Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Nydelig brownie-kake!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-06, 20:58   #51
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Sv: Nydelig brownie-kake!

Jeg spiste også vanlig sukkerkake for ei stund siden - det ødela resten av dagen min (kvalme og hodepine) Never again...

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 14-05-06, 20:23   #52
polvott
Medlem
 
polvott sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 163
polvott har en fantastisk aura rundt segpolvott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nydelig brownie-kake!

Høres godt ut.

Hva er fitday nille?

__________________


polvott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - Vedvarende Svar med sitat
Gammel 14-05-06, 23:30   #53
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Nydelig brownie-kake!

Opprinnelig lagt inn av polvott

Høres godt ut.

Hva er fitday nille?

Svarer for Nille jeg. Gå inn på http://wwwfitday.com , registrer deg. Her fkan du legge inn matvarene du spiser og finne nøyaktig innhold av karber, proteiner, fett mm. Legge inn plan for vektnedgang, trim mm. Spennende saker.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 22:55   #54
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Nydelig brownie-kake!

Skal bake denne kaken i morgen tidlig - men blir litt usikker på søtningsmengden. I følge oppskriften er det 0.5 dl Natreen, men ser at noen har brukt 1.5 dl og opp til 2.0 dl natreen - hva er best??

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 23:01   #55
Stella
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Innlegg: 106
Stella er på en erverdig vei

Sv: Nydelig brownie-kake!

Jeg tror jeg brukte 1dl natreen. Blev søtt nok for meg

Stella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 23:43   #56
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Nydelig brownie-kake!

Ok, da prøver jeg det!! Takk, og ha en riktig fin 17. mai

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 16:23   #57
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Nydelig brownie-kake!

Åh må dra denne opp igjen da den høres så goood ut!
Og så noen spørsmål da, er det bake- eller drikkekakao dere bruker? Det første er vel natulig å tenke, men så syns jeg har lest noe om drikkekakao?

Og hva er best å bruke som søtningsmiddel til en sånn her kake, natreen eller splenda?
Og hva er oppskriften på pisket krem? Kremfløte og..?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 19:44   #58
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Nydelig brownie-kake!

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Åh må dra denne opp igjen da den høres så goood ut!
Og så noen spørsmål da, er det bake- eller drikkekakao dere bruker? Det første er vel natulig å tenke, men så syns jeg har lest noe om drikkekakao?

Og hva er best å bruke som søtningsmiddel til en sånn her kake, natreen eller splenda?
Og hva er oppskriften på pisket krem? Kremfløte og..?

Bakekakao mener jeg har minst karber, arrester meg om jeg tar feil. Sjekk uansett innholdet på pakka. Som søtemiddel er kanskje Splenda bedre enn Natreen, ettersom natreen ofte mister smak ved oppvarming. Selv bruker jeg Stevia og/eller sukrin.

Oppskrift på pisket krem er: kremfløte + luft (du bare pisker den)

Så kan du evt søte en med littegranne søtestoff og vanilje.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 20:52   #59
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Nydelig brownie-kake!

Takk for svar!
Er det noen som vet hvor mange gram/dl Splenda det burde brukes til denne oppskriften da?

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 20:55   #60
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nydelig brownie-kake!

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Takk for svar!
Er det noen som vet hvor mange gram/dl Splenda det burde brukes til denne oppskriften da?

Samme mengde som Natreen...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 14:20   #61
anca-77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 46
Innlegg: 23
anca-77 er på en erverdig vei

Sv: Nydelig brownie-kake!

Denne kaka kunne jeg godt tenkt meg å lage!! Men jeg tør ikke, fordi jeg VET at jeg ikke greier å holde meg til bare et stykke eller to. Kommer sikkert til å spise opp hele kaka, he he;-)

anca-77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt, mest lite karbohydrater Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 18:18   #62
malipa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1
malipa er på en erverdig vei

Sv: Nydelig brownie-kake!

Hvor lang tid brukte du på å ta av 30 kilo? Jeg har nettopp begynt:-) Marit

malipa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frisk med lavkarbo av Dr.Sofie Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyyydelig kake! (Lises gullerotkake) HP Bakst 22 13-03-06 18:00
*Trenger en kake ... Lennor Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 09-07-05 15:23
Elisabeth kake Lovinda Bakst 0 13-03-05 14:22
Hjelp - kake uten ovn? Marianne Spørsmål om matvarer og oppskrifter 25 06-03-05 16:26
Brownie med vaniljekrem og valnøtter! elian Bakst 4 10-11-04 01:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no