Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurodietten funker - men du må ønske en reell omlegging

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-11, 01:36   #1
Waheda
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 10
Waheda er på en erverdig vei
Thumbs up

Eurodietten funker - men du må ønske en reell omlegging

Jeg har gått ned snart 12 kg på 5 mnd og jeg trener styrke 2 x i uka og følger opplegget heller punktlig. Jeg har aldri klart å gå ned før. Alle som har god utholdenhet og skikkelig fokus klarer dette. Oppsøk Feadonklinnikken og få hjelp. - det er forpliktende og profesjonelt. De er vennlige og forståelsesfulle. Du må stå på en vekt som måler sammensetning av fett, muskler og vann i kroppen. Det er jo litt kjipt, men det må til. Koster 1000 kr for første konsultasjon og du får full blodstatus først ved å få tilsendt skjema for å gå til Furst. De neste konsultasjonen koster ca 500 kr. Den første mnd lever du omtrent bare på Eurodiett produkter så det koster jo litt, men du bruker ikke en krone på latte eller noget annet. Utfordrende å sosialisere i perioder, men det er lov å ta med seg mat/produkter. De fleste har forståelse for det og jeg blir møtt med stor respekt når jeg forteller hva jeg har fokus på.

Dette er ren kjemi så det funker rett og slett. Men nytter ikke å "surre" og bare mene det litt...Skader ikke å sende partneren din samme sted for felles fokus. Overvektig eller ei. Alle kan lære noe om kosthold der.

Ønsker alle som strever med for mange kg lykke til med vektreduksjon og håper andre prøver på samme opplegg som meg. Det virker HELT sikkert for den som holder seg til opplegget. Og man blir veeeldig mye piggere.

Waheda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eurodietten igjen nunno Eurodiett 102 11-04-16 21:38
Eurodietten- og over 30 kg ned krystall Mer enn 30 kg overvekt 15 21-02-16 19:53
Skattefradrag for Eurodietten grotingeling Eurodiett 61 30-04-12 13:07
Omlegging til Lavkarbo for barn med ADD misslinda Lavkarbo generelt 13 20-10-10 17:32
Eurodietten sin første dag Malcam Eurodiett 11 21-10-09 19:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no