Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Demenstest

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-11-09, 09:21   #1
bondetuppa
Medlem
 
bondetuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Haugalandet
Alder: 48
Innlegg: 226
bondetuppa er ny på veien

Demenstest

Herunder er fire (4) spørsmål og et bonus spørsmål, som skal teste din oppfattelsesevne og logiske sans.
Spørsmålene er enkle og lett forståelige, så prøv å besvare hvert eneste spørsmål raskt og uten å tulle!


Klar? GO!!! (scroll ned langsomt for å avdekke spørsmål og svar)

Første spørsmål :
Du deltager i et kappløp. Du tar igjen løperen på andreplass. Hvilken plass ligger du på nå?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~<







Svar : Hvis du svarte, at du ligger på førsteplass, så tar du helt FEIL! Hvis du tar igjen andreplassen og tar hans plass, så er DU på andreplassen!
Prøv å la være med og tulle neste gang. Besvar nå spørsmål nummer 2, men la være å bruke så mye tid med svaret som du brukte på spørsmål nummer en. OK?!

Andre spørsmål:
Hvis du tar igjen og løper forbi den siste personen i løpet, så ligger du nummer...?
(scroll ned)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~








Svar : Hvis du svarete nestsist, så tar du: FEIL - Igjen!. Si meg, "smartass", hvordan greier du å ta igjen den SISTE PERSON?

Du er visst ikke så god til det her?


Tredje Spørsmål :
Dette er en matematikopgave! NB: Du må kun bruke hoderegning.Bruk IKKE papir og blyant eller kalkulator.
Kom igjen, vis hva du duger til:


Ta 1000 og legg til 40. Legg til enda 1000. Legg så til 30 til. Legg enda 1000 til. Legg så 20 til. Så legger du enda 1000 til. Legg til slutt til 10 til. Hva blir svaret???
Scroll ned til det korrekte svar.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~









Fik du 5000 ?
Det korrekte svar er faktisk 4100 ...
Hvis du ikke tror meg, så sjekk det med en kalkulator!


I dag er visst ikke din dag, vel ?

OK. Kanskje du får det siste spørsmålet riktig.... Kanskje
Fjerde spørsmål :
Marys far har 5 døtre: 1. Na-na, 2. Ne-ne, 3. Ni-ni, ; 4. No-no, og ??? Hva heter den 5. datter?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~







Svarede du Nunu? NEI! Selvfølgelig heter hun ikke det.
Hun heter Mary! Les spørsmålet igjen!

OK, så er det Bonusrunden,
dvs., siste sjangse til å beholde æren:


E n stum person går inn i butikken for å kjøpe en tannbørste. Ved å etterligne tannbørstebevegelser lykkes det ham å utrykke seg overfor ekspeditøren, og den stumme får kjøpt tannbørste.
Så kommer det en blind mann inn i butikken. Han skal kjøpe et par solbriller; hvordan gjør den den blinde mannen ekspeditøren oppmerksom på SITT ønske?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~









Det er faktisk ganske enkelt!
Han åpner munnen og spørr etter et par solbriller...

Betaler din arbeidsgiver deg for å tenke deg om??
Hvis ja, så la ham IKKE se dine svar på denne testen!

Hvis du kjenner noen SMARTE MENNESKER, SÅ SEND DENNE TESTEN VIDERE FOR Å FRUSTRERE DEM!
Ha en god dag, tross alt.

__________________
Sterkest er den person som heller vinner over seg selv enn andre (lao-tze)
bondetuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - uten gluten og melkeproteiner. Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 09:32   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Demenstest ;-)

Unnskyld meg altså, men det var da ikke grenser til forhåndsdømming?

He he, jeg svarte på alle uten særlig med betenkningstid, det var som du sa ganske enkelt, og jeg hadde alt riktig. Gjorde ingen av de bommertene som jeg tydeligvis var ment å gjøre

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 10:05   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Demenstest

Haha, samme her! Det er ikke mye demens å spøre her, nei!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 10:40   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Demenstest

Jeg har alltid vært litt for kjapp til å svare på slikt og med fibromyalgiens svime- hjerne, er jeg nok å regne som semidement!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no