Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Påskegodt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-03-15, 13:00   #1
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Påskegodt?

I likhet med jul så syns jeg påsken er en tid der det forventes at du skal spise masse sjokolade og godteri. Hva har dere tenkt å kose dere med i påsken? Jeg har veldig lyst til å ha noe kos, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva. Og de siste forsøkene med marengs med lovlig søting gikk ikke bra, ellers skulle jeg laget opp masse marengsreir og servert med lemoncurd.

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 26-03-15, 13:31   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Påskegodt?

Jeg spiser sjokoalde me coconut nectar, gele seige hjerter og marsipan

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 02:35   #3
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Påskegodt?

Jeg spiser ikke mer godteri enten det er jul, påske eller annet.
Er så mye godt jeg kan spise, så jeg savner det absolutt ikke.
Synest også at det etterhvert ikke lenger er den gamle "nå er det høytid, så nå skal vi spise godteri-tendensen" i de tusen hjem.
Folk i dag spiser jo godteri når de vil og bæljer brus daglig så da er det liksom ikke behov for høytidsutskeielser.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 09:54   #4
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Påskegodt?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg spiser ikke mer godteri enten det er jul, påske eller annet.
Er så mye godt jeg kan spise, så jeg savner det absolutt ikke.
Synest også at det etterhvert ikke lenger er den gamle "nå er det høytid, så nå skal vi spise godteri-tendensen" i de tusen hjem.
Folk i dag spiser jo godteri når de vil og bæljer brus daglig så da er det liksom ikke behov for høytidsutskeielser.

Signerer

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 10:45   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Påskegodt?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg spiser ikke mer godteri enten det er jul, påske eller annet.
Er så mye godt jeg kan spise, så jeg savner det absolutt ikke.
Synest også at det etterhvert ikke lenger er den gamle "nå er det høytid, så nå skal vi spise godteri-tendensen" i de tusen hjem.
Folk i dag spiser jo godteri når de vil og bæljer brus daglig så da er det liksom ikke behov for høytidsutskeielser.

Ettersom vi er på hytta i påska så blir det mer godis enn vanlig, men i år har jeg et liiite håp om å klare å holde meg litt unna - holder på å teste ut hvorvidt sukker og korn virker inn på artosesmertene, men Lille Gubben har vært på Nordby og Godis Fabriken og handlet... Herregud - er det nødvendig å handle sånne mengder!? Har ikke tenkt å gå i godteri-fella når det gjelder ungene denne gangen, de trenger heller ikke smekkfulle påskeegg og godis ved siden av!
Men jeg skal innrømme at jeg har blitt nesten kvalm når jeg har sett på facebook de uendelig mange postingene med "Vinn et velfylt påskeegg!", det er liksom ikke måte på hvor store og fulle egg de har! Noen har andre varianter heldigvis med hudpleieprodukter og sånt, jeg har hoppet over alle altså, bare så det er sagt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-03-15, 12:41   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Påskegodt?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Signerer

Signerer jeg også selv om mannen min knasker kvikklunsj som bare det...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar

Emneord
kos, påske


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Påskegodt Summer Barns kosthold 6 09-04-04 00:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no