Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Toro sliter ...

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-12, 15:47   #1
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Toro sliter ...

Her er en artikkel om at Toro må kutte arbeidsplasser

Det er selvfølgelig synd at mennesker mister jobben, men det er gledelig å se at salget av posemat synker

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 15:53   #2
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Toro sliter..

Jepp.Godt at flere innser at mat fra bunnen av ikke er så tidkrevende allikevel. også er de ikke sååååå gode disse posesuppene og sausene og slikt. Men jeg føler selvsagt med de som mister jobben, det er aldri noe gøy.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 15:59   #3
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Toro sliter..

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Det er selvfølgelig synd at mennesker mister jobben, men det er gledelig å se at salget av posemat synker


TINE Norske Meierier trenger folk til å produsere smør


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 16:24   #4
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Toro sliter ...

Håper de beholder personen som lager tomatsuppen.... sånn at jeg kan få den et par ganger i året... bare fordi det er godt!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 17:43   #5
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Toro sliter ...

Ahh, da skjønner jeg mer av tv-reklamen deres som går på tv for tiden, der de prøver å overbevise om at tørket posemat er sunn.

Bra folk tar til vettet og lager skikkelig mat fra bunnen av! Bare salget av tørrmat ikke går ned fordi salget av Fjorland og andre som produserer ferdigretter har gått opp da....

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 18:16   #6
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Håper de beholder personen som lager tomatsuppen.... sånn at jeg kan få den et par ganger i året... bare fordi det er godt!

Du får legge inn en søknad hos Toro

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 18:28   #7
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Toro sliter ...

Ikke rart de sliter. De har jo mistet meg som kunde

Jeg visste ikke at det gikk an å lage noe annet fram til for et års tid siden...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 19:07   #8
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Ikke rart de sliter. De har jo mistet meg som kunde

Jeg visste ikke at det gikk an å lage noe annet fram til for et års tid siden...

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 19:09   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Håper de beholder personen som lager tomatsuppen.... sånn at jeg kan få den et par ganger i året... bare fordi det er godt!

Nei, den kan de godt kutte ut så jeg kan få overbevist avkommene mine om at hjemmelaget tomatsuppe ER bedre enn Toro! Snørrunger.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 19:16   #10
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Nei, den kan de godt kutte ut så jeg kan få overbevist avkommene mine om at hjemmelaget tomatsuppe ER bedre enn Toro! Snørrunger.

Nå som jeg er blitt vant med alt hjemmelaget synes jeg Toro, uansett om det er suppe, sauser eller gryter smaker akkurat det det er... Pulver!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 19:25   #11
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Nei, den kan de godt kutte ut så jeg kan få overbevist avkommene mine om at hjemmelaget tomatsuppe ER bedre enn Toro! Snørrunger.

Fullstendig enig med snørrungene dine. Hjemmelaget tomatsuppe er godt, helt klart. Men blir desverre ikke det samme..... Sånne ubrukelige dritunger som meg og ungene dine vet vist ikke bedre....


Sist redigert av Victory : 11-01-12 kl 19:56.
Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 19:31   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Fullstendig enig med snørrungene dine. Hjemmelaget tomatsuppe er godt, helt klart. Men blir desverre ikke det samme..... Sånne ubrukelige, hjernedøde dritunger som meg og ungene dine vet vist ikke bedre....

*hehe* Jeg spiser ikke Toro (eller Knorr) tomatsuppe lenger, ikke etter å ha laget Ziggys... Skal lage opp en stor kjele til helgen og fryse ned.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 19:34   #13
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Toro sliter ...

Spiser det ikke jeg heller..... men det betyr ikke at jeg ikke vil.....

Men denne meksikanske tomatsuppen har blitt en favoritt!
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39319

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 20:24   #14
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Toro sliter ...

Bruker fortsatt Toros Bernaisesaus jeg! Laget med fløte og meierismør er den rimelig lavkarbovennlig, veldig god og særdeles lettvint! Kankje jeg bør hamstre litt?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 20:28   #15
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Bruker fortsatt Toros Bernaisesaus jeg! Laget med fløte og meierismør er den rimelig lavkarbovennlig, veldig god og særdeles lettvint! Kankje jeg bør hamstre litt?

Om du allikvel bruker pose som basis med smør og fløte i, så kan jeg tipse om at firstprice sin er like god og halvparten så dyr...
Jeg gjør nemlig akkuratt det samme... men det er slettes ikke vanskelig å lage bernaise fra bunnen av heller. Det er bare fiskekraft (blokker), egg, eddikk, smør og estagon... + fløte om man vil

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 20:31   #16
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Om du allikvel bruker pose som basis med smør og fløte i, så kan jeg tipse om at firstprice sin er like god og halvparten så dyr...
Jeg gjør nemlig akkuratt det samme... men det er slettes ikke vanskelig å lage bernaise fra bunnen av heller. Det er bare fiskekraft (blokker), egg, eddikk, smør og estagon... + fløte om man vil

Fiskekraft?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 20:43   #17
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Fiskekraft?

Ja
Ifølge min kokebok (En stor og tykk fra Cappelen) skal bernaise lages på fiskekraft ja.

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 20:49   #18
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Toro sliter ...

Bearnaise skal ikke ødelegges med fiskekraft! Men så er jeg mentalt allergisk mot fisk og skalldyr... Jeg har aldri brukt noe annet krydder enn estragon i bearnaisesaus.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 20:51   #19
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Bearnaise skal ikke ødelegges med fiskekraft! Men så er jeg mentalt allergisk mot fisk og skalldyr... Jeg har aldri brukt noe annet krydder enn estragon i bearnaisesaus.

Jeg synes i allefall den bernaisen er veldig god.... masse skryt har jeg fått for den også
Men jeg sa da ingenting om noe annet krydder en estragon?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 20:59   #20
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Jeg synes i allefall den bernaisen er veldig god.... masse skryt har jeg fått for den også
Men jeg sa da ingenting om noe annet krydder en estragon?

Fiskekraft regner jeg som krydder. Det er snakk om sånne buljongblokker, ikke sant?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 21:01   #21
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Bearnaise skal ikke ødelegges med fiskekraft! Men så er jeg mentalt allergisk mot fisk og skalldyr... Jeg har aldri brukt noe annet krydder enn estragon i bearnaisesaus.

Jeg er ikke bare mentalt allergisk, men ekstremt fysisk allergisk mot alt med jod...

Og har aldri hørt om bearnaise laget meg fiskekraft...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 22:42   #22
Livsnytersken
Juniormedlem
 
Livsnytersken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 42
Livsnytersken har en fantastisk aura rundt segLivsnytersken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Toro sliter ...

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg er ikke bare mentalt allergisk, men ekstremt fysisk allergisk mot alt med jod...

Og har aldri hørt om bearnaise laget meg fiskekraft...

Bearnaise med fiskekraft? Den var helt ny for meg også!
Men hvis det var Hollandaise så kanskje???

Livsnytersken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo men slurver noen ganger Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Toro melblanding LittEngel Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 24-11-10 20:44
Toro-sauser Chess79 Spørsmål og svar 24 26-01-10 21:56
Toro naturris? scartz Spørsmål og svar 1 27-03-09 15:28
Toro pizzafyll Selma Ketolysekuren 7 30-11-07 10:53
Posesauser fra TORO *Tulla* Lavkarbo generelt 9 14-04-05 22:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no