Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Aprilstartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-13, 00:59   #276
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Henger på, men hadde en voldsom utskeielse i helga.. Veide meg i dag og var 200 g mer enn på torsdag når jeg hadde veiedag.. Vi får se på torsdag hva vekta viser da.
Har ingen tro på vektnedgang i allefall. Starta opp igjen på mandag med ketolyse, men har ikke tatt en eneste trimtur den siste uka.

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 06:56   #277
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Andrine84, her.

Henger på, men hadde en voldsom utskeielse i helga.. Veide meg i dag og var 200 g mer enn på torsdag når jeg hadde veiedag.. Vi får se på torsdag hva vekta viser da.
Har ingen tro på vektnedgang i allefall. Starta opp igjen på mandag med ketolyse, men har ikke tatt en eneste trimtur den siste uka.

Samme her Andrine84...
Hadde eit kjemperesultat på fredagen... og av ein eller anna grunn så sprakk det totalt for meg på lørdagen... rart siden motivasjonen var på topp egentlig! Så fekk eg jo straffen då, utslett og vektoppgang... var bare 300g opp når eg veide meg i går, men alikavel.... Og eg som ikkje er så glad i sjokolade ein gang, kunne nå ha tatt ein kanelbolle når eg føsrt skulle sprekke

Jaja, nye muligheter kommer både for motgang og medgang

PS: Noen der ute som har gode råd for ferietida? Eg reiser til New York på tirsdag, og er litt bekymra for koss eg skal klare meg i matveien. Har bestemt meg for å unngå karber så godt eg klarer, men er det andre ting eg bør tenke på??

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 13:06   #278
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei!
Jeg har hatt en noe interessant observasjon. Myggen er ikke like glad i meg som før? JEg har normalt vært en skikkelig magnet, faktisk så ille at jeg ikke kan være ute uten klær tidvis om sommeren. Nå klager folk over mye mygg og stikk rundt meg og jeg SER den knap! Noen flere som merker det?

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 13:12   #279
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av MajaKr, her.


PS: Noen der ute som har gode råd for ferietida? Eg reiser til New York på tirsdag, og er litt bekymra for koss eg skal klare meg i matveien. Har bestemt meg for å unngå karber så godt eg klarer, men er det andre ting eg bør tenke på??

Jeg reiser mye i jobben og har med meg kriseløsninger i kofferten. Lavkarbo knekkebrød!
Så kjøper jeg cottage cheese og noen babybel små oster. De er feite og gode selv om de blir svette.
Salater er jo lett å finne, fettet er ofte et problem.

Som i går, kjøpte en omelett med salat til lunsj. Disse cafeene har jo ikke rømme så da måtte jeg be om en liten smørpakke for å få i meg fett.
Overraskende hvor lite jeg har behov for å spise egentlig, spiste halvparten av posjonen og var METT. Mannen min er jo helt forbauset og mener jeg sulter meg, og fikk sjokk når jeg smurte smør på omeletten

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 06:34   #280
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hva skulle jeg gjort uten jobben min? Dagene mine for tiden er UTROLIG kjedelige siden alt av kompiser har eksamenstid og flesteparten av TV-seriene jeg ser på er ferdige.

Tror jeg har utviklet et kronisk problem med rutinemessig søvn. Sovnet i grei tid i går, men av en eller annen grunn våknet jeg klokka 5 og fikk ikke sove igjen etter det. Merker at jeg fint kan unngå sprekker så lenge jeg vil, men at motivasjonen min er veldig blandet fordi jeg utenom jobben opplever at jeg kjeder meg veldig mye - og hva skjer når man kjeder seg? Man blir fysen på noe... men har ikke skeiet ut en eneste gang (drukket litt mye coca cola zero i det siste, men har ikke vært noe verre utover det).

Men, dag 59 for meg nå og det går fortsatt greit. Siden jeg er våken allerede tenker jeg å ta meg en tidlig morgenstur før jobb, noe jeg ikke har gjort før tror jeg. Trener stort sett på ettermiddag- eller kveldstid!

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 07:01   #281
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

[quote=Walle;1446116]Hva skulle jeg gjort uten jobben min? Dagene mine for tiden er UTROLIG kjedelige siden alt av kompiser har eksamenstid og flesteparten av TV-seriene jeg ser på er ferdige.

Trøst deg med at du slipper i allefall å ha nervene i spenn pga eksamen
Er det ikkje noe du kan engasjere deg i der du bor? Noe idrett eller noe?
Selv er eg fotballtrener 3 dager i veka og elsker det, men eg ser fram til hver torsdag der eg slipper å gjøre noe som helst

Ellers får du tenke som så at når eksamen er over så har du mange kompiser som bare veeeenter på å slippe feiringa løs

Ellers er eg heilt lik som deg, kan ikkje kjede meg for då roper kjøleskapet på meg!

Ha ein fin dag videre Eg skal på jobb å danne noen ungdommer

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 08:48   #282
arthas_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 30
arthas_ er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Og der kom første knekken min, opp en kg bare over helga. Haha. Og nå har vekta stått stille siden Mandag.
Så hiver meg på tipsene du kanskje får Amucat :P
Lurer på om jeg ikke får i meg nok fett. Er så matlei at jeg gruer meg til å spise, samtidig som jeg er sulten. Ser at folk styrer unna melkeprodukter, regner med det er ost og sånn? Blir ost og majones til frokost her om dagen. Er i ketolyse, men vekta står bom. Får bytte ut cola zero med fett tror jeg :P
Nå blir den en krevende uke, først bursdag til helgen, og så en uke på hotell uten kjøleskap :S Frokosten og lunsjen skal jeg greie, men vet ikke helt åssen jeg skal gjøre det med middag enda

__________________
Start: 22. April 2013
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54388 <-- Dagbok thingy :P
http://www.listigator.com/public/9818 <-- Vekttap
arthas_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 10:50   #283
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hadde et veldig overraskende resultat ved veiing i dag. Som nevnt veide jeg meg til å være 200g mer enn forrige veiing for 2 dager siden, og i dag var jeg 1,5 kg mindre enn forrige torsdag tiltross for den store sprekken!
Kan det ha noe med at jeg gikk ut av ketose i helga og inn igjen etterpå, sånn mtp at man den første uka mister mye?

Nå skal jeg gå i gang med baking. Barnebursdag her både i dag og i morgen, så her skal fristelsensene komme på løpende bånd..

__________________

Sist redigert av Andrine84 : 06-06-13 kl 10:57.
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 10:56   #284
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av MajaKr, her.

PS: Noen der ute som har gode råd for ferietida? Eg reiser til New York på tirsdag, og er litt bekymra for koss eg skal klare meg i matveien. Har bestemt meg for å unngå karber så godt eg klarer, men er det andre ting eg bør tenke på??

Når jeg reiser på skolesamlingene mine har jeg alltid med meg nannahs knekkebrød og baconost på tube. Livredder mang en gang
Så finnes det jo salater rundt omkring.
Har vært på ketolyse på sommerern og i ferien i fjor også og det gikk ikke bra. Starta fint med at vi stoppa på mc donalds på tur nedover og familien spiste burgere mens jeg spiste salat, og det er den styggeste salaten jeg noen ganger har smakt. Resten av ferien ble det burgere, og ny oppstart av ketolyse ble ikke før nå i april..

Opprinnelig lagt inn av Amucat, her.

Hei!
Jeg har hatt en noe interessant observasjon. Myggen er ikke like glad i meg som før? JEg har normalt vært en skikkelig magnet, faktisk så ille at jeg ikke kan være ute uten klær tidvis om sommeren. Nå klager folk over mye mygg og stikk rundt meg og jeg SER den knap! Noen flere som merker det?

Har ikke sett så mange mygg her enda, men det blir spennende å se!

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 17:07   #285
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Det eg har oppdaga er at kroppen gjør litt som den vil... Eg veit aldri heilt kossen kroppen reagerer på ulike ting. Men så er vi aprilstartere, og kanskje det der tålmodighet som alle snakker om ikkje er så dumt
Eg merker at eg ikkje kan ha de store utskeielsene, men så tenker eg og at det ikkje er verdens undergang om eg når målet mitt i oktober eller desember. Det viktigaste er at det går rett vei.

Kveldene er mitt store problem... har perioder der eg ikkje klarer å la kjøleskapsdøra vera lukka... kikker og kikker og kikker... og til slutt lager eg noe bare for å lage noe... Der ligger nok mye av løsningen for min del. Dei vekene eg har klart å holde meg vekke frå kjøleskapet om kveldane er dei beste for min del

På ferie blir det alltid noen utskeielsar, men eg er fast bestemt på å holde meg unna karber. Får bestille retter uten pommes, poteter osv. Men mimosa, vin og musserende, ja det blir det uansett

For dere som er matlei: For meg var pizzabunnen, som du finner under, redningen: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43908
Endelig noe som smakte som "vanlig"

Ellers lager eg knekkebrød... på den måten kan eg spise vanlig pålegg som før. Leverpostei, peanøttsmør, ost og skinke osv.

Eg bruker slavisk denne bloggen når eg skal finne noe nytt:
http://lchf-bloggen.blogspot.no/
Chilivingene eg fant der var nyyyydelige

Takk for gode råd til reisemat Eg tenkte eg skulle lage pizza på mandag som eg kan ha med på reisen over havet

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 08:08   #286
arthas_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 30
arthas_ er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Vil bare tipse om en serie lavkarbomatvarer som jeg fant på Coop Xtra. Den heter easy living, og ser litt grei ut. Har kjøpt sjokoladekake med glasur (bursdag snart :P) og pizzabunn, gleder meg til å prøve disse. Legger ved link til produktene.

http://www.proteinfabrikken.no/easy-living

__________________
Start: 22. April 2013
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54388 <-- Dagbok thingy :P
http://www.listigator.com/public/9818 <-- Vekttap
arthas_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 09:19   #287
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av MajaKr, her.

Trøst deg med at du slipper i allefall å ha nervene i spenn pga eksamen
Er det ikkje noe du kan engasjere deg i der du bor? Noe idrett eller noe?

Hehe, sant. Men helt ærlig, så aner jeg ikke om det eksisterer noe sånt. Kommunen er veldig dårlig på sånne tilbud i min aldersgruppe, fordi det ikke er like aktuelt (mye utflytting og slik, antar jeg). Skulle gjerne prøvd meg på noe som innebandy eller lignende, det er utrolig gøy, men så vidt jeg vet finnes det ikke et skikkelig miljø for det her.

9. april - 115.3 kg
19. april - 112.8 kg (-2.5)
9. mai - 107.3 kg (-5.5 = -8,0 totalt)
24. mai - 104.0 kg (-3.3 = -11.3 totalt)
7. juni - 101.8 kg (-2.2 = -13.5 totalt)

Det går da hvert fall nedover, og snart under hundretallet! Hadde vært fint å klare det i løpet av de neste 14 dagene, men jeg ville ikke satt penger på det! Veldig rart søvnmønster de siste dagene, og sov lite spesielt i natt, så tenker jeg sjekker i morgen, siden det faktisk er 60 FULLFØRTE dager i morgen. Bare å se i journalen min (signaturen) for å finne litt mer utfyllende tanker rundt prosessen min.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-13, 09:37   #288
treningstina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 36
treningstina er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

0 vektnedgang denne uken.. Men jeg sutrer ikke, for jeg har nemlig ikke vært så flink med kosten ;-) Det har gått ned mengder av sukkerfri sjokolade. Men jeg har i hvert fall ikke gått opp noen ting, og det er jo bra!

Vil tipse dere om at de nye pølsene til Gilde, groovy eller hva de heter, de har kun 2-2,5 karber pr 100! De er skikkelig smakfulle

treningstina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, til å begynne med :-) Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 10:59   #289
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Minus 300g siden sist fredag
I kveld er det fest og moro, og på tirsdag starter den første virkelig stoooore testen!
Ferien 2013

0,5 kg fra å se 69-tallet igjen

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 19:34   #290
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Viser seg at vekten viste feil i går, eller at kroppen min ikke hang med, for i dag viste den 100.2 KG! SÅ NÆRME.

Det betyr en nedgang på 3.8 kg de siste 15 dagene, og 15.1 kg i løpet av 60 fullførte dager på ketolyse. Har fått litt mer motivasjon igjen nå! Og pappa lagde en pizza, med en bunnoppskrift han fant på sjelemat. Herregud så god den var. Bunnen kunne vært litt sprøere, men jeg klager absolutt ikke. Den var skikkelig mektig, ble mett på bare tre biter! Ahh, life is good! Sa til pappa at jeg selv ikke merker eller føler veldig stor forskjell på kroppen, når jeg tar 15 kg (som er MYE) i betrakning, men så viste han meg et bilde fra mars, og da ser jeg det spesielt på ansiktet. Skulle bare ønske det gikk fortere med bakenden, hehe. Mest pga bukser og slik. Den tror jeg at jeg har arvet fra mor (beklager, mamma...).

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-13, 10:12   #291
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Så flott resultat Walle og MajaKR!!
Er spent på veiingen i morra, har en gammel mekanisk vekt, så jeg ser ikke mer enn 0,5 kg intervall.
Hadde store planer om å drikke et glass tørr sprudlevann til bryllupet i går, men det utgikk da min datter skulle på vift til en veninne så jeg måtte kjøre henne. Jaja

I går var jeg veldig sulten mot kvelden, kjørte på med fett i ett lite måltid, men jeg syns ikke det hjalp nevneverdig? MErkelig, første gang siden jeg startet at jeg har vært sulten i grunn.

Jeg er endelig der at alle klær i str 44 passer, og med 1,5 mnd til jeg reiser til syden hadde det vært digg å komme inn i en str mindre
JEg var jo str 40/42 på denne tiden i fjor

Ha en finfin søndag

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 08:47   #292
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Nånei... ingen nedgang nå heller

Det som er enda mer frustrerende er at min kjære mann har gått ned 3 kg! Han er slank som en påle og har ikke hatt lyst på potet, ris eller pasta de siste ukene til middag, han har nøyet seg med å spise det jeg spiser. I tillegg har han ofte tatt emd middagsrester til lunsj. Han spiser brødskiver til frokost og av og til til lunsj og tar seg både brus, is, godterier og er på ingen måte i ketose, men likevel gått ned. Og tro meg, det er noe vi ikke ønsker. Han er 187 høy og veier altså nå 69 kg!!

Så urettferdig.

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 12:02   #293
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Eg hadde ein sånn periode på 3 uker... vekta gikk meir opp enn ned.
Men eg har funne ut at eg må passe kalorier i tillegg til karber. I tillegg må eg trene en del...
Men fordelen med lavkarbo er at eg er mett på 1400 kalorier om dagen. Eg kan til og med ligge på 1200 uten problem. Tidligere når eg har slanket meg og spist 12-1400 kalorier har eg vært sulten heile tida, det er eg ikkje lengre.

Men for meg fungerer det altså ikkje å bare spise nok fett, uten å tenke kalorier.

Kva tenker du sjøl er grunnen til at du ikkje går ned Amucat?

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 13:20   #294
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Takk for ditt engasjement!

NEi, vel - jeg vet at jeg trimmer for lite ift hva Torkil har anbefalt meg tidligere.
Jeg har sjekket på diett.no og i følge den ligger jeg også på 1200-1400 kalorier daglig, og ok fordeling på proteiner og fett.

Jeg er også av dem som har gått på Grete Roede og ikke gått ned mer enn 2 kg på 10 uker.

For 5 år siden meldte jeg meg på Extravagansa med helt fantastisk resultat og etter normal forventet nedgang. Jeg holdt vekta i 2 år med å spise lavkarbo (ikke ketose).
Så kom vinterene og jeg blir rett og slett deppa av den, bor i nord med mørke og mye snø - og har gitt mere f... i forhold til hva jeg har puttet i meg. Har brukt våren/sommeren på å komme meg ned de 5-6 kg som kom på, men siste vinter gikk jeg på en kjempesmell og gikk opp masse

Jeg har ikke lyst til å kjøre på med exravagansa en gang til, og grunnen er at jeg har en datter på 9 (veldig tynn en) som begynner allerede nå å bli opptatt av kropp og utseende. Jeg vil være et sunnere forbilde enn en mamma som bare spiser pulvermat.

Jeg har en del helsemessige utfordringer som fibromyalgi og leddgikt som gir tidvise dårlige dager med mye smerter og da finner jeg liten og ingen motivasjon til å trene mer enn moderat. Selv om jeg vet at jeg nettopp derfor BURDE trene mer, så er det der og da og rett etterpå ofte veldig smertefullt. Selv om jeg vet at det ikke er en skadelig smerte, heller tvert i mot. Jeg har også lavt stoffskifte, men er nå regulert ift medisiner og da skal ikke det spille noen rolle. OG så er jeg av de som kom i tidlig overgangsalder. 36 år var jeg. I fjor ble imidlertid plagene så ille at jeg måtte begynne med hormonbehandling. Kan det ha noe å si?

Så, vel - jeg ser ikke hva jeg gjør feil - følger boka slavisk og holder meg pt. helt uten lavkarbobrød, søtningsstoffer etc. Kaffe har jeg redusert kraftig og er på 3-4 små kopper daglig uten tilsetning.

Heldige meg har kullsyredispenser koblet rett på vannkrana på jobb og har notert meg at jeg drikker MER enn 3 liter hver dag - og det er før kl 16 om dagen.

Mottar tips som kanskje ikke står i boka med takk

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-13, 14:09   #295
MajaKr
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 73
MajaKr er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Eg dreiv ein helsekostforretning for et par år siden, og dette med vanndrikking var et tema som var veldig omdiskutert.
Eg har tidligare drukke litervis med vann fordi det var det eg fikk beskjed om, men andre meiner dette er bare tullete. Ein skal drikke når kroppen er tørst. Dette med litervis med vann er bare eit "slanketriks" for å opprettholde metthetsfølelse. Men det fungerer jo bare for de som bare spiser når de er sultne, der er ikkje eg. Eg spiser fordi eg kjeder meg, er deppa, fordi mat i mange år var gleden i livet. Trist, men sant.
Så dette med vanndrikkinga i litervis er ikkje så bra meinte mange av de som hadde vert i bransjen i mange år.
Det er ikkje sikkert det har noe med vekta di å gjøre, men eg tenker at det er verdt eit forsøk. Gå ned til 1,5 liter om dagen, å se kva som skjer

Eg har meir tru på at det er hormonbehandligen som ødelegger for deg.
Har du prøvd Tofupill eller Chello? Dette er eit naturlig middel mot overgangsplager, men uten bivirkninger. Eg solgte mest av Tofupill, og kvinnene var meir fornøyd med disse enn det de fikk hos legen.
Dette er bare noen tips, du kjenner kroppen din best

__________________


MajaKr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 09:52   #296
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Veiedag, og minus 0,9 kg denne uka. Er fornøyd med det, for uka har ikke vært som planlagt, spist mer enn jeg burde flere dager av forskjellige grunner. Men om ikke annet så har jeg vært mer i aktivitet siste uka enn tidligere så det har nok noe å si.
300g unna 1/3 av det jeg har tenkt å gå ned

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-13, 09:55   #297
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Ser dere har diskutert mat her. Jeg har funnet mye på oppskriftssidene her inne og til pizza bruker jeg bare den pizzaen som ligger på tråden "ikke mer kjip pizza!" og anbefaler den veldig.

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 10:00   #298
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

God formiddag!

Endelig har det løsnet her, sjekk ticker! 2 kg ned siden mandag!

Og mannen er ytterlig et kg lettere

Jeg har ikke gjort noen endringer, men fortsatt løpet som jeg har kjørt siden april.

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 08:12   #299
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Sinnsykt bra jobba Amucat!

Virker som fortsatt går greit her. Har ikke vært griseflink denne uka som har vært siden forrige lørdag, MEN det ble 900 gr ned. Stor dag folkens! Jeg er offisielt under 100-tallet (igjen... men nå skal jeg bli der). 99.3 kg viste vekta. Den viste faktisk 99.0 kg og 99.5 òg, men den har vært litt rar i det siste og det var 99.3 kg som kom opp flest ganger. Kom ingen tall over 100 hvert fall!

Da har jeg satt et nytt mål i signaturen, og håper det er et reellt mål for sommeren. Kun 500 gr til, så er jeg like lavt som jeg var på det meste sist, tror jeg. Så, motivasjonen er på vei tilbake tror jeg. Og det er fint å se at jeg faktisk kan gå ned litt selv om jeg tar det litt rolig òg.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 01:21   #300
Amucat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 35
Amucat er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

OI! WALLE, så kanonbra

Virkelig bra jobba!

__________________


Amucat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva med en tråd for aprilstartere? nokia90 Ketolysekuren 599 30-04-14 18:32
Mars eller aprilstartere 2012? Elewyn Ketolysekuren 143 15-03-13 11:22
Er det noen aprilstartere igjen? sistegang Ketolysekuren 6 02-11-10 11:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no