Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Oida - Jaquesson igjen

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-09-12, 13:46   #1
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Oida - Jaquesson igjen

Kari Jaqusson får mediadekning pga blogginnlegg igjen.

Sitat:

Grunnen til at du ble så svær, Jørgen, er ikke fordi du ikke forstår kostråd, det er fordi du av grunner bare du kjenner har gjemt bort ditt egentlige jeg i et lass av fett. Vær i det minste ærlig: du ble ekstremt overvektig fordi du spiste altfor mye og beveget deg minimalt.

Sitat:

Å bli så svær som Jørgen er praktisk talt umulig med 'vanlig' mat. Det krever veldig kaloririk føde, altså sjokolade, store mengder nøtter eller andre svært fete produkter som tar liten plass i forhold til kaloriinnholdet.

Publisitet er jo kjekt for dem som har noe å selge. Men hun er da rimelig DRØY, den damen der?

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 14:07   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Den dama er DRØY på alle tenkelige måter med unntak av den helt bokstavelige

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 14:14   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Møkkadame. Beklager, men hun liker tydeligvis å promotere at det som funker på henne er det eneste som funker og alle andre er så dumme at de spiser for MYE. For et egomehe

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 14:17   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Møkkadame. Beklager, men hun liker tydeligvis å promotere at det som funker på henne er det eneste som funker og alle andre er så dumme at de spiser for MYE. For et egomehe

Signerer!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 14:22   #5
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

For å si det på godt Stavangersk: Sattan for et ufyseligt kvinnemenneske, hu ei skikkelige dreda og drive på med alt for møje rauaraddel

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 14:25   #6
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

For å si det på godt Stavangersk: Sattan for et ufyseligt kvinnemenneske, hu ei skikkelige dreda og drive på med alt for møje rauaraddel

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 14:35   #7
myrtle
Juniormedlem
 
myrtle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 17
myrtle er på en erverdig vei

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Forferdelig utsagt fra en forferdelig patetisk dame, men jeg er ikke overrasket. Hvorfor hun har slik utrolig behov for å skylde på individet er en ting jeg har lurt mye på. Kan det være at hun da selv føler seg flink, altså fordi hunIKKE har overvektsproblemer og ved å være så opptatt av at folk som er feite er dumme og late, egentlig sier at hun selv IKKE er dum og lat. Slik kan hun dermed klappe seg ekstra på skuldra å si: "godt jobba Kari- kanskje de ikke ser deg for den du er nå heller?"

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wCSCYid/]

[/url]
myrtle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 14:35   #8
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Den dama er DRØY på alle tenkelige måter med unntak av den helt bokstavelige



Hu er de drøyeste av de drøye og trist som faen....
Synes bare det sier litt om sosial intelligens hos dama og at hun burde holde seg til å være treningsinstruktør, det er det eneste hun har klart seg så noenlunde i.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 14:48   #9
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Vet dere hva, nå har jeg lest artikkelen. Jeg kan ikke si at jeg liker måten hun sier ting på og jeg er enig med Foss om at kostholdsrådene er helt på tur. Men, jeg er enig i en del av det hun sier. Jeg tror at sykelig overvekt ofte (vet ikke helt hvor mye jeg mener med ofte) er forbundet med matmissbruk som har psykologiske årsaker. Jeg vet at det i alle fall er mitt tilfelle og jeg syns at jeg ut i fra min erfaring har kunnet trekke den slutningen gjennom historiene til mange av mine overvektige venner og bekjente. Jeg vil ikke generalisere og jeg mener ikke at jeg kan lese alle eller vite grunnene til deres overvekt. Men jeg tror at det psykiske ofte blir "glemt" når det er snakk om sykelig overvekt. Det å gå inn i seg selv og belyse sine mekanismer og så begynne å sloss med de er tungt! Det er utrolig vanskelig og derfor tror jeg at det ofte er lett å hoppe over det stege. Ikke fordi folk er late eller ikke vil, men fordi det er helt forjævlig og det må noe spesielt til, det bare plutslig klikker, og man plutselig kan begi seg ut på den reisen.

Jeg tar helt forbehold om at jeg kan ta feil og at jeg kan ha forstått hennes uttalelser feil, og at jeg kanskje ikke har peiling. Men, dette er bare min måte å se uttalelsen om matmissbruk på. Jeg har ingen meninger om hun eller Foss - har ikke satt meg inn i deres tidligere uttalelser og hva de står for. Og jeg forsvarer i alle fall ikke hennes uttalelse om at nøkkelhull ordningen er bra.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 14:54   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Jeg er enig i at han skriver ifra seg for mye ansvar, men herlighet for ei sur og eplekjekk kjerring.. Går ned for mye sitroner og grønne epler der i gården.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 15:08   #11
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Vet dere hva, nå har jeg lest artikkelen. Jeg kan ikke si at jeg liker måten hun sier ting på og jeg er enig med Foss om at kostholdsrådene er helt på tur. Men, jeg er enig i en del av det hun sier. Jeg tror at sykelig overvekt ofte (vet ikke helt hvor mye jeg mener med ofte) er forbundet med matmissbruk som har psykologiske årsaker. Jeg vet at det i alle fall er mitt tilfelle og jeg syns at jeg ut i fra min erfaring har kunnet trekke den slutningen gjennom historiene til mange av mine overvektige venner og bekjente. Jeg vil ikke generalisere og jeg mener ikke at jeg kan lese alle eller vite grunnene til deres overvekt. Men jeg tror at det psykiske ofte blir "glemt" når det er snakk om sykelig overvekt. Det å gå inn i seg selv og belyse sine mekanismer og så begynne å sloss med de er tungt! Det er utrolig vanskelig og derfor tror jeg at det ofte er lett å hoppe over det stege. Ikke fordi folk er late eller ikke vil, men fordi det er helt forjævlig og det må noe spesielt til, det bare plutslig klikker, og man plutselig kan begi seg ut på den reisen.

Jeg tar helt forbehold om at jeg kan ta feil og at jeg kan ha forstått hennes uttalelser feil, og at jeg kanskje ikke har peiling. Men, dette er bare min måte å se uttalelsen om matmissbruk på. Jeg har ingen meninger om hun eller Foss - har ikke satt meg inn i deres tidligere uttalelser og hva de står for. Og jeg forsvarer i alle fall ikke hennes uttalelse om at nøkkelhull ordningen er bra.

Jeg forstår godt hva du mener og er helt enig, det psykiske blir "glemt". Noen misbruker alkohol, andre narkotika, jeg misbruker mat (+ jeg har en del fysiske skavanker). Hvorfor, nei se det jobber vi med enda og det er mange som meg.

Det er mulig jeg også misforstår KJ, men jeg synes at hun i sine uttalelser alltid glemmer det psykiske og kun skriker om energi inn/energi ut - kosthold/trening. Det er sjelden hun nevner det psykiske (som jeg mener er en veldig viktigfaktor), i hvertfall får ikke jeg det med meg så kanskje hun ikke er klar nok i sin uttrykksmåte.

Uansett liker jeg ikke retorikken til kjerringa. Hun har vel uttalt at hun bare er morsom og ironisk for å gi folk et spark i rævva og for å få oppmerksomhet rundt overvektsproblematikken. Problemet er bare at folk ikke forstår det, hun er ikke typen til å være morsom og burde holde seg til å være 100% saklig og faglig og spesielt på en blogg. Vi vet vel alle her inne på forumet hvor raskt det kan bli misforståelser når man kun har det skrevne og forholde seg til.

Hun må passe munnen sin litt....

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 15:10   #12
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg er enig i at han skriver ifra seg for mye ansvar, men herlighet for ei sur og eplekjekk kjerring.. Går ned for mye sitroner og grønne epler der i gården.

Og så kommer de opp igjen, det er det som er problemet .

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 15:18   #13
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Jeg ønsker stort sett alle mennesker alt godt, men kari skulle jeg nesten ønske kunne opplevd hvordan det er å ha en kropp-som min feks-som pga 4 uker "fri " fra kostholdstenking /fri fra å være flink legger på seg 6 kg! Klart hun er inne på noe, det er mange som misbruker mat, det gjør ikke jeg, men legger hysterisk fort på meg! Det er ikke alltid så enkelt som spis mindre , tren mer. hun behøver å jekke seg ned, den damen der!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 15:43   #14
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Det blir litt for ironisk at KJ skriver om at det psykiske er viktig ved overvekt, og samtidig sender avgårde verbale sleivspark som er svært lite psykologisk smarte.

Har hun da egentlig skjønt implikasjonene av det hun selv skriver?

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 16:12   #15
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Jeg orker ikke la meg provosere av den dama lenger.

Jeg synes foresten det begynner å bli påfallende at hver gang hun har lite respons i bloggen sin, eller gir ut ny bok/DVD, så sier hun noe for å få oppmerksomhet.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 17:14   #16
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Jeg tror at sykelig overvekt ofte (vet ikke helt hvor mye jeg mener med ofte) er forbundet med matmissbruk som har psykologiske årsaker.


Feil kosthold kan føre til psykiske problemer. Hvis man er disponert for dette kan man komme inn i en ond sirkel: Mer feil mat som fører til enda større psykiske problemer.

Dette er ikke en fasit som gjelder alle, men personlig tror jeg ikke det er uvanlig.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 17:24   #17
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Jeg misbruker ikke mat. Det gjorde jeg ikke da jeg var større heller. Likevel måtte jeg drastisk legge om kosten min for å bli normalvektig.

Det er tankegangen fru Jaquesson fronter som ga meg dårlig samvittighet hver gang jeg spiste meg mett, eller koste meg med maten når jeg var overvektig. Dette føler jeg var unødvendig stigmatiserende. Jeg sier ikke at man IKKE skal ta tak i psykologiske årsaker til overvekt. Men jeg synes det er vel så viktig å anerkjenne at man faktisk ikke VET hvorfor noen mennesker blir tjukke, mens andre holder seg slanke gjennom etegilder vi andre kan drømme om Man vet mye, men slettes ikke alt! Derfor kan man heller ikke servere "oppskriften" på nedgang - hverken i den ene eller andre leiren. Sådetså

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 17:29   #18
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg misbruker ikke mat. Det gjorde jeg ikke da jeg var større heller. Likevel måtte jeg drastisk legge om kosten min for å bli normalvektig.

Det er tankegangen fru Jaquesson fronter som ga meg dårlig samvittighet hver gang jeg spiste meg mett, eller koste meg med maten når jeg var overvektig. Dette føler jeg var unødvendig stigmatiserende. Jeg sier ikke at man IKKE skal ta tak i psykologiske årsaker til overvekt. Men jeg synes det er vel så viktig å anerkjenne at man faktisk ikke VET hvorfor noen mennesker blir tjukke, mens andre holder seg slanke gjennom etegilder vi andre kan drømme om Man vet mye, men slettes ikke alt! Derfor kan man heller ikke servere "oppskriften" på nedgang - hverken i den ene eller andre leiren. Sådetså

Helt enig med deg! Jeg håper jeg klarte å gjøre det veldig klart at jeg ikke mener at alle som er overvektige har ett fordreid forhold til mat. Jeg tror at et av de største problemene når man snakker om overvekt er at man ikke tar i betraktning at alle er forskjellige og at det er like mange løsninger som det er overvektige.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 18:03   #19
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Uff, KJ kan ta seg en hvetebolle. Hun vet ikke hvordan det er å være meg.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 18:14   #20
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Uff, KJ kan ta seg en hvetebolle. Hun vet ikke hvordan det er å være meg.

Og en nøkkelhullsmerka Grandiosa

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 18:17   #21
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Og en nøkkelhullsmerka Grandiosa

Ja, for den synes hun er veldig sunn med en salat ved siden av.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 18:21   #22
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Ja, for den synes hun er veldig sunn med en salat ved siden av.

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 18:22   #23
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Ja, for den synes hun er veldig sunn med en salat ved siden av.

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg må bruke et tenåringsuttrykk i dette tilfellet: OMG LOL!!!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 19:22   #24
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Og en nøkkelhullsmerka Grandiosa

ja

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 22:28   #25
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Her er oppfølgingsartikkel. Hun vet å lage litt blest i media, men noe positivt inntrykk gir det helt klart ikke.

Sitat:

- Å bruke et uttrykk som «et lass med fett» er røft, men det er ikke usaklig, sier hun.

Eh, nei. Er det saklig, da?

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva faen er det som feiler Kari Jaquesson? Iset Nyheter / media 50 24-10-10 04:51
Kari Jaquesson overdrive BitTorres Nyheter / media 4 23-10-10 22:52
Oida vekten på maten varierer Lisekir Spørsmål og svar 3 10-04-08 15:35
Bli med Kari Jaquesson til Marokko! Merete A Fysisk og mental helse 6 24-07-06 13:30
Atkins igjen... Usunt igjen... donjuanwannabe Lavkarbo generelt 10 06-09-04 08:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no