Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Å kjøpe en professor

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-09, 20:05   #1
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg
Exclamation

Å kjøpe en professor

Forsåvidt ikke noe nytt. Artikkel hos Kostdoktorn, nå, men man blir jo likevel opprørt

http://www.kostdoktorn.se/att-kopa-en-professor

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 21:33   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Å kjøpe en professor

Fyyy F***....

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 21:35   #3
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Å kjøpe en professor

Ah, jeg skulle ønske det ble litt opprør igjen her i Norge også... Men glad sverige virkelig er i gang med noe

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 21:46   #4
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Å kjøpe en professor

Men hallo. Hallohallo. Det er ikke noe mystisk og kjøpt med Professor2-stillinger vel?!? Dette er for eksempel eksperter i næringslivet eller forskningsinstitutter, der folka frikjøpes en dag i uka (av hovedarbeidsgiver eller universitetet) fordi universitetet ønsker at kunnskapen skal komme ren forskning og studenter til gode.

Og det er råtne egg over alt. Som regel blir ting tatt når det går over stokk og stein.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 21:48   #5
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Å kjøpe en professor

Sitat:

Ah, jeg skulle ønske det ble litt opprør igjen her i Norge også... Men glad sverige virkelig er i gang med noe

Håper det smitter over på nordmenn snart. Leste i en av de svenske bloggene at i Norge er kampen om folkets rett til riktig kostråd tapt, og de norske matmyndighetene har vunnet... sukk. Blir deppa av sånt, jeg.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 21:52   #6
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å kjøpe en professor

Ja, tenker litt på at DVP med fler har møtt mye motbør som sikkert har satt sine spor. Til og med snille Fedon har fått så det passer når jeg tenker meg om.
Vi hadde fellesmiddag i går med alle utflyttede barn med samboer. Taco med shell til "unga" og stekte osteflarn til oss gamlingsa som likerå vite hva vi spiser.
Det var mange kommentarer på mail sendt fra meg.
Mye å lese
Mange vedlegg
Kjedelig kanskje

Ingen er overvektige - ennå!!
Vi har diabetes 2 i slekten.

Som de sier:
Vi har lært at fett og for mye sukker er fy. Nå skal det være plenty av fett og ikke sukker i det hele tatt.

Jeg skal bruke resten av min tid til sakte å introdusere LCHF for alle jeg er glad i.

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:03   #7
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å kjøpe en professor

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Men hallo. Hallohallo. Det er ikke noe mystisk og kjøpt med Professor2-stillinger vel?!? Dette er for eksempel eksperter i næringslivet eller forskningsinstitutter, der folka frikjøpes en dag i uka (av hovedarbeidsgiver eller universitetet) fordi universitetet ønsker at kunnskapen skal komme ren forskning og studenter til gode.

Og det er råtne egg over alt. Som regel blir ting tatt når det går over stokk og stein.

?? Som regel blir ting tatt når det går over stokk og sten. Kan du gi en forklaring på hva du mener her?

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:14   #8
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Å kjøpe en professor

Forskingsjuks blir ofte tatt. Det skal alltid sies hvem som har betalt studien, og om coca cola har betalt et sukkerstudie sier det som regel litt om resultatet.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:29   #9
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å kjøpe en professor

Det er det som dypt betviles, og er årsaken til denne tråd.

Du vet altså at snusk er forbeholdt Sverige, men avsløres før det får grobunn her i Norge eller?

Eller tar disse svenskene helt feil?

Legger ved et par linker som kan leses ved ledig tid. Og jeg ser ikke noen grunn til å spesifisere. ALT er interreessant

http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/
http://www.kostdoktorn.se/

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:39   #10
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Å kjøpe en professor

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Forskingsjuks blir ofte tatt.

Jeg mener det er naivt å tro det...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 01:05   #11
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Å kjøpe en professor

Hm Husk, det finnes bare tre typer SVensker

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjøpe mat ute Bacon Ketolysekuren 7 15-12-08 07:57
Stevia - kjøpe fra USA supha Spørsmål og svar 3 04-12-08 20:29
Hva kan man kjøpe? Knut Spørsmål og svar 7 20-11-07 16:26
Poleszynski er ikke professor II innen ernæring allikevel? Iset Lavkarbo generelt 17 06-09-06 16:17
Hva bør jeg kjøpe med meg fra USA? Trilla Kosttilskudd 3 26-09-05 20:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no