Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Har du en god bodyscrub å anbefale?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-03-12, 11:44   #1
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Har du en god bodyscrub å anbefale?

Det er veldig vår og det er på høy tid å ta vårklargjøringa av gusten vinterkropp

Så, har du en vidunder-bodyscrub som gjør underverker med tørr og "nuppete" hud?

Eller andre supre tips?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 11:52   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det er veldig vår og det er på høy tid å ta vårklargjøringa av gusten vinterkropp

Så, har du en vidunder-bodyscrub som gjør underverker med tørr og "nuppete" hud?

Eller andre supre tips?

Jeg bruker hampvott (tørrskrubbing) før dusj, så en god bodylotion etterpå

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:00   #3
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Lag din egen kroppskrubb av sukker og kokosolje! Smelt kokosoljen og bland i masse sukker, så får du en kroppskrubb som er MYE bedre enn det meste du får kjøpt. Eventuelt er MD Formulation's face and body scrub helt fantastisk, men den er jo litt dyr da.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:08   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Jeg har et "annet" tips - det som til sist tok knekken på min kronisk tørre/nuppete hud, var Udo's choice (olje-kosttilskudd). Innvortes bruk, altså!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:13   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg bruker hampvott (tørrskrubbing) før dusj, så en god bodylotion etterpå

Hampvott må jeg få kjøpt igjen, nå har jeg bare en "ekkel" nylonlignende sak...
Takk for påminnelsen

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Lag din egen kroppskrubb av sukker og kokosolje! Smelt kokosoljen og bland i masse sukker, så får du en kroppskrubb som er MYE bedre enn det meste du får kjøpt. Eventuelt er MD Formulation's face and body scrub helt fantastisk, men den er jo litt dyr da.

Åhh, da har jeg den perfekte krukka med beinhard kokos/shea olje stående!
Ehh, bare kjøpe sukker først

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Jeg har et "annet" tips - det som til sist tok knekken på min kronisk tørre/nuppete hud, var Udo's choice (olje-kosttilskudd). Innvortes bruk, altså!

Har bælmet innpå både Udo`s og kokosa, det har minimal virkning på huden min, teit nok. Men, om jeg får i meg for lite "krymper" huden og klør som besatt!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:51   #6
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Jeg bruker også sukker og olje. Helt uten ekle tilsetningsstoffer, og så billig!

Men jeg bruker hamvott i dusjen oftere, slipper å vaske dusjen etter bruk.

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 14:37   #7
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Re: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Lag din egen kroppskrubb av sukker og kokosolje! Smelt kokosoljen og bland i masse sukker, så får du en kroppskrubb som er MYE bedre enn det meste du får kjøpt. Eventuelt er MD Formulation's face and body scrub helt fantastisk, men den er jo litt dyr da.

Ja, hjemmelaget er skikkelig bra. Det funker fint med annen olje enn kokos også, så slipper man å smelte. Rapsolje for eksempel. Fint salt kan brukes istedet for sukker, det er bare skrubbeeffekten man er ute etter og den blir den samme.

Noen dråper eterisk olje, for eksempel fra lime eller sitron, gjør seg. Eller lavendel eller hva du har lyst til å ha oppi.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 14:47   #8
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Ja, hjemmelaget er skikkelig bra. Det funker fint med annen olje enn kokos også, så slipper man å smelte. Rapsolje for eksempel. Fint salt kan brukes istedet for sukker, det er bare skrubbeeffekten man er ute etter og den blir den samme.

Noen dråper eterisk olje, for eksempel fra lime eller sitron, gjør seg. Eller lavendel eller hva du har lyst til å ha oppi.

Kokosolje lukter jo så godt da! Innimellom blander jeg i litt bakekakao og jojobaolje også faktisk, etter jeg gikk tom for en deilig kroppskrubb med sjokoladelukt jeg hadde forelska meg skikkelig i. Funka jo akkurat like fint å lage selv. Og salt sviiir hvis du har noe eksem eller barberkutt, forresten..

Eteriske oljer var en god ide, da! Bra jeg har noen flasker på vei i posten nå

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 14:51   #9
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Dette er min favoritt, L'Oreal Exfotonic
http://www.loreal-paris.co.uk/skinca...exfotonic.aspx

Lukter helt nydelig, og mange mange små peelere som gjør den tykk. Man blir skikkelig skrubba av denne.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 15:12   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Dette er min favoritt, L'Oreal Exfotonic
http://www.loreal-paris.co.uk/skinca...exfotonic.aspx

Lukter helt nydelig, og mange mange små peelere som gjør den tykk. Man blir skikkelig skrubba av denne.

Blir du tørr av denne?

Enkel å få tak i?

Tuusen takk for supre tips! Har skrevet sukker på handlelista, teste jojoba/kokos/shea olje med sukker i

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 15:21   #11
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Re: Sv: Re: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Kokosolje lukter jo så godt da! Innimellom blander jeg i litt bakekakao og jojobaolje også faktisk, etter jeg gikk tom for en deilig kroppskrubb med sjokoladelukt jeg hadde forelska meg skikkelig i. Funka jo akkurat like fint å lage selv. Og salt sviiir hvis du har noe eksem eller barberkutt, forresten..

Eteriske oljer var en god ide, da! Bra jeg har noen flasker på vei i posten nå

Sant, salt sviiir i kutt. Men jeg pleier ikke ha det.

Sjokoladeskrubb høres bra ut! Kanskje jeg tester det ut neste gang jeg skal lage.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 15:39   #12
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Blir du tørr av denne?

Enkel å få tak i?

Tuusen takk for supre tips! Har skrevet sukker på handlelista, teste jojoba/kokos/shea olje med sukker i

Jeg blir ikke tør av den, og har funnet den på de fleste Vita, H&M, Cubus etc butikker. Lukten er skikkelig skikkelig god!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 15:40   #13
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Jeg blir ikke tør av den, og har funnet den på de fleste Vita, H&M, Cubus etc butikker. Lukten er skikkelig skikkelig god!

Den skal definitivt testes! Liker å lukte godt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 15:57   #14
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Jeg bruker ACO Sense&Care soft skin body scrub fra apoteket. Syns den er den beste jeg har brukt hittil, men nå er jeg tom så vurderer å prøve noe annet

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 21:40   #15
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Når jeg har hjemme spa pleier jeg å ha kaffegrut og olje som jeg blander i en skål og tar med meg i dusjen og skrubber meg inn. Blir galtt og myk med en nydelig svak kaffeduft etterpå, mmmmmmm nydelig er det.

Ellers så har jeg også brukt sukker og olje, men liker best å bruke kaffe.

Mat fra kjøkkenet kan brukes til mer enn å spises
Ta en runde i skuffer og skap og lag ditt eget hjemme SPA.

Majones eller avocado er supert som hårmaske.
Yoghurtnaturell er super ansiktmaske
Agurk er nydelig å ha på øyene
Olivenolje er supert å bruke i fotbad eller et håndbad.
Olivenolje tar jeg også rett på nyrenset ansiktshud om jeg føler meg veldig tørr. Noen ganger tar jeg olivenolje i hele håret og lar dette virke i 10-30 min før jeg dusjer og vasker håret normalt.

Kokosolje er perfekt som "body" lotion for tørr hud.

Ups...... sporer vist helt av her i min iver om hjemme SPA fra kjøkkenet

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 11:20   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Bruker også kaffe som jeg blander i såpefri kroppsvask og skrubber med. Og så smører jeg meg inn i kokosolje. Smooth as a baby's bottom.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 11:47   #17
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Masse tips her jeg skal prøve ut!

Dere som bruker kaffe, det er gruten, ikke sant?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 11:58   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Masse tips her jeg skal prøve ut!

Dere som bruker kaffe, det er gruten, ikke sant?

Jepp! Bare fisker opp kaffefilteret fra trakteren.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 12:06   #19
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Kaffegrut har jeg ALLTID tilgjengelig

Skrev sukker på handlelista i går, men neimen om jeg fikk med meg sukker hjem....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:44   #20
Laelli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Jeg har brukt MD Formulations Face & Body Scrub i 2-3 år nå, og synes at den er helt fantastisk. Denne: http://www.feelunique.com/p/md-formulations

  Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 19:01   #21
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Laelli, her.

Jeg har brukt MD Formulations Face & Body Scrub i 2-3 år nå, og synes at den er helt fantastisk. Denne: http://www.feelunique.com/p/md-formulations

Bestiller du herfra?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 01:15   #22
Laelli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Bestiller du herfra?

Har bestilt fra den siden før ja Blir svindyrt om du skal kjøpe den hos hudpleier i Norge!

  Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 09:37   #23
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Laelli, her.

Har bestilt fra den siden før ja Blir svindyrt om du skal kjøpe den hos hudpleier i Norge!

Supert!

Godt å ha flere ting å prøve ut, både hjemmelagede og ferdig kjøpte

Tusen takk!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 00:51   #24
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Jeg bruker også MD Formulations. Den er super.

Men den er som regel billigst her:

http://midwestskincare.com/

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 01:16   #25
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Har du en god bodyscrub å anbefale?

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Jeg bruker også MD Formulations. Den er super.

Men den er som regel billigst her:

http://midwestskincare.com/

Jepp, beste skrubben som finnes! Der jeg bestiller fra også

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Anbefale en bok om ernæring? Peppa Gris Generell diskusjon 2 20-01-12 14:14
Anbefale riktig vei? Kjexx Lavkarbo generelt 1 05-04-11 06:07
Har du en nydelig sjokoladekake å anbefale meg? Stellamor Spørsmål om matvarer og oppskrifter 50 23-09-09 19:25
Proteindrikk å anbefale? Anom Ketolysekuren 20 20-09-09 12:27
Hvis du skal anbefale en og kun en bok Cho Andre bøker 11 16-04-09 08:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no