Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Barer

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-08, 17:59   #1
maik
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 2
maik er på en erverdig vei

Barer

Lurer litt på disse sjokkoladebarene og sånn til Lindberg..

Liker alle de barene veldig godt, så det er liksom et måltid om dagen for meg, men lurer på om det egentlig ikke er så lurt å spise 1 bar hver dag

Nettopp begynt på eurodiet og nå er måltidene sånn : en "kakao" til frokost, en bar til lunch, omelett til middag og suppe på kvelden

Går egentlig greit, men lurer på om jeg ikke burde spise en bar hver dag, men heller bytte ut det " måltidet " med en suppe eller lignende?

Noen som har noen meninger/råd om måltidene ? Vil jo selvfølgelig kutte ut barene så ofte, om det vil gi raskere vektreduksjon

maik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 18:19   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Barer

jeg tror du bør holde deg til ED barene, det er mer karber i lindbergbarene.
Atkins sine og Nutrilett med flytende karamell, de er det mindre karber i, men flere kcal.

En bar om dagen er lov

-hvis du er sulten er det bare fint å spise 5 produkter om dagen.
Min lege har ikek sagt jeg MÅ spise to salte måltider om dagen, hun er mer bekymret for at man skal gå fortere lei hvis man spiser veldig ensformig.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 19:19   #3
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Barer

Enig med Distrea, noen av lindbergbarene har alt for mye kbh! Jeg ble litt overraska jeg og når jeg oppdaget det... Men det hender ganske ofte at jeg tar meg en atkinsbar, de går det jo an å få tak i i vanlige butikker, og plutselig har jeg glemt å ta med EDbaren jeg la på bordet før jeg gikk på kafebesøk og sånn, og da er de gode å ha, atkinsbarene mener jeg...

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Barer og sjokolade baremeg Atkins kosthold 13 24-02-08 12:39
Atkins barer rulletrollet Ketolysekuren 13 12-09-07 22:41
Hvilke barer er best? Iset Eurodiett 8 09-05-07 12:01
Atkins Barer ellenmaria Spørsmål og svar 13 08-08-06 12:09
Lindberg/Atkins barer... Tiril77 Lavkarbo generelt 9 11-01-05 16:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no