Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sliter på dag 2 Induksjon!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-07-11, 13:01   #26
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Sliter på dag 2 Induksjon!

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Da har de som fortalt deg det røyka sokkene sine. Du fikser ikke Atkins induksjon by the book (AIBTB) uten magnesium (som du merker). Minst 200 mg, gjerne 600 mg i dag siden du har så vondt. Og litt opp på karbo (vi snakker en tomat ekstra eller noe slikt) i dag og kanskje i morgen. Apoteket har som tyggetabletter, ikke dyre, funker fint. Til vanlig er det best å ta magnesiumen på kveldstid. For man blir veldig daff og sover godt.

tok 2 (200g) magnesium før jeg la meg, og bena lå heeelt rolige hele natta! herlig!

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 13:04   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sliter på dag 2 Induksjon!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

Jeg elsker salt, bruker Seltin siden det inneholder ekstra kalium. Farris drikker jeg hver dag, elsker det også! Jeg liker egentlig ikke "vanlig" vann (I know, det er weird) selv om jeg selvfølgelig drikker det også. Brokkoli og blomkål er mine favoritter, de to og så hodekål pleier jeg å dampkoke og røre inn med smør og salt - himmel på jord!

-og takk (igjen) for at du roer meg ned litt

Det er bra! Puuust rolig! Stress er ikke bra, altså. Ikke minst er det enda en partystopper.
Så lenge du kjenner godt etter, og legger litt innsats i å tolke sult- og mettehtssignalene, så går det nok bra!
Magnesiumbehovet kan gå seg til etter tid også når væskebalansen i kroppen stabiliserer seg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 14:19   #28
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Sliter på dag 2 Induksjon!

I morgen har jeg spist induksjon i en uke, (og lchf/20 karb/i en måned) og jeg har ikke gått ned i vekt eller krympet i cm. Noen som vet hva man skal gjøre hvis induksjonskost rett og slett ikke "virker"? Kutter fløte og ost f.o.m i dag og ser om det kan gi resultater..

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 14:44   #29
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Sliter på dag 2 Induksjon!

Få se alt du inntok i går.
Har du lest boka? Atkins 2002?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 25-07-11, 15:44   #30
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Sliter på dag 2 Induksjon!

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Få se alt du inntok i går.
Har du lest boka? Atkins 2002?

Har boka fra 2002, men den norske versjonen. Synes den er kronglete oversatt. Har hørt at den norske versjonen er mangelfull også

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg sliter Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 32 05-05-11 22:21
Induksjon-ferie-ny induksjon? annepannekanne Atkins kosthold 1 29-09-10 20:43
Jeg sliter! Frk.Sunshine Ketolysekuren 23 01-10-09 10:26
Ny på induksjon, sliter litt. Hjelp? zarh Induksjonen 6 19-02-08 21:05
Ja, jeg sliter MizzEve Ketolysekuren 9 23-08-07 09:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no