Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Godtlevert.no - noen med erfaring?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-15, 20:35   #1
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Godtlevert.no - noen med erfaring?

Vi har prøvd dette en liten stund nå, og det er god mat og gode råvarer. Fisk en gang i uka. Dessverre også pasta en gang i uka, men det lar seg løse med squashpasta, tenker jeg.

Er det noen andre som har erfaring med dette? Evt prøvd Adams Matkasse eller lignende? Hjelper jo veldig på i en travel hverdag, men de tar seg betalt!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 20:37   #2
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Godtlevert.no - noen med erfaring?

Vi prøvde adams matkasse i en uke. Hadde det ikke vært for mitt lavkarbokosthold, hadde vi nok fortsatt med det. Men det er for mye der jeg ikke kan spise.
Men jeg synes det er et bra tilbud, og synes heller ikke de er så veldig dyre.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 21:47   #3
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Godtlevert.no - noen med erfaring?

Hm...jeg tenker at siden det er såpass mye grønnsaker er det alltid ting jeg kan spise. Og det er mye mat type kjøtt, så jeg blir mer enn mett uten fullstendig som poteter osv. Ser det an litt til, ihvertfall!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 21:56   #4
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Godtlevert.no - noen med erfaring?

Ja mett blir man, men jeg blir lett ledet inn i fristelser som risottonog sånt

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 22:40   #5
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Godtlevert.no - noen med erfaring?

Hehe, det kan være endel fristelser, ja!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 10:40   #6
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Godtlevert.no - noen med erfaring?

Jeg har hatt Godt levert en stund nå - i begynnelsen hadde vi det hver uke, og det var stas en periode, men etterhvert syntes vi (jeg og sønnen min på 18) at det ble mye det samme - vi har den varianten med 3 middager og det er alltid 1 kyllingmiddag, 1 fiskemiddag og 1 pastamiddag, og det ble litt ensformig for oss selvom oppskriftene varierte.

Nå har vi det 1 uke per måned og det synes vi er passe for oss.

Jeg liker det veldig godt og kommer til å fortsette - det er deilig å få maten på døra med oppskrifter, jeg synes det er veldig god kvalitet på maten - og, jeg får en masse tips og lærer meg masse via oppskriftsheftet.

Og, ikke minst - jeg flyr ikke i butikken hver dag og handler de ukene jeg har Godt Levert, jeg tror faktisk jeg sparer mye penger på det

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 25-03-15, 10:57   #7
Turid42
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 279
Turid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snillTurid42 er virkelig snill

Sv: Godtlevert.no - noen med erfaring?

Vi har byttet til 3 ganger i uken nå, spent på om det blir nok mat for oss på 2 voksne og 1 barn!

Turid42 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som har erfaring med lårhalsbrudd? FrkMarge Generell diskusjon 0 17-12-12 22:06
Noen som har erfaring/viten om CLA? scartz Spørsmål og svar 0 27-11-09 00:55
Noen som har erfaring med kortisonbehandling? Ullabulla Generell diskusjon 2 05-02-09 14:09
Noen som har erfaring med wii fit? Håp_80 Trening 11 14-01-09 12:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no