undervektig(selv om jeg aldri har vært tynn) tidligere... men kan hende"kroppen" synes det...at litt spekk skal vi da ha..
hmm ..

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 21:05   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

jeg har alltid hatt BMI på mellom 21-22. nå er den på 24.5. Ja det kan jo være at det er normalvekt for meg, og at jeg egentlig har vært noe undervektig(selv om jeg aldri har vært tynn) tidligere... men kan hende"kroppen" synes det...at litt spekk skal vi da ha..
hmm ..

Da er det DU som sitter med fasiten! Vil du oppnå optimal ernæring eller følge bmi? OE gir deg tydeligvis noen kilo ekstra. Eller har du håp om bmi som var lavere enn det du var???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 21:07   #18
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det å ikke tåle karbohydrater er ikke alltid synlig. Halvparten av de som dør av hjerteinnfarkt er normalvektige, og det er ikke bare de som er overvektige som sliter med livsstilssykdommer (som egentlig betyr overforbruk av karbohydrater over lengre tid). Kanskje du har gluten- eller melkeintoleranse? Det kan man enkelt sjekke ved en urinprøve.

Hei
ja sant det du sier der egentlig. .. kan hende at jeg blir mer og mer sensitiv for karboer etterhvert.
Jeg startet på OE med å innføre melkeprodukter(ost/rømme). Hadde ikke rørt melk på et par år da...
dette fikk blodsukker til å svinge veldig de første 3-4 ukene, men jeg trodde det var generell omstilling av kosten... Allerede da hadde jeg lagt på 3-4 kg. Muligens det tok 3-4 uker etter det igjen for å stabilisere det igjen(og 4 kg til), for nå har jeg holdt meg på samme vekt i 1 mnd og ikke rørt melk ... kan altså ha vært melken som har vært den store synderen..
tenkte egentlig ikke på det før du nevnte det .....det var bra
..(gluten har jeg ikke i kosten)..
Det kan jo være en grei historie hvis andre opplever det samme

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 21:16   #19
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Vet du hvorfor jeg går opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da er det DU som sitter med fasiten! Vil du oppnå optimal ernæring eller følge bmi? OE gir deg tydeligvis noen kilo ekstra. Eller har du håp om bmi som var lavere enn det du var???

Da jeg startet på OE var det kun helse. Det spiller egentlig ikke så stor rolle for meg om jeg la på meg 8 kg, hvis jeg kan ha god helse
Jeg skal ikke klage så mye over det altså...jeg bare lurte på om det var noen grunn til det....
Kanskje noen hadde noen tanker om det.
Veggpryd nevner melkeprodukter også. Det kan ha vært årsaken for jeg startet OE med å innføre det(etter å ha kuttet det ut i et par år). Men bare litt. Men jeg tror det kan ha gjort alt ustabilt i starten. Nå har jeg kuttet det ut igjen og ligger stabilt på vekten(siste mnd)...
Jeg går også ned på karboene og ser hvordan det går fremover..UTEN MELK

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hvorfor står vekt og måleebånd stille? Sukra Lavkarbo generelt 9 25-02-09 21:36
Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Thalen Ketolysekuren 13 12-02-09 08:44
Hvorfor? (Hvorfor ketose?) Cammis Spørsmål og svar 3 24-01-09 18:55
Jeg går OPP i vekt ... Hvorfor? MorStine Ketolysekuren 29 26-10-07 10:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no