Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Europrat 2007

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-04-07, 22:03   #26
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Europrat 2007

Bare koselig at du blander deg inn her

Det koster 120 kr for en pakke med fem produkter. De fleste spiser fem produkter om dagen, så da blir det 120 kr dagen. Pluss gr.saker og vitaminer.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:06   #27
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Bare koselig at du blander deg inn her

Det koster 120 kr for en pakke med fem produkter. De fleste spiser fem produkter om dagen, så da blir det 120 kr dagen. Pluss gr.saker og vitaminer.

må tenke litt på det da, for jeg bruker ikke 120 kr dagen på mat nå, og jeg har veldig dårlig råd, pga aetat og at sjefen min har gjort en del feil...

men jeg tenkte å gi meg selv litt tid frem til skolen begynner i høst for å se om F2 hjelper...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 22:09   #28
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Europrat 2007

Ja, det koster jo litt, men samtidig bruker man jo lite på snop, kafebesøk ol.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 00:00   #29
nita76
Nytt Medlem
 
nita76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 48
Innlegg: 2
nita76 er på en erverdig vei

Sv: Europrat 2007

hei hei

bare lurer på noe.... hvor bestiller dere dieten fra?

nita76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 00:36   #30
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ja, det koster jo litt, men samtidig bruker man jo lite på snop, kafebesøk ol.

Jo men jeg bruker jo ikke penger på snop og kafebesøk sånn som det er nå heller... Jeg har nå 30 kr på konto, og de skal vare til 18 mai men vi får se til høsten Går jeg ned med F2, så er det mye billigere også

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 01:28   #31
nita76
Nytt Medlem
 
nita76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 48
Innlegg: 2
nita76 er på en erverdig vei

Sv: Europrat 2007

hei hei jenter

hvor bestiller dere eurodietten fra?

nita76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 07:40   #32
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av nita76, her.

hei hei jenter

hvor bestiller dere eurodietten fra?

Dette er en diett man må få gjennom legen sin

kan være lurt å gå på lindberg sine nettsider og se om det er en lege i nærheten av deg

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 08:23   #33
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Sv: Europrat 2007

De koster 120.- for fem produkter, og de fleste skal ha 4 eller 5 produkter daglig de første 10-30 dagene, og så 3 eller 4 for 20-60 dager, og så ca. to produkter dagen i x-antall mnd.

Så det er litt penger i begynnelsen, men så koster det jo å måtte ha to garderober også...

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 22:41   #34
Ani
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av nita76, her.

hei hei jenter

hvor bestiller dere eurodietten fra?


Får å kunne begynne på ED må man ha vært hos legen, der tar du masse blodprøver o.l når legen har fått svar på disse prøvene vurderes det om du kan begynne på ED. Legen skriver ut en respet som du sender til Linbergklinikken i Oslo sammen m bestilling av produktene. Du må ha jevnlig oppfølging av lege mens du går på dette.

  Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 23:23   #35
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Europrat 2007

I fase 2 kan man drikke et glass vin for dagen! Skål
Kommer jo til å bli alkoholikere hele gjengen

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 23:28   #36
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Europrat 2007

Med regningen denne gangen fulgte det med et skriv hvor det sto at man kunne forhåndsbestille en telefonsamtale til 125 kr for 10 minutter

Kommer dere til å benytte dere av dette?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 20:34   #37
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Sv: Europrat 2007

Hva skal man snakke om da, er det hotline direkte til handy-hunks for den prisen?!!!

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 21:09   #38
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av THE, her.

Hva skal man snakke om da, er det hotline direkte til handy-hunks for den prisen?!!!

Sikkert

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 12:46   #39
tumla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Europrat 2007

Produktene koster 125 kroner per pakke, i allefall var det prisen sist jeg handlet. I tillegg betaler man kr 150 eller noe slikt ekstra per forsendelse. Jeg selger nå en haug av Eurodiettprodukter for kr 100 per pakke (har gått ned 17 kilo og er snart i mål).

  Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 15:27   #40
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Europrat 2007

Grattis med 17 kilo, Tumla!
Hvor lang tid brukte du på å gå ned? Hvilke fase er du i nå? Går det greit synes du? Mange spørsmål her gitt

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 10:56   #41
Euroslankerinnen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Det blide sølandet
Alder: 48
Innlegg: 515
Euroslankerinnen er på en erverdig vei

Sv: Europrat 2007

Så flott da!!! Jeg lurer også på det samme som Titti

Euroslankerinnen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 00:57   #42
Sjokomonsen
Juniormedlem
 
Sjokomonsen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 12
Sjokomonsen er på en erverdig vei

Sv: Europrat 2007

Hei dere!
Så fin skravletråd dere har laga!!!
Jeg har gått på eurodietten siden august. Det har gått litt opp og ned, kan man vel si, både med resultatene og motivasjonen. Men nå er jeg på sporet igjen...
Av og til blir man rett og slett drittlei hele greia, og for min del er det særlig lett å ta en liten sprekk når resultatene uteblir. Og kroppen min er supertreig med å gi slipp på noen kilo, men spretter opp igjen som bare det så fort den får i seg noe godt.
Men nå nærmer det seg bikinisesong, og noen kilo til før det bør jeg vel klare å få ned...
Stå på alle sammen!!!!

__________________
Hilsen
Sjokomonsen
Sjokomonsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert utforskende Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 09:31   #43
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Europrat 2007

Hei Sjokomonsen!

Så bra at du er i gang igjen!

Hvor mye har du tatt av totalt da og hva er målet ditt?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 15:35   #44
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Europrat 2007

Hei, eurodiett gjengen

er ny inne på forumet så litt vanskelig å finne riktig sted å gå, så tenkte her var et greit sted å begynne

Jeg er 28 år og fikk på fredag vite at jeg har insulinresistens, må derfor gjøre noe drastisk får å få bukt med dette problemet. Har valgt å følge Lindbergs ketose diett - skal gå på dette i en mnd istedet for eurodiettenl. Men ser nå etter to dager - at det kan bli tøft å gå en hel måned med kjøtt og salat 4 ganger for dagen så lurte på om dere kan gi litt info om eurodiettproduktene? tenker å erstatte 1-2 måltid med slike for dagen for å gjøre ting litt lettere. Men hvor får jeg tak i slike produkter og hva utvalg har de? Er det i det hele tatt spisenes?

Noen som har erfaring med ketogen diet?

En annen ting jeg lurer på - dette er egentlig 2 dagen jeg vikrelig holder på med dette ( begynte på fredag, men spiste fedon musli til frokost før jeg visste svaret på prøvene mine) - og i dag da jeg våknet var jeg kjempedårlig og kvalm, samme skjedde under/ etter frokosten - trodde jeg skulle kaste opp og både i går og i dag har jeg vært slapp og surrete i hue - noen som har opplevd det samme? Hvor lenge må jeg regne med å ha det sånn? Ikke hele resten av tiden i denne fasen vel?

Så til noe helt annet - hvordan får dere frem disse søte tickerene?


Sist redigert av Dolphin : 20-05-07 kl 15:52.
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 15:51   #45
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Europrat 2007

Kunne vel kanskje nevne at jeg begynte å endre kostholdet mitt for 5-6 uker siden da jeg bestemte meg for virkelig å gå inn for å bli kvitt noen kg og har siden da gått ned 2,7 kg ( 1,1 av de siden fredag!!!). Veide i utgangspunktet 75,5 kg på min vekt og hadde en bmi på ca 27. Målet er å gå ned ca 13kg til så får det være nok for denne omgang. Skal ikke forsvinne heller

Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 17:48   #46
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Europrat 2007

Hei Dolphin Dersom du har fått den ketogene dietten fra Lindbergklinikken så ville jeg kontaktet dem for å få resept til å kunne bestille ED-produkter. De har ganske stort utvalg av omeletter, supper, barer, puddinger, desserter, pannekake og brownies og frokostblanding.
Det er veldig inviduelt hva folk liker så en må nesten prøve seg frem.

Lykke til med dietten, det er normalt å føle seg dårlig i starten, hvertfall de første dagene/uka. Hedda her inne har fulgt ED i seks uker og gått over til ketogen diett nå.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 18:31   #47
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Europrat 2007

Takk for tipset ja får stikke innom i morgen å høre - blir slitsomt å spise salat og kjøtt 4 ganger om dagen :P Må uansett ha svar på noen andre spørsmål.

Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 17:34   #48
Sjokomonsen
Juniormedlem
 
Sjokomonsen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 12
Sjokomonsen er på en erverdig vei

Sv: Europrat 2007

Jeg har som mål å gå ned 30. Gikk ned 16-17 i aug-sept, men så begynte det å krype på igjen, men i alle fall ti er da borte for godt. Siden det har det gått opp to kilo, ned to kilo hele tiden...men får i alle fall god hjelp av legen til å finne ut hvorfor.

Jeg vil anbefale eurodiett framfor ketogen kost. KK er tross alt dyrt det også, og det blir variasjon når man har noen produkter å ty til.
Og det å bli kvalm de første dagene på diett, både euro og ketogen er helt normalt. Man presser jo kroppen inn i en litt uvanlig tilstand. Men om det varer bør du spørre legen. Når jeg er i fase 1 er jeg nesten ikke sulten i det hele tatt, selv om jeg spiser lite, men kroppen er annerledes når den er i ketose.

Stå på alle sammen! En dag skal vi nok bli tynne......

__________________
Hilsen
Sjokomonsen
Sjokomonsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert utforskende Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 22:54   #49
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Europrat 2007

Heia sjokomonsen

Snakket med legen i dag og hun syns det var en god ide for meg å kjøre en kombinasjon av ed og lindbergs ketogene diet - får litt mer variasjon da Er fremdeles litt uggen men kjenner meg bedre nå på kvelden og en styrketreningsøkt hjalp også på.

Hehe trenger ikke bli så grådig tynn jeg bare fettet forsvinner og erstattes med muskler I luv muscles nemlig og vil ha masse masse av dem

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 17:32   #50
Braol
Juniormedlem
 
Braol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 15
Braol er på en erverdig vei

Sv: Europrat 2007

Hei, jeg er også ny innpå her, startet med eurodiett i dag. Fikk påvist diabetes og ble bare nødt til å gjøre noe som har skikkelig effekt. Har levd på lavkarbo over et par måneder, men har vel ikke vært flink og standhaftig nok ettersom insulinresistensen utviklet seg til diabetes. Lurer på hva Ketogen diett er, kan det være det samme som Steinalderdietten?

Braol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindbergs, eurodietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningsdagbok Icerus 2007 Icerus Trening 30 10-07-07 09:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no