Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Rask men god frokost?

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-06, 17:10   #1
Blesha
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 35
Blesha er på en erverdig vei

Rask men god frokost?

Jeg har et stort behov for å spise noe annet enn brødskiver til frokost, men har lite tid til å lage meg noe avansert. Har dere noen ideer til frokost som tar max 15 minutter å lage, og som tar hensyn til at man skal ha kun trege karbohydrater, fett, proteiner og vitaminer?

Blesha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kosthold som tar hensyn til reaktiv hypoglykemi Svar med sitat
Gammel 01-08-06, 17:29   #2
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Rask men god frokost?

det finns massor du kan spise!!!

det er ju bare å lese i denne frukosttråden
eller les journalene å se vad andra spiser

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-06, 20:26   #3
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Rask men god frokost?

Beste rådet jeg kan gi er å forberede frokosten kvelden før. For eksempel lage eggerøre som du bare kan hive i deg dagen etter sammen med f.eks. røkelaks.
Raskt og enkelt!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-08-06, 00:51   #4
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Rask men god frokost?

Når jeg er på Lindberg, pleier jeg å lage havregrøt. Det er raskt, enkelt, godt, metter lenge og har langsommekarbohydrater. Jeg pleier å ha i store havregryn, linfrø, kli og soyaflak. Serveres med litt melk, masse kanel og søtstoff (splenda). Tar bare noen minutter å lag i micro, men også raskt i kasserolle.

Barna og mannen er også veldig glad i havregrøt, og da pleier jeg å ta ut endel av grøten og ha i allle ekstra greiene i min.

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-06, 13:58   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Rask men god frokost?

Mmm eggerøre og røkelaks er jo rene gourmetfrokosten, og er kjemperaskt å lage. Du kan jo lage eggerøre i mikroen også, helt perfekt. Eller lage den kvelden før, jeg liker den iallefall best kald.

Smoothie/proteinshake er jo også greit. Men det bør være fett i den. Jeg pleier å ha oppi litt Cocosa og 10-12 hele mandler (de males jo i blenderen).

Fullkornknekkebrød med masse smør og pålegg er mettende og godt. Mitt favorittpålegg er meierismør (alltid) og masse tunfisk i majones, eller peppermakrell og litt majones. Eller eggesalat, hjemmelaget. Mmmm.

Middagsrester er jo også et alternativ. Vi er så innprentet med at frokost MÅ være spesielle matvarer som feks. brød, knekkebrød, egg osv, men det kan like gjerne være middag. Skaldeman sier han spiser middag 3 ganger daglig, og hvorfor ikke, egentlig? Om man er sulten om morgenen da. Selv er jeg ikke noe frokostmenneske og drikker heller en smoothie og tar en litt større lunsj.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-08-06, 13:58   #6
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Rask men god frokost?

kokt egg og litt bacon + 1 skive lindberg..
havregrøy
CC m/heistad syltetøy og musli

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 02-08-06, 14:16   #7
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Rask men god frokost?

Dere... havregrøt og brødskiver og knekkebrød er neppe ketolysemat da..Trådstarteren går på ketolysekuren og skal kun ha 15 karber til dagen. Blir heavy med de frokostrådene deres da.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-08-06, 14:17   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Rask men god frokost?

Går Blesha på ketolysekuren? Trodde hun bare spiste langsomme karber pga hypoglykemi?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-08-06, 14:23   #9
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Rask men god frokost?

Sorry min feil.. så på feil persons kostfilosofi.. Glem alt jeg skrev i forrige innlegg.. !

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 10:17   #10
Blesha
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 35
Blesha er på en erverdig vei

Sv: Rask men god frokost?

Ingen ketolysekur her, nei. Vil ikke ha noen type kur jeg, bare et hensyn til de matvarene jeg bør holde meg unna. Takk for mange tips!

Blesha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kosthold som tar hensyn til reaktiv hypoglykemi Svar med sitat
Gammel 04-08-06, 03:15   #11
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Rask men god frokost?

Skulle gjerne spist havregrøt hver dag jeg - men det er litt for voldsomt for meg som er på Atkins.

Men en enkel og rask frokost er f eks en omelett av 2-3 egg. Pisk sammen i en skål med litt vann (1 ss per egg) og litt salt og pepper (og litt paprika om du vil) og sleng i kjempevarm panne. Rør sånn at stadig mer egg kommer i bunn. Ha evt revet ost over, fold hele greien og ha på tallerken. Tar maks 5 min. Om du har rester, kan du ha dem i "bunnen". Jeg lager alltid en sånn når jeg har tacokjøtt-rester. Evt baconbiter, eller en kyllingpølse i skiver, eller røkelaks i biter, eller. . .

Poenget her er at en omelett skal lages RASKT. Sterk varme, og så "letter" man på røren sånn at stadig mer kommer til bunn av pannen.

Anthony Worral-Thompson (fantastisk kokk på BBC) lager alltid 1-minutts-omeletter. Jeg har lært av ham! Og da tar det faktisk ikke mer enn 3-5 min fra du knekker det første egget og har slått på platen! Teen min rekker faktisk ikke å trekke!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-06, 07:41   #12
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Rask men god frokost?

hva med cc med litt fløte og bær?
eller youghurt med musli?

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:12   #13
Doris
Juniormedlem
 
Doris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 61
Innlegg: 20
Doris har en fantastisk aura rundt segDoris har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Rask men god frokost?

Men blir du mett? Jeg tror jeg hater Hattings----det er for godt.

Doris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 09:41   #14
wasabi
Juniormedlem
 
wasabi sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: oslo
Alder: 41
Innlegg: 27
wasabi er på en erverdig vei

Sv: Rask men god frokost?

Selv lager jeg meg en smoothie:
2 scopes proteinpulver (skogsbær),melk,mana juice,frosne bær (bringebær og blåbær) blander dette sammen i blenderen.Så tilsetter jeg 1 ss cocosa,2 bs frø (lin,solsikke og sesamfrø)og 50 g havregryn.
Dette er en sunn og næringsrik frokost som holder lenge.

wasabi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 22:47   #15
Fluffy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 58
Innlegg: 9
Fluffy er på en erverdig vei

Sv: Rask men god frokost?

Spiser bare pålegg - Ost skinke, tomat og agurk med mayo som dip. Enkelt og greit.

Fluffy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 23:11   #16
Jeanett
Medlem
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Alder: 36
Innlegg: 253
Jeanett er ny på veien

Sv: Rask men god frokost?

Spiser nesten alltid stekt egg, falukorv og litt grønnsaker.
Hender det blir eggerøre i blandt.

__________________
Startvekt 76 kg, målet er 60 kg
Jeanett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 16:59   #17
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Rask men god frokost?

Følgende går igjen hos meg:
1/2 - 1 pakke bacon + 2-3 egg
rester fra middagen før
avocado med sitron

spiser også engelsk frokost en gang iblandt (stekte egg bacon bønne eventuelt sopp / pølse av god kvalitet)

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 17:31   #18
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Rask men god frokost?

Bær med yoghurt naturelle og soyaflocker på, event. med litt søtstoff i tillegg.

Kjempegodt og ferdig på null komma svisj.

Jeg pleier å tine frosne bær kjapt i microen så de er sånn halvtinte. Dette er kjempegodt altså.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:43   #19
Starry Eyes
Medlem
 
Starry Eyes sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 118
Starry Eyes er ny på veien

Sv: Rask men god frokost?

Dette blir litt som den blinde som skal lede den...hva er det, nakne? halte? men okei...dette er uansett hva som skjer i heimen min tidlig om morgenen. Kanskje noen har innspill til mine vaner/uvaner og?
Jeg liker å lage opp en dose Ziggy's Polarbrød eller mine egenkomponerte Starrysveler som jeg har liggende i kjølen, og rasker med meg noe pålegg til frokost (jeg har ALLTID dårlig tid om morgenen og må spise frokost enten på bussen eller på jobb) - Ziggy's er best med smør, Tine Krydderost og paprika på, synes jeg.
Noen ganger har jeg choppet opp noen agurkskiver som jeg har ost på, noen ganger spiser jeg mør (Gilde sin har 0 karber, men det er jo ganske så salt da...)
Det har hendt at jeg har tatt med hjemmebakte brødskiver overlessa med pålegg (slik at jeg ikke skal kjenne den vonde bismaken) men som regel ender det med at jeg bare spiser pålegget.
Hvis jeg er smart en dag har jeg gjerne choppet opp ingredienser til salat dgen før som jeg har stående i kjølen i separate bokser, har en dæsj av litt av hvert i en boks, gjerne reker eller skinke i, majones og olje, krydder - så rapper jeg en gaffel fra kantina og spiser i smug på jobb.
Og sånn går dagene...

__________________
Starry Eyes
Life is a shipwreck, but we must not forget to sing in the lifeboats. - Voltaire







Starry Eyes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 19:04   #20
solveig
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 4
solveig er på en erverdig vei

Sv: Rask men god frokost?

Opprinnelig lagt inn av wasabi, her.

Selv lager jeg meg en smoothie:
2 scopes proteinpulver (skogsbær),melk,mana juice,frosne bær (bringebær og blåbær) blander dette sammen i blenderen.Så tilsetter jeg 1 ss cocosa,2 bs frø (lin,solsikke og sesamfrø)og 50 g havregryn.
Dette er en sunn og næringsrik frokost som holder lenge.

Hei

Jeg er ny her og har mange spørsmål.
Scopes, hva er det?
Cocosa, hva er det?

På forhånd takk for hjelpen

Solveig

solveig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fornuftig kosthold Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 19:09   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Rask men god frokost?

Jeg tipper scopes er noe av det samme som en litt stor skje-enhet. Vet det finnes sånne proteinpulverbokser hvor det følger med målebeger.
Cocosa er en type rent kokesfett fra helsekosten som kan brukes til å steke mat i, og taes som kosttilskudd. Har flere helsefremmende effekter.

Jeg vil anbefale deg å teste ut søkefunksjonen som er øverst til høyre på siden her, da kan du finne ut masse det er skrevet om før
Lykke til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 13:27   #22
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Rask men god frokost?

Opprinnelig lagt inn av Blesha, her.

Jeg har et stort behov for å spise noe annet enn brødskiver til frokost, men har lite tid til å lage meg noe avansert. Har dere noen ideer til frokost som tar max 15 minutter å lage, og som tar hensyn til at man skal ha kun trege karbohydrater, fett, proteiner og vitaminer?

Prøv deg på denne grøten du, du kan jo lage klar kvelden før og kun koke vann på morninen

35gram soyaprotein, nøytral smak
6-8 hakkede mandler
1 teskje fiberhusk

varmt vann fra vannkoker, rør godt om til du får den konsistensen du liker på grøten (må røres ganske godt slik at fiberhusken blir godt rørt inn)

strø på splenda (evt. annet søtt) og kanel på

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 00:15   #23
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Rask men god frokost?

oppskrift ziggylapper??

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 11:43   #24
Granny Weatherwax
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 4
Granny Weatherwax er på en erverdig vei

Sv: Rask men god frokost?

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Spiser nesten alltid stekt egg, falukorv og litt grønnsaker.
Hender det blir eggerøre i blandt.


Kan man spise kalkun falukorv? Den er så god! Nesten som pølse jo! Er det forresten noen pølser man kan spise på Ketolyse?

__________________
Granny Weatherwax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:02   #25
paula2angeles
Medlem
 
paula2angeles sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Frogner, Sørum
Alder: 44
Innlegg: 80
paula2angeles er ny på veien

Sv: Rask men god frokost?

Jeg har begynt på ketolysedietten, fullkorn knekkerbrød med 5 g karbo, man kan vel spise en??? Er så usikker på hva jeg kan spise! Noen som kan hjelpe meg? Vil gjerne gå ned i vekt. Har også lest at man må måle karbo i grønnsakene, hvordan gjør man det? Kan man knaske i seg gulrøtter og cherrytomater inimmelom måltidene?

paula2angeles er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig med ketolyse....over til lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Rask frokost - Fase 1 Marianne Frokost og kveldsmat 0 10-10-04 10:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no