Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Julistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-11, 14:19   #451
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Ser ovanfor her at eg ikkje skulle stige så masse på vekta Det går dårlig gitt Steig på vekta i dag også og er no 100,1 kg, ned 800 gram sidan 24. februar, fattige 200 gram frå tosifra. I løpet av veka/neste veke er eg nok tosifra og det kjennes bra ut

Stressar ikkje med vekta, men må liksom stige på den berre for å sjekke om eg har gått ned nokon gram til

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 12:00   #452
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Hoppa på vekta i dag også gitt 99,8 kg og har då gått ned 300 gram sidan tysdag Går ikkje inn i cm, men det er sikkert fordi eg ikkje trenar så mykje. Målet er eigentleg å starte med Jillian igjen, men har ikkje klart å finne motivasjonen endå. Eit par kg til ned, så SKAL eg starte

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 18:27   #453
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Herlig, Sunroad! Jeg vil også under 3-sifret.NÅÅÅ!

Igår: 100,1 kg. Idag: 102,3!!!!! *grrrrknurrfaensf****hel****møkk*

*freeees*

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 10:48   #454
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Lenge siden siste update... har slitt med å gå ned en stund, men nå har det løsnet igjen 0,5 ned siste uke

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 14:09   #455
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av ltfutt, her.

Lenge siden siste update... har slitt med å gå ned en stund, men nå har det løsnet igjen 0,5 ned siste uke


Endelig har jeg fått oppdatert tickeren jeg også, skarve 200 gram ned. Dog, det har vært mye oppgang også. Spiser som en tulling for tiden. Alt bakker imot.

Nytter vel kanskje ikke når man faller for fristelsen grov baguette med kylling og bacon fra Knoll og Tott...

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:42   #456
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Ikke alt er like enkelt - av og til føler man at det er motbakker uansett hvor man snur seg. Da må man ta med seg det positive man kan, 200 gram ned på vekta er et skritt i riktig retning det Om ikke annet så blir det litt lettere å gå oppover motbakkene.

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 10:03   #457
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Nå går det nedover gitt - 1 kg siden forrige helg, snart er det mindre enn 10 kg til første mål

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 18:20   #458
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

WOHOOOOOOOOO! :wav:

Første gang under 3-sifret idag!!! *danse gledesdans*

Går sikkert oppigjen, slik som det går opp og ned for tiden, mendahar jeg i det minsteVÆRT DER!!!

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 08:07   #459
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Hipp hipp!! Gratulerer Mallilen!!

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:02   #460
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

I morgen blir det! Altså! Har fått ei oppskrift på lavkarbo brød, står straks i ovnen. Full av ost og solsikkekjerner, så blir spennende.
Aner ikke hva vekta sier, sikkert 92,5. Vært på trening i dag! HOAH!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 07:48   #461
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Det går opp og ned her i verden. Har vært litt slapp med lavkarboen over en tid nå, spist litt for mye av ting jeg ikke burde, og har dermed gått opp et par kilo. Men, i går var en god dag kjente jeg på kroppen. Svettet masse, selv når jeg ikke var i aktivitet, akkurat slik som jeg gjorde i fjor når jeg startet opp... så nå er jeg i gang igjen. Må ned 1 kg til før jeg er der jeg var ved siste update - og jeg satser på at jeg er der snart!

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 09:35   #462
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt. Jeg trener 2-3 ganger i uken med styrke og oppbygging av kjernemuskulatur. Spiser ketolyse enda, men siste uken har jeg gått fra 90,5 forrige mandag til 92,2 denne mandag! Det tar fra meg all motivasjon, altså!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 12:11   #463
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Urk. Har hatt en dårlig mnd. gikk opp 4 kg kort etter minstenoteringa på 2-sifret, og etter det ga jeg vel litt F i to uker. Resultatet ble da altså 105,9 kg som ble måling på søndag. Mandag ble det ny frisk, og dagens vekt viser 103,5. FOrnøyd med det, altså Bare være flink og fortsette nå )

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 16:10   #464
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Hjelpes meg for et liv! Nå har jeg aldri falt inn og ut av både lavkarbo og ketose siden jul - finner ALDRI nok motivasjon og disiplin - og jeg savner absolutt den kontrollen jeg engang hadde. Da tilbudet om sjokoladebiter på skolen bare ble møtt med et fnys og et "jeg har det fint uten". Nå er det heller... "GI MEG MEREEEE". Idioti!!

Var i konfirmasjon i går, spiste ikke så alvorlig mye kake, men litt for mye loff kanskje. Våknet i natt med luftsmerter, kvalme uten sidestykke og sure oppstøt. Eneste botemiddel var å kaste opp. Så i dag har det gått i fløtekaffe og jalapenos-kjeks med salami og majones. Problemet er igrunn nå at jeg har kjøleskapet og kjøkkenskapet fullt av knekkebrød, frokostblanding osv. Sukk. Men nå, når jeg kjenner hvor dårlig magen min er (og tildels hodet også), så er jeg bare nødt. Savner dog aktivitet i gruppa.

Vekt 26. april: 91 kg. Halvt kilo over minstenotering (ikke dårlig etter påske...)
Vekt 09.05: 95 kg. Skjemmes!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 19:33   #465
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Pruttilutt: Trena du masse? Hugs at musklar veg meir enn feitt

Her går det også i mykje trening og dermed saaaaaaakte nedgang og faktisk litt oppgang inn i mellom, men eg berre minner meg sjølv på at feittet renn bort og musklar dukkar opp

10. mai:
Vekt: 100,1 kg -600 gram sidan 26. april

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 16:34   #466
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

Lenge siden jeg har vært her inne, ikke store nedgangen siden sist, men litt opp og ned. Er på godt tur å har mere kontroll over ketolysen nå.
Ønsker alle lykke til

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 17:42   #467
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Hei!

Nei, trener ikke. Siden jul har det som sagt glidd ut. Kan iløpet av en periode på 5-7 dager legge på meg 6-7 kg, sist i juni. Har bedre kontroll over det nå, mer standhaftig enn på flere måneder.
Har ikke vekt da den er kidnappet, men snikveiing hos venninner viser nedgang, så det er bra
Håper å være under 90 til jul


Godt å se det er noen igjen her inne

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 21:41   #468
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hei!

Godt å se det er noen igjen her inne

Ja vi må sette i gang denne tråden igjen, Utrolig godt å komme igang igjen Nå er jeg skikkelig motivert, å jentene mine har bestemt godteriløfte til jul. Så her kjøpes det heller ikke godteri for tiden. De er fast bestemte så dette tror jeg også de klarer å da er det jo ikke noe som frister meg heller. Liker ikke godter,i liker ikke godteri, liker ikke godteri

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 23:01   #469
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Ja, det er fornuftig å innarbeide godteristopp, av mange grunner.
Jeg er med i en ny tråd av året, junigruppa. Det er en fantastisk gjeng, altså! Gleder meg til hver dag å logge inn og skravle om alt vi måtte føle for å skravle om. Over 2600 innlegg nå, og mer blir det Heng deg med der, du er jo en "gammel traver" du også, og vi klarer faktisk holde en viss stram linje alle sammen

Synd at så mange har falt fra, vi hadde en fin tone i julistartergruppa 2010

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Julistarternes tråd Mizzme Ketolysekuren 326 26-07-11 19:31
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no