Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spekemat!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-04-07, 23:38   #1
annemerete
Medlem
 
annemerete sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 56
Innlegg: 77
annemerete er på en erverdig vei

Spekemat!

Vi kjøpte en halv spekeskinge før helgen, og så klart så har jeg spist mye av det i helgen! Er noe av det beste jeg får, og det ble mye, alt for mye
Tilbehøret var salat og meierismør!
Men da jeg skulle gå på vekta i dag så fikk jeg sjokk! Jeg hadde gått opp nesten 2 kg siden forrige mandag! Og ellers den siste uka så har jeg spist det jeg har pleid å spist hele den perioden jeg har gått på ketolyse. Og mange turere har det og blitt!

Men kanskje det ikke er så lurt å spise spekeflesk da? Eller er det bare vann som har samlet seg opp!

Føler jeg sprakk jeg da, selv om det var av uvitenhet!

__________________


annemerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 23:41   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Spekemat!

dersom du har spist en del av spekeskinka, så er det nok bare vannvekt. Du må huske at spekemat er veldig salt, og salt binder vanni kroppen

det går fort av når du slutter å spis salt, og dersom du drikker mye vann i tillegg

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 23:41   #3
annemerete
Medlem
 
annemerete sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 56
Innlegg: 77
annemerete er på en erverdig vei

Sv: Spekemat!

Ps: jeg er fortsatt i ketose, for det sjekket jeg før i dag!

__________________


annemerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 23:43   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Spekemat!

Opprinnelig lagt inn av annemerete, her.

Ps: jeg er fortsatt i ketose, for det sjekket jeg før i dag!

Det er ikke så rart, for det er ikke karbene, men saltet som gjør at vekta øker... og da blir også urinen din mer konsentrert, for kroppen holder på vannet

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 23:47   #5
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Spekemat!

jepp,kan garanterer deg at det kun er vann

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 23:51   #6
annemerete
Medlem
 
annemerete sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 56
Innlegg: 77
annemerete er på en erverdig vei

Sv: Spekemat!

Takk for svarene! Egentlig så kunne jeg vel ha tenkt med det, men panikken slo nesten ut i dag tidlig
Var neste på vei til å kaste hele greia i dag, siden jeg vet at jeg ikke greier å holde meg helt unna! Men det er nesten ikke igjen noe av den delen jeg hadde kjøpt heller så lot den ligge!

Drikker iallefall vann på harde livet her nå!

__________________


annemerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 10:43   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Spekemat!

Har du spist ei halv spekeskinke på ei lita uke?? kanskje ikke så rart at vekta har gått opp... utrolig mye salt i de da... (men jeg skal være enig i at det er skikkelig yummi med spekemat

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:42   #8
annemerete
Medlem
 
annemerete sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 56
Innlegg: 77
annemerete er på en erverdig vei

Sv: Spekemat!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Har du spist ei halv spekeskinke på ei lita uke?? kanskje ikke så rart at vekta har gått opp... utrolig mye salt i de da... (men jeg skal være enig i at det er skikkelig yummi med spekemat

Neida, vi var 4 her da! Men det ble endel spekeskinke på meg da! Men har lært at jeg skal beherske meg en smule

Men hvor lang tid vil det gå før jeg har fått all vann ut av kroppen etter den orgien min?

__________________


annemerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 19:30   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Spekemat!

Opprinnelig lagt inn av annemerete, her.

Neida, vi var 4 her da! Men det ble endel spekeskinke på meg da! Men har lært at jeg skal beherske meg en smule

Men hvor lang tid vil det gå før jeg har fått all vann ut av kroppen etter den orgien min?

Når jeg har spist for mye salt en dag, bruker jeg ca 1-2 dager som jeg drikker enormt med vann... Og da har vekta som regel gått ned igjen...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:50   #10
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Spekemat!

samme her 1-2 dager

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 09:37   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Spekemat!

Spis jordbær og drikk the og kaffe = vanndrivende!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 11:44   #12
annemerete
Medlem
 
annemerete sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 56
Innlegg: 77
annemerete er på en erverdig vei

Sv: Spekemat!

Sjekket vekta nå! Har gått ned igjen de kiloene som jeg hadde gått opp, samt at jeg hadde gått ned 1 kg til!
Så da er jeg i rute igjen!

__________________


annemerete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 11:46   #13
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Spekemat!

Opprinnelig lagt inn av annemerete, her.

Sjekket vekta nå! Har gått ned igjen de kiloene som jeg hadde gått opp, samt at jeg hadde gått ned 1 kg til!
Så da er jeg i rute igjen!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
spekemat med nykål jeef-micro Middag 0 15-05-06 22:44
pølser og spekemat?? misseve Induksjonen 3 28-09-05 12:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no