Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Mett men lyst på noe?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-05-11, 19:08   #1
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Mett men lyst på noe?

Noen som kan si meg litt om dette: Og kanskje noen gode råd??

Jeg er stapp-mett etter middag for snart en time siden... 2 lavkarbopizza-stykker, 1 avocado og sæterrømme. Har drukket mye vann...

Likevel har jeg en "lyst på noe" smak i munnen - som feks peanøtter eller sukkerfri melkesjokolade. Men jeg har bestemt meg å ikke spise nøtter og kunstig søtning nå - for å se om vekta på nytt peker nedover (nesten 2 uker siden sist)... Men denne "smaken" er veldig irriterende syns eg... og eg er sååå lei av tonnevis med vann... Skulle gjerne hatt farris eller noe å drikke nå men det har jeg desverre ikke...

Noen??

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:09   #2
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Mett men lyst på noe?

Ta litt smørrrr !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:12   #3
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Mett men lyst på noe?

Jeg hadde det sånn i morges, og løsningen for min del ble en kopp te med en fløteskvett oppi. Mektige saker, og litt søtsmak uten at det inneholder sukker eller søtning av noe slag. Chai og andre krydrete tesorter synes jeg tilfredsstiller fysing

Ellers synes jeg at pizzamat trigger et slags søtsug hos meg, vet ikke helt hva det skyldes, men får liksom alltid lyst på noe mer når jeg spiser kjøttdeig,tomat og smeltet ost - den typen mat..

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:15   #4
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Mett men lyst på noe?

Til å begynne med var jeg ofte fysen - nå er det bare i uken før mens. Jeg har tillatt meg søtstoff disse ukene, for jeg vet det går over når tanta har kommet. Jeg har drukket mye kaffe med mykvispet krem og litt søtning - gir både litt ekstra fett og demper søtsuget, men det kan fort bli for mye av det. Derfor har jeg vært bevisst på å ikke fortsette "trenden" utover nevnte uke. Skulle jeg bli fysen ellers er det som oftest fordi jeg har spist for lite eller for mager mat - noen osteskiver fikser det fort Ellers er spekemat/CF deilig mumse-mat og osteknekk med dipp veldig godt

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:19   #5
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Mett men lyst på noe?

hva med ostechips?det hjelper meg når jeg har lyst på noe godt...

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 19:26   #6
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mett men lyst på noe?

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

hva med ostechips?det hjelper meg når jeg har lyst på noe godt...

Altfor mett for det Ikke så glad i de ostechipsa eg

Nei blir litt sprø av denne følelsen... kanskje jeg må bare legge meg å sove

Antoinette 6: Jeg gjorde faktisk det like etter middag Tok meg ei ske med smør...

Ellers - takk for gode råd. kanskje jeg faller for fristelsen å ta et glass pepsi max

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 20:49   #7
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Mett men lyst på noe?

Faktisk bare ekte sukker som kan stoppe det søtsuget......

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:39   #8
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mett men lyst på noe?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Faktisk bare ekte sukker som kan stoppe det søtsuget......

Og her kommer ikke sukkeret innenfor... det ble en liten drink istede.. GT og en liten bit bocca sjokolade. Men seriøst - i dag er virkelig dagen da jeg absolutt kunne ha sprekke...

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 22:51   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mett men lyst på noe?

Det er ofte lett å mistolke tørste til at man tror man er sulten eller har lyst på noe. Et stort glass vann funker ofte for meg. Og funker ikke det så funker en kopp te med litt søtning i. Bankers.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 23:32   #10
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: Mett men lyst på noe?

Jeg har det ofte sånn hver dag, selv om jeg er godt inn i ketose og spiser nok god mat og masse fett. Klarer ikke sette fingeren på hva det er. Men tror det er bundet ut i AD(H)D'en min og en stygg vane med endten kjede spising/drikking/røyking som gjør det. Kan ha det kjempe koselig, men må ha noe å drive med imens og da går det ofte i å spise eller røyke/snuse. Heldigvis har jeg ingenting i kjøleskapet som er ulovlig og er for lat til å reise til butikken i ens ærend å kjøpe noe "ikke-lov" mat så berger. Men som f.eks. sist uke da jeg var litt slapp på lavkarbo, hadde jeg en hel boks creme brule is i frysen, og etter jeg hadde spist kjempe god middag, så gikk det 15 min, satt å kosa meg med en film, men det følelsen av at noe manglet ville ikke gi slipp så jeg spiste opp en hel isboks alene på no-time. Om det er søtsug eller kjedsomhet det vet jeg ikke, men sliter veldig med det samme fryktelig irriterende. Og når jeg er sulten, klarer jeg helt fint å ikke spise noe, er skrubbsulten nå men gidder ikke, men når jeg er mett, selv om jeg har spist et riktig måltid, så kan jeg finne på å bare ete opp matpakka mi før jeg drar på jobb fordi jeg må ha noe-.-

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 23:47   #11
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mett men lyst på noe?

Opprinnelig lagt inn av Lisa-pyon, her.

Jeg har det ofte sånn hver dag, selv om jeg er godt inn i ketose og spiser nok god mat og masse fett. Klarer ikke sette fingeren på hva det er. Men tror det er bundet ut i AD(H)D'en min og en stygg vane med endten kjede spising/drikking/røyking som gjør det. Kan ha det kjempe koselig, men må ha noe å drive med imens og da går det ofte i å spise eller røyke/snuse. Heldigvis har jeg ingenting i kjøleskapet som er ulovlig og er for lat til å reise til butikken i ens ærend å kjøpe noe "ikke-lov" mat så berger. Men som f.eks. sist uke da jeg var litt slapp på lavkarbo, hadde jeg en hel boks creme brule is i frysen, og etter jeg hadde spist kjempe god middag, så gikk det 15 min, satt å kosa meg med en film, men det følelsen av at noe manglet ville ikke gi slipp så jeg spiste opp en hel isboks alene på no-time. Om det er søtsug eller kjedsomhet det vet jeg ikke, men sliter veldig med det samme fryktelig irriterende. Og når jeg er sulten, klarer jeg helt fint å ikke spise noe, er skrubbsulten nå men gidder ikke, men når jeg er mett, selv om jeg har spist et riktig måltid, så kan jeg finne på å bare ete opp matpakka mi før jeg drar på jobb fordi jeg må ha noe-.-

så sant -

Jeg kan også sitte leeeenge sulten

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 14:08   #12
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Mett men lyst på noe?

Det er denne lysten på NOE når vi er mette som ødelegger for oss alle.

En venn av meg sa en gang at etter en god middag skal der følge en god dessert, deretter en god kaffe og en røyk - deretter rikelig med sex....... så kan en sove godt..........

Det er akkurat som om kroppen vil ha noe å balansere det ene mot det andre med.... Da er det å gå sulten nesten bedre fordi en da ikke har dette balansebehovet.... Kroppen er en rar greie, blir liksom aldri fornøyd.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 21:05   #13
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mett men lyst på noe?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Det er denne lysten på NOE når vi er mette som ødelegger for oss alle.

En venn av meg sa en gang at etter en god middag skal der følge en god dessert, deretter en god kaffe og en røyk - deretter rikelig med sex....... så kan en sove godt..........

Det er akkurat som om kroppen vil ha noe å balansere det ene mot det andre med.... Da er det å gå sulten nesten bedre fordi en da ikke har dette balansebehovet.... Kroppen er en rar greie, blir liksom aldri fornøyd.....

hehe... samme med meg nå Spiste litt "riskrem" av kremfløte og cottage cheese - og litt fun saft til. Tenkte det ville stoppe denne "sultne" trang-følelsen...

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 21:10   #14
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Mett men lyst på noe?

Jeg er også søtsugen i dag. Ikke sulten, men sug etter noe og det er plagsomt

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 21:26   #15
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mett men lyst på noe?

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Jeg er også søtsugen i dag. Ikke sulten, men sug etter noe og det er plagsomt

Ja enig! Dette har jeg klart meg uten denne gangen - men nå får jeg bare lyst å grafse etter is, potetgull og alt som ikke er lov. Gjør det ikke såklart! Men irriterende småsulten - spørs om eg lager meg noen selleristenger med dip.

Noen god oppskrift på dip?

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 21:43   #16
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Mett men lyst på noe?

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

hva med ostechips?det hjelper meg når jeg har lyst på noe godt...

laget sånne ostechips nå i kveld jeg. De var gode nok, men veldig kvalmt

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:07   #17
sirib
Medlem
 
sirib sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 172
sirib er ny på veien

Sv: Mett men lyst på noe?

jeg har stort sett også lyst på "noe" selv om jeg er så mett at magen står rett ut.
Har faktisk litt tro på at kan være en slags tørst-følelse, for lysten på "noe" kan avta når jeg har drukket vann...
Jeg lurer også på om det kan være det at jeg har vært vant til å spise lite og ofte, alltid, mange mellommåltider med frukt og youghurt... slik at den vanen har satt seg.. på et vis. (at det ikke er sult, men at det er mer i fingrene liksom...)

__________________


sirib er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 22:09   #18
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Mett men lyst på noe?

Vann med sitron, eller te med sitron/stevia, eller et par osteskiver dersom nøden er stor. Jeg passer alltid på å ha en flaske sitronsaft i kjøleskapet slik at jeg alltid har sitronvann. Synes det hjelper på fysinga mer enn bare vann. Et annet tips er å prøve å finne ut hvorfor du fyser? Er det kroppen som faktisk krever noe eller er det bare i hodet og er det spesielle situasjoner som trigger det? Har selv jobba mye med det og nå er det blitt lettere å skille fysing og faktiske behov, det gjør det også lettere og ignorere fysinga.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 15:45   #19
alpro
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 43
alpro er på en erverdig vei

Sv: Mett men lyst på noe?

I går var jeg sånn - helt gal etter godteri og alt godt som er. Løsningen ble en boks med cottage cheese, med kanel og en teskje sukrin på. Mmmm! Smaker jo som grøt

alpro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vegetarianer som forsøker seg på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 16:28   #20
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: Mett men lyst på noe?

Sitter på lesesalen nå, har sitti her i 8 timer. Og for 30min siden begynte jeg å få lyst på noe. Jeg endte ned å stikke på butikken å kjøpe wn sjokolade og en pakke nøter. Heiv i meg sjokoladen og har spist halve nøttene, men np er jeg tilfreds og skal lese videre:-)
Faller nok ut av ketose nå, men jeg er så svak i disse eksamenstider:-P jaja, spist er spist

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 16:31   #21
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: Mett men lyst på noe?

Fikk vondt i magen gjorde jeg ogsåo_O

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 15:43   #22
Tante TI
Seniormedlem
 
Tante TI sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 73
Innlegg: 1.590
Tante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjent

Sv: Mett men lyst på noe?

Åååå... hvem kjenner seg ikke igjen i det?
I "gamle dager" spiste jeg en bit FOX sitronkaramell etter middag, og det hjalp veldig. Jeg lurte meg selv så klart, men det var belønning nok.
Nå greier jeg meg fint uten det søte, men det frister veldig med ei osteskive, og litt etter det noe skinke, og litt etter det noe annet... Og slik kan jeg fortsette enkelte dager. Men jeg GJØR DET IKKE selv om øynene og hjernen skriker så det ljomer i hele meg.
Vann, vann og enda mer vann, like mye sug har jeg lell. Det er bare om å gjøre å overtale hjernen til å tenke på noe annet.
Kabal el.l. på pc'n er noe av det som funker på meg. Eller ei god og altoppslukende bok. Eller hva med en dans med seg selv???

__________________
En kunne nok bli hjulpet av med sine feil om man ikke trivdes med dem. (Dronning Kristina)
Tante TI er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 16:03   #23
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mett men lyst på noe?

Jeg gjør følgende:
-Koker fløtegrøt på kvelden, har mye "sukker" på og kanel, passer på å få i meg NOK fett. Kjenner jeg det blir litt søtsug etterpå, varmer jeg bare resten av grøten. For erstattes søtsuget med fett, så går det over.
- Av og til må jeg også krype til korset. Om ikke "ekte" vare er i umiddelbar nærhet, så sørger jeg å spise så MYE av det jeg ev. lager eller uheldigvis finner i skapet av "lovlig" sjokolade, og spiser så mye at det enten går til kvalme eller diare (av all kunstig søtning fra sjokoladen). Da blir det leeeenge til jeg i det hele tatt blir frista :P
Ellers er det jo de vanlige rådene: Fribol, pusse tennene, munnvann, vann med sitron i osv.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 16:52   #24
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Mett men lyst på noe?

eg har ein sånn dag i dag! Hadde heimelaga fiskekaker med salat til middag. Mistenker at det kanskje ikkje inneholdt nok feitt, så eg har den følelsen der eg har lyst på nåke. har ete litt ostechips og ein sånn Atkins peanut butter cup. Fremdeles lyst på noko. Drukke ein kopp te med cocosa, fremdeles lyst på noko! Drukke vatn, fremdeles lyst på noko!

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 16:58   #25
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Mett men lyst på noe?

Litt meierismør gjør underverker, syns jeg.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fortell meg at jeg ikke har lyst på alt jeg har lyst på! Tropika Ketolysekuren 12 10-12-10 18:39
Mett abs Lavkarbo generelt 7 27-08-10 08:58
Er så mett Cherry Generell diskusjon 0 08-05-10 22:29
Mett? Katovi Spørsmål og svar 4 30-12-06 10:34
Jeg er så mett. Gine Lavkarbo generelt 5 12-07-05 16:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no