Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Daglig ros på mail

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-06, 19:55   #1
Felix
Medlem
 
Felix sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 113
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Daglig ros på mail

Fikk tips om www.tut.com - siden er på Engelsk. Her har jeg lagt meg inn med daglige "notes for the unverse" - helt FANTASTISKE; her er et eksempel på en av mailene:

"If you only gave yourself credit,for all the things you do that you do not give yourself credit for, you'd be astonished to learn how much you really do accomplish in a single day. Every single day.

That's OK though, because I'm still "counting" all of it.
The Universe "


Mao positive innspill som holder motivasjonen oppe. Har i tillegg bestilt en ferdig pakke med 3 bøker - såkalt gift collection (shops) tot. ca. 450,-. De står i en fantastisk boks, merket med LOVE under. Hver av bøkene har da korte og enkle sider med små tips til hverdagen - skrevet på en måte som får en til å tenke nettopp positivt! Super til privaten og jobb, kan anbefales. Forfatteren heter Mike Dooley.

I tillegg kan man handle noen coole t-shirs med tøffe motiver; hva med en t-shirt til minsten hvor det står: I am a dream come through! He-he

__________________
Felix(a)




Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-06, 13:42   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Daglig ros på mail

Stilig.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-03-06, 14:10   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Daglig ros på mail

Jeg likte spesielt godt denne:

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-03-06, 14:30   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Daglig ros på mail

Opprinnelig lagt inn av Felix

Mao positive innspill som holder motivasjonen oppe. Har i tillegg bestilt en ferdig pakke med 3 bøker - såkalt gift collection (shops) tot. ca. 450,-. De står i en fantastisk boks, merket med LOVE under.

Var det gifts from the universe du bestillte? De bøkene synes jeg så spennende ut.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-03-06, 20:09   #5
Felix
Medlem
 
Felix sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 113
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Daglig ros på mail

Ja, fikk han også til å signere gaveomslaget. Veldig bra, lett å lese og slå opp for enhver anledning - mye sant med dyyyyype meninger.

Mailene jeg mottar daglig er bare helt supre - spesielt nå som jeg skal ned i vekt - får liksom en personlig hilsen (de putter navnet ditt inn i teksten) - og er jeg litt nedfor så tar jeg opp et av sitatene eller boka og får påfyll. ANBEFALES VARMT!

__________________
Felix(a)




Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger du litt ros? dingpot Generell diskusjon 7 20-02-07 17:35
Det er skadelig å spise mer enn 1-2 egg daglig! Iset Lavkarbo generelt 6 29-12-05 21:06
"Bedre uten brød" - inntil 6 BE daglig?? Iset Lavkarbo generelt 9 12-12-05 13:39
tilbakemelding på mail Iset Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 11-01-04 00:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no