Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Veien fra; just chubby to thin and fab ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-12-09, 20:50   #1
ChubbyDelight
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
Alder: 38
Innlegg: 5
ChubbyDelight er på en erverdig vei

Veien fra; just chubby to thin and fab ...

Jeg er drittlei av å være chubby! - valkene henger og slenger, jeg er er overstadig myk å ta på, å jeg har nådd den magiske grensen der jeg spiser 1 kilo sjokolade i uken + + + + jeg orker ikke mer! Matlei, valkelei, livstilslei, Alt. jeg har rett og slett nådd veggen hva min egen vekt angår - jeg koser meg jo aldri, for det alle andre koser seg med å nyter, har jeg fri tilgang på hver eneste dag - hele tiden... så nå er det slutt - etegildet er over, jeg skal igjen begynne på det jeg vet fungerer; trening og Ketolyse. Jeg blir glad av det. Jeg føler meg fresh, lettere til sinns og "slank".

Så jeg har startet planleggingen av det hele. trene burde jeg allerede begynne med i juleferien, slankingen tar vi 3.januar. min startvelt er vel farlig nær 105... *grøss*. jeg var nede i 95 i juli/august, jada.

Man kan si hva man vil - men det å kle en stor kropp mindre er ikke det letteste man gjør. å det er vel mye av grunnen til min ambivaliente holdning til egen kropp. jeg synes at former er flott og sensuelt, men jeg hater min egen figur om dagen. magen er for stor om dagen - strutter fornøyelig og stolt (hahaha). Så i kombinasjon med å få den gode selvfølelsen tilbake, har jeg veldig veldig lyst til å handle mine klær på vanlige butikker.

Drømmen er selvsagt 75 kilo - jeg er jo 1,73 så målet er litt svevende - men jeg VIL ned i en str 38/40. tid har jeg jo nok, men helst i løpet av 2010.

No more Chubby...

ChubbyDelight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Elixia Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 21:26   #2
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Veien fra; just chubby to thin and fab...

Dette går bra. vi skal deg fram!

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 21:28   #3
ChubbyDelight
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
Alder: 38
Innlegg: 5
ChubbyDelight er på en erverdig vei

Sv: Veien fra; just chubby to thin and fab...

Tror jeg nok heller må piskes frem i snøværet... Neida, dette er jo en lett diett - dessuten trenger du kun å lære å telle til 15.

ChubbyDelight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Elixia Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 22:50   #4
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Veien fra; just chubby to thin and fab...

Dette klarer du fint!! Så fort du kommer i gang og ser kiloene forsvinne så blir du så motivert at deter ikke noe problem!! Vi skal heie på deg- vi vet du klarer det, og i alle fall når motivasjonen er så sterk!! GO GIRL!! og god jul!!

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 23:10   #5
ChubbyDelight
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
Alder: 38
Innlegg: 5
ChubbyDelight er på en erverdig vei

Sv: Veien fra; just chubby to thin and fab ...

ja,ja,ja... tatt frem rockeringen min idag - vrikket meg til Abba.. moro.. motivasjonen er på topp. Neste nå er å ta Før bilder av min smekre kropp. Forevige magens siste struttende øyeblikk.

ChubbyDelight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Elixia Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 18:04   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Veien fra; just chubby to thin and fab ...

Hmmm, smart med sånn Før- bilde!
Kanskje jeg skal få gubben til å ta et skikkelig ekkelt pin-up bilde av meg til skrekk og advarsel!
Så når jeg har lyst til å gi opp, kan jeg titte på det og bli minnet om hvorfor jeg egentlig vil legge om livsstilen for godt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 08:31   #7
ChubbyDelight
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
Alder: 38
Innlegg: 5
ChubbyDelight er på en erverdig vei

Sv: Veien fra; just chubby to thin and fab ...

Jada... back in busniss... gav jo opp før jeg hadde begynt, men nå er det nok en gang alvor. Jeg har nå fått tatt det berømte Før bildet. *skrekk og gru og grøss og faenskap*

ChubbyDelight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Elixia Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 13:34   #8
Janevel
Juniormedlem
 
Janevel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 48
Janevel er ny på veien

Sv: Veien fra; just chubby to thin and fab ...

Masse lykke til

__________________
Janevel

- - Minus 10 kilo til sommeren? - -
Janevel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rethinking thin Solan Generell diskusjon 1 06-06-07 21:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no