Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Graviditet

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-06, 12:56   #1
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien
Smile

Graviditet

Jeg og mannen min går med planer om å bli gravide etter hvert. Spiser stort sett Fedon-mat, men skeier ut i feks. påsken. Jeg har gått ned ca. 0,5 kg per uke siden februar og er ikke redd for å spise noen karber for mye (men jeg overdriver ikke). Noen som vet hvordan dette er i forhold til ev. graviditet. Jeg vil jo at den lille skal ha det bra og få all næringen den trenger.

Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 16-04-06, 14:00   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Graviditet

Fedon kosthold er perfekt under en graviditet. Normalt er du jo ikke i keotse på Fedons kosthold og det er bare det du skal passe på,- dvs. at du ikke kommer for lavt i karber og ikke spiser for lite. men nå er det også en myte at du skal spise for to da. Bare sørg for å få i deg nok grønnsaker, bær, nøtter, litt grove kornprodukter, litt frukt, i tillegg til fisk, kylling, kjøtt etc. Så har du et godt balansert kosthold som er bra for både deg og barnet.

Hverken du eller barnet har godt av sukker, hvitt raffinert mel og stivelseholdige produkter som ris, pasta og poteter !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-04-06, 14:02   #3
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Graviditet

synes det er imponerende at mannen skal også bli gravid jeg

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-06, 14:22   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Graviditet

Sier som Nille - Lindberg er PERFEKT for gravide!! Det forebygger både svangerskapsdiabetes og -forgiftning, og mange andre plager, og jeg skulle egentlig ønske alle gravide gikk på Lindberg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-04-06, 14:28   #5
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Graviditet

Takk for svar. Jeg visste nok egentlig dette fra før, men jeg måtte bare forsikre meg om at flere tenkte det samme. Fint at vi er enige

Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 16:25
Ketose og graviditet magdalena Lavkarbo generelt 23 21-10-05 19:01
Helsekost, urter og graviditet Zoë Kosttilskudd 10 06-12-04 11:42
Lavkarbokosthold i forbindelse med graviditet fiskum Lavkarbo generelt 3 15-09-04 19:36
Hva med Atkins og graviditet?? cathrine Atkins kosthold 8 26-02-04 22:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no