Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

VitaePro og lavkarbo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-10, 22:03   #1
LouLou
Gjest
 
Innlegg: n/a

VitaePro og lavkarbo

Jeg har hatt en del problemer med vonde ledd og rygg.Og plagdes en hel del med herpes munnsår. Etter at jeg startet med Vitaepro, har disse problemene nesten forsvunnet. Jeg prøvde å slutte med det en gang, og da kom problemene tilbake etter kort tid.
Det jeg lurer på er om jeg kan fortsette å ta Vitapro selv om jeg går på lavkarbo?
Vil nødig slutte med kosttilskuddet.

  Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 09:57   #2
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: VitaePro og lav karbo

Om det har fungert så langt - kombinasjonen VitaePro og lavkarbo - så ville eg berre fortsatt med det!

Så får du heller sjå korleis det utviklar seg om du ikkje har gått over på lavkarbo enno, fordi du er usikker... Men eg reknar nesten med at det ikkje er noko problem
Prøv deg fram og sjå korleis det går

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 10:19   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: VitaePro og lavkarbo

Det kan du sikkert med stort hell gjøre. Raske karbohydrater og dårlige matoljer/margarin kan virke betennelsesfremmende og skape ubalanse i bakteriefloraen, og mange opplever at de blir bedre i ledd av å spise lavkarbo, og ellers også får bedre restitusjon på diverse, kanskje det også kan gjelde herpes? Jeg var mildt plaget med det i forindelse med forkjølelse og stress før, men når jeg tenker på det nå, så har jeg jammen ikke hatt utbrudd på det jeg kan huske .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 10:28   #4
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: VitaePro og lavkarbo

Jeg fikk ikke noen bedring av munnsår da jeg gikk over til ketolyse/lavkarbo dessverre. Men jeg har fått Zovirax tabletter på resept og de hjelper virkelig godt
De er ganske dyre og det står at man skal ta 5 om dagen i 5 dager ved utbrudd, men jeg opplever at det holder å ta 2-3 den dagen jeg kjenner at jeg får et munnsår, og så forsvinner det! Helt utrolig! Etter at jeg fikk tablettene har jeg heller ikke fått utbrudd så ofte.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 10:41   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: VitaePro og lavkarbo

Ja, det er sikkert forskjell også på hvor hardt angrepet man er. Jeg fikk bare noen blemmer på innsiden av munnvika, plagsomt nok, men de fleste som har munnherpes har det nok verre enn jeg hadde . Håper jeg ikke framstilte det som en quick fix, altså .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 21:41   #6
LouLou
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: VitaePro og lavkarbo

Jeg har vært skikkeli plaget med dette viruset altså.jeg har hatt opp til 14 utbrudd på ett år.Med betennelse i sårene av og til, slik at jeg måtte på penicillin.Jeg prøvde å slutte med vitaepro, og det kom tilbake etter kort tid.
Det ble 3 utbrudd på 3 uker.det siste skikkelig ille

Jeg er bare redd for att Vitaepro'n skal hindre vektnedgang.

(startet jo på lavkarbo for ca.3 uker siden.,men sprakk grundig etter en uke.Derfor har jeg startet på nytt idag.Håper det går bedre nå)

  Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 23:31   #7
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: VitaePro og lavkarbo

Er det en spesiell grunn til at du tror Vitaepro kan hindre vektnedgangen din? Hvis du har så bra resultater med dette produktet, ville jeg definitivt fortsatt med det så lenge du føler det har en effekt. Skulle du etterhvert på lavkarbo merke at du kanskje får de samme helseeffektene via maten du spiser, kan du jo vurdere å kutte ned på kosttilskuddet, men inntil det eventuelt skjer, kan jeg ikke skjønne at det skulle være noe problem å ta disse. Helse og velvære er vel uansett viktigere enn bare vektnedgang (selv om disse selvfølgelig ofte er korrelerte)

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 00:08   #8
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: VitaePro og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det er sikkert forskjell også på hvor hardt angrepet man er. Jeg fikk bare noen blemmer på innsiden av munnvika, plagsomt nok, men de fleste som har munnherpes har det nok verre enn jeg hadde . Håper jeg ikke framstilte det som en quick fix, altså .

Nei, det er nok mange årsaker til utbrudd og hvor hardt man blir angrepet.
Vanligvis fikk jeg såpass små utbrudd at de fint kunne kamufleres med dekkstift, men det var jo vondt og ekkelt allikevel .
Jeg merker at varmt vær har en positiv virkning (har nok bosatt meg på feil plass i så henseende ), men det beste var Zovirax tabletter altså.

Det er ikke bare kjekt, for det er samme medisin som gies ved venerisk herpes...og de på apoteket her, tror jeg er veldig vant til å snakke med halvdøvve kunder . Ja, ja.

Fint at det funket for deg

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no