Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vondt i halsen av Sukrin

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-09, 23:23   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Vondt i halsen av Sukrin

For litt siden laget jeg en Karbo-vennlig eplekake I bunnen hadde jeg dette carbaloose melet og sukrin + egg/smør.

Jeg synes det sved skikkelig i halsen og skyldte på dette "melet"

Men i dag lagde jeg is av eggeplommer og fløte + litt frosne blåbær og Sukrin. Og det sved LIKE ille, enda jeg bare spiste noen fåååå te-skjeer!

Noen andre som merker dette med Sukrin? Så ille er det at jeg ikke vil spise det mer... Og jeg som har 5 x 500gr liggende....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 23:26   #2
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vondt i halsen av Sukrin...

hmmm... det har jeg aldri merket. Men jeg har malt det opp til melisaktig pulver og har helst brukt det i bakverk. Tror jeg skal prøve det neste gang jeg pisker krem, skal gi en tilbakemelding da.

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 07:27   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i halsen av Sukrin...

Opprinnelig lagt inn av isabella, her.

hmmm... det har jeg aldri merket. Men jeg har malt det opp til melisaktig pulver og har helst brukt det i bakverk. Tror jeg skal prøve det neste gang jeg pisker krem, skal gi en tilbakemelding da.

Hmmm... Får prøve å lage melis av den da... For den smeltet ikke i kremen heller. Det ble sånn sukkerkorn liksom, som man kjente godt knase i munnen... Blæh...

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 09:38   #4
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i halsen av Sukrin

Jeg får også skikkelig vondt i halsen av sukrin! Og det samme gjør mamma ...

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 12:51   #5
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Vondt i halsen av Sukrin

Sukrin (erytritol) har en merkbar avkjølende effekt, som kan oppfattes som sviende.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 17:04   #6
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i halsen av Sukrin

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Sukrin (erytritol) har en merkbar avkjølende effekt, som kan oppfattes som sviende.


For noe dritt da. Jeg som har kjøpt såååå mye!

Venninna mi merket det ikke, men sambo gjorde det... Jeg merker det ikke når jeg bare tar et lite dryss over noe, men når det 1-2 dl på 1 liter sånn ca. da er det helt ille

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukrin Elizabeth Ketolysekuren 31 21-11-08 00:39
Sukrin isabella Lavkarbo generelt 3 12-11-08 14:10
Vondt i halsen, noe jeg kan putte i meg som lindrer? bofse Lavkarbo generelt 5 05-09-08 13:58
Reaksjon i halsen etter Cola light? Pocahontas Ketolysekuren 7 13-07-08 20:10
Vondt i halsen sma Lavkarbo generelt 12 06-02-08 23:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no