Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spare penger på lavkarboprodukter?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-12, 14:53   #1
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei
Lightbulb

Spare penger på lavkarboprodukter?

Hei!

Jeg har kastet inn håndkleet og sluttet med lavkarbo (av mange grunner ). I den andeldning lurer jeg på om du kunne vært interessert i å overta noen av mine uåpnede lavkarboinnkjøp! Jeg vil gjerne selge alt som en pakke, og om du bor i Trondheim så kan jeg sikkert få til å komme i postkassa di med det til og med. Hvis ikke så får det nok plass i en Norgespakke fra posten.

Jeg vil selge:
Fiberhusk 300 gram
Psyllium finmalt fra finax 200 gram
Pofiber fra Semper 125 gram
Paranøtter fra Now Foods (iHerb) 340 gram
Lett gele med lime smak fra Confecta
Linfrø, økologiske 1 kg
Møllerens Lavkarbobrød 123 blanding
Kruskakli 400 gram

I tillegg kan jeg slenge med Steviaekstrakt fra iHerb som jeg har brukt kanskje 10 dråper av, åpnet soyamel fra iHerb, Xantam gum fra iHerb (som er kjempefin istedenfor JBK), Sukrin og Soyaflokker.

Jeg regner at jeg har brukt ca 300-400 kroner på disse produktene, iberegnet det siste har jeg sikkert brukt 500-600 kroner.

Selger til høystbydende!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 14:58   #2
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

det er ikke lønnsomt for oss som bor langt unna pga dyr frakt, ellers ville jeg kjøpt noe, håper du finner noen i trondheim

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 15:14   #3
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Hvis jeg får plass til alle prduktene i en medium eller stor smartpost eske så koster det 170-185 kroner i frakt. Dersom jeg får 150 kroner for produktene blir det ca 350 kroner for alt sammen, og det er jo ikke ille for så mye forskjellige ting. Men jeg er enig i at det hadde vært best om noen i Trondheim ville hatt det! Eventuelt så går det jo også an å sende de minste tingene som er mest verdt, for eksempel er jo 500 gram fiberhusk alltid kjekt å ha!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 15:47   #4
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Så trist at du sluttet da. Får jeg lov til å spørre hvorfor?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 16:29   #5
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Men det er vel strengt tatt ikkje så mykje her som ikkje kan passe inn i eit "vanleg" kosthald, heller? Fiber, kli, pofiber osv brukte eg lenge før eg gikk over til lavkarbo. I bakst, kjøttkaker osv.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 18:22   #6
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Det er mange grunner til at jeg sluttet på lavkarbo...! Hovedgrunnen er nok at kostholdet førte til en induksjon (økte hastigheten de jobber på) av leverenzymene som bryter ned østrogen, noe som gjorde at p-pillene jeg går på hadde dårligere preventiv effekt og jeg fikk veldig mørke blødninger nesten konstant. I tillegg så ble jeg litt usikker ift langtidseffektene av et slikt kosthold (ja, jeg kjenner til de meste argumentene for og imot). En annen grunn var at jeg begynte å bli veldig kvalm, hadde mye vondt i magen og kastet opp en del etter at jeg spiste de fettrike måltidene. Til sist (men absolutt ikke minst) så savnet jeg frukt og grønnsaker! Nå spiser jeg "sunt" ift det jeg selv tenker og veldig variert, med litt av alt. Det har gjort at jeg føler meg bedre med meg selv og trener mer! Men jeg tror bare at det ble nok lavkarbo for meg, og at kostholdet kanskje ikke passet med så bra som det gjør mange andre.

Og ja, jeg kan bruke mange av disse varene til andre ting i et vanlig kosthold, men jeg tenkte at noen kanskje kunne ha mer bruk for det enn meg!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 18:33   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Sitat:

Hovedgrunnen er nok at kostholdet førte til en induksjon (økte hastigheten de jobber på) av leverenzymene som bryter ned østrogen, noe som gjorde at p-pillene jeg går på hadde dårligere preventiv effekt og jeg fikk veldig mørke blødninger nesten konstant.

Hvordan vet du at p-pillene fikk en dårligere effekt?? Mange av damene her inne fikk oftere blødninger og opplevde at blødningene ble mørkere. Men det går over. Hvor lenge har du gått på lavkarbo?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 19:03   #8
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Jeg ønsker å kjøpe alt for 400 kr, inkl Stevia og det

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 13:24   #9
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Det var det gynekologen min som mente, eneste mulige løsningen han hadde på de mørke blødningene. Han sa også at det kan skje uten å bytte kosthold, men at man på en måte blir litt "immun" mot p-pillene fordi man gir kroppen ekstra østrogen over en lang periode, og da begynner den å bryte det ned fortere. Jeg gikk på lavkarbo et år, og begynte å få blødningene i høst, det varte helt til jeg sluttet nå, og det gidder jeg rett og slett ikke. Nå som jeg har sluttet så er jeg helt vanlig igjen, og har ikke så mye smerter når jeg menstruerer heller!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 13:24   #10
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Jeg ønsker å kjøpe alt for 400 kr, inkl Stevia og det

Toppers! Jeg skal sjekke litt på posten med pakker og se hva jeg får til!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 15:09   #11
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Opprinnelig lagt inn av AneAne, her.

Det var det gynekologen min som mente, eneste mulige løsningen han hadde på de mørke blødningene. Han sa også at det kan skje uten å bytte kosthold, men at man på en måte blir litt "immun" mot p-pillene fordi man gir kroppen ekstra østrogen over en lang periode, og da begynner den å bryte det ned fortere. Jeg gikk på lavkarbo et år, og begynte å få blødningene i høst, det varte helt til jeg sluttet nå, og det gidder jeg rett og slett ikke. Nå som jeg har sluttet så er jeg helt vanlig igjen, og har ikke så mye smerter når jeg menstruerer heller!


Ønsker deg masse lyke til videre

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 16:15   #12
AneAne
Medlem
 
AneAne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 56
AneAne er på en erverdig vei

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Tusen takk!

__________________

AneAne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 16:20   #13
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Opprinnelig lagt inn av AneAne, her.

Til sist (men absolutt ikke minst) så savnet jeg frukt og grønnsaker!

Den der forstod jeg ikke helt! Hvilken type lavkarbo har du gått på? Jeg for min del har aldri spist så mye grønnsaker som nå, og en frukt nå og da tillater jeg meg også med verdens beste samvittighet!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 19:54   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Går det virkelig ikke an å lage en salgstråd her uten at folk skal legge seg opp i alt mulig om hvorfor man slutter? Det var vel ikke det hun spurte om tilbakemelding på?

Ellers så er det jo mye av dette du kan bruke, vel egentlig alt, på et "vanlig" kosthold også, hvis ikke du får solgt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 20:24   #15
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Spare penger på lavkarboprodukter?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Går det virkelig ikke an å lage en salgstråd her uten at folk skal legge seg opp i alt mulig om hvorfor man slutter? Det var vel ikke det hun spurte om tilbakemelding på?

Ellers så er det jo mye av dette du kan bruke, vel egentlig alt, på et "vanlig" kosthold også, hvis ikke du får solgt.


Det skyldes vel kanskje at dette er et lavkarbo diskusjonsforum. Og ikke finn.no for å si det på den måten. Veldig humoristisk ment. Og de fleste her inne tenker veldig lavkarboisk og da er det vel naturlig når hun skriver at hun har kastet inn håndkleet og sluttet. Jeg syntes det var kjempe trist at hun hadde sluttet og kanskje ikke lykkes med et så fantastisk kosthold. Og jeg spurte pent om hvorfor også. Men beklager hvis det var upassende å spore av.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Svar

Emneord
billig, fiberhusk, lavkarbo, lavkarbo bakst, pofiber


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spare opp karbs hanne42 Spørsmål og svar 8 10-05-09 10:34
Til dere som vil spare penger på røyk...! mofe Generell diskusjon 30 09-02-07 12:06
Til oss som vil spare penger på mat? Solan Generell diskusjon 10 04-02-07 18:10
Hvordan spare penger - tråden Marianne Generell diskusjon 17 14-04-05 14:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no