Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Fase 2, sluttet å gå ned i vekt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-08, 10:38   #1
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Fase 2, sluttet å gå ned i vekt

Jeg har vært 30 dager på fase 1 hvor jeg gikk ned 1 kilo hver uke,
tilsammen 4 kilo. Syntes ikke det var så fantastiske med tanke på hvor hvor streng denne dietten er, men ned i vekt er nå bedre enn opp.

Så begynte jeg på fase 2 for 2 uker siden, og vektnendgangen stoppet helt opp fra første dag. Jeg har t.o.m gått opp 200 gram (hadde ikke mensen, og kan ikke skylde på den)
Dette forundrer meg, for Fase 2 skal jo fremdeles være en vektnedgangsfase, men ikke så mye som i Fase 1.
Er også veldig rart med tanke på at jeg har begynt å svømme og gå lange turer, noe jeg ikke gjorde i Fase 1.

Tanken som slår meg nå, er om dette rett og slett ikke fungerer på meg?
Jeg er veldig lite motivert til å fortsette å spise denne ekle maten hvis jeg ikke går noe ned i vekt.

Noen som har opplevd det samme?

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 11:24   #2
ijad
Juniormedlem
 
ijad sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 27
ijad er på en erverdig vei

Sv: Fase 2, sluttet å gå ned i vekt

Hei.

Det samme har skjedd med meg, gikk også ned ca 4 kg på fase 1. Nå veksler jeg mellom fase 2 og 3. I likhet med deg så har jeg begynt å trene mye mer, vekten står stille men målene har gitt fantastiske resultater Gått ned 52,5 cm tilsammen på midje , bryst, lår og hofter.
Var til ED legen og muskelmassen min er blitt litt høyere siden sist, noe som kan være grunnen. Hun mente fettet "slipper" etterhvert. Det som er så bra er at alle kg jeg har gått ned er kun fett, ikke muskler og det er kjempe bra. Vi får smøre oss med tålmodighet. Jeg tenker som så, jeg har brukt maaaaange år på og legge på meg disse kg så skulle bare mangle at de sitter som støpt så får det heller ta litt tid og bli kvitt de, så lenge de forsvinner på den rette måten.

Lykke til!

__________________


ijad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach + trening Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 22:19   #3
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Sv: Fase 2, sluttet å gå ned i vekt

Godt å høre at det ikke bare er meg.
Jeg får vel ha litt mer tålmodighet og begynne å måle meg.
Målte meg før jeg begynte, men har ikke fortsatt med det,
så skal bli spennende å se om det er noe forskjell.

Takk for innspillet Ijad! Nå føler jeg meg faktisk mye mer motivert

Og lykke til til deg og!

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 23:41   #4
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Fase 2, sluttet å gå ned i vekt

Så fint, Petit Fleur ! Og for et deilig, deilig nick Muskler veier mer enn fett, vet du. Og så er det disse platåene, da. Plustelig så slipper det. Det gjorde det hod meg. Guuuud, så glad jeg ble da.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sluttet med kaffe og mistet fullstendig lysten til søtt! Eva Generell ernæringsdebatt 24 25-02-14 17:46
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Jeg har sluttet å skeie ut ... Solis Generell diskusjon 9 18-09-07 15:33
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16
Sluttet med ferdig blandet shaker? Engmar Lavkarbo generelt 4 25-08-06 20:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no