Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Ostekjeks

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-05, 18:16   #26
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Ostekjeks

Opprinnelig lagt inn av Iset

Svigerfar (som er italiensk) tar jo ofte turer til familien sin og kommer tilbake med en haug med svæære parmesanoster, parmaskinke, hjemmedyrkede oliven osv. Parmesan er guds gave!

ÅÅÅÅÅÅÅ din heldiggris!!

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 18:18   #27
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Ostekjeks

men hva med fiberhusken ??? går det greit eller ????

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 13-10-05, 11:42   #28
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Ostekjeks

Opprinnelig lagt inn av nøtta

men hva med fiberhusken ??? går det greit eller ????

Får vel ingen svar på denne fordi ingen aner...Jeg har fiberhusk i skapet, men har aldri brukt det i disse kjeksene. Kanskje jeg burde prøve bare for å sjekke? Hehe, liker å eksprimentere. Til mine venner og families noen ganger glede, andre ganger dyp sortvilelse. Typen min har gitt opp og tar heller med seg en grandiosa de dagene han merker jeg er inspirert ; )
I kvelds skal jeg lage kalkun glasert med hjemmelaget plommechutney.
Jadda!

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-10-05, 11:47   #29
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Ostekjeks

eh..hva er fiberhusk da?? Er det loppefrø/psyllium?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 13-10-05, 12:21   #30
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Ostekjeks

Ja, det er vel fiiiinknuste psylliumfrø. Står på posen (kjøpte på Sunkost, tror jeg) at det ikke er noe næring i dem (hehe - betyr 0 karb ),
at det bare brukes i bakverk for å "binde fuktighet" eller noe sånt. Pleier å ta i en teskje eller to når jeg lager fesk prinsessebrødet, da blir det litt mer saftig.

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-10-05, 14:10   #31
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Ostekjeks

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

Får vel ingen svar på denne fordi ingen aner...Jeg har fiberhusk i skapet, men har aldri brukt det i disse kjeksene. Kanskje jeg burde prøve bare for å sjekke? Hehe, liker å eksprimentere. Til mine venner og families noen ganger glede, andre ganger dyp sortvilelse. Typen min har gitt opp og tar heller med seg en grandiosa de dagene han merker jeg er inspirert ; )
I kvelds skal jeg lage kalkun glasert med hjemmelaget plommechutney.
Jadda!

lillebroren min sier alltid kan ikke mamma bake ( i stedet for meg ...) for da smaker det sånn som hos andre jaja jeg har en tendens til og sunne opp usunne ting ikke like velykket alltid nei ...

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no